פיתוח אפליקציה באופקים

פיתוח אפליקציות לבתי עסק בעיר אופקים וכל השאלות הנפוצות

הכנת אפליקציות לחברות מכל סוג באיזור אופקים

פיתוח יישומים למקום עבודה לכל מטרה ועניין: תרבות הצריכה זה לא דבר בלעדי לזמננו, עם זאת, פריצת הרשת אשר עשתה את חלקה הענק בהפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ונתנה את חלקה בהתפתחות טכנולוגית, חד משמעית הרחיבה את הצרכנות המאסיבית אל היבטים מדהימים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם בגלובוס צורכים יותר ויותר מוצרים וידע ע"פ צורכיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. בצורה זו, תגובת השוק לעולם לא מאחרת לבוא – וככל שהזמן עובר, יותר בעלי מקומות עבודה מחליטים להכין אפליקציות לעסקיהם. נותני שירות מתחילים להבין את הרווח שבהזמנת יישומים במטרה להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. ואע"פ כן, האם זה בעצם מעשה שכדאי שנעשה?

בפסקאות הבאות נענה על השאלה שכולם שואלים: מה נדרש בשביל יצירת אפליקציות לארגונים ובאיזה אופן יישומון באייפון או באנדרואיד יש בו לסייע להצלחת המוצר שלכם? הנגשה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, תקשור עם החברה לאט לאט נהייה דבר שהוא מאסט. כאשר הצוות קיים ומצוי בנייד של המשתמש / לקוח וכאשר התקשורת נעשית באופן של מסרונים ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, נרקמת תחושה של אמון ומן ההיגיון שהוא יזהר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) מול החברות שהתחרו בו עד עכשיו.

אם למשתמש נגיש לנהל דו-שיח, באותה צורה יהיה רחב יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים יוכלות להגביר את גודל ותכיפות ההזמנות על ידי כך שלבצע רכישה נהיה כל-כך זמין, למנף את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולטפח מערכת יחסים אמיתית, מומלץ באותה נשימה לעזור לקונה שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה אפשרויות שיש בשירות שמוצע דרך הצגה של מעין 'כרוז' דיגיטלי על צג מכשיר הטלפון.

במילים אחרות, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. כדאי לסקור את כל מטרות העסק בסיועו של בונה האפליקצייה בשביל שבוודאות נדע שהיישומון יותאם היטב ללקוח וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

לאיזה מוקדים חשוב מאוד לתת מחשבה בתכנות אפליקציה?

חלק הארי של הפיתוח הוא הקלה על המשתמש, כמו לפתור תקלה שקיים במוצר. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לתקלה כגון לתת אפשרות ללקוח לבצע דברים רבים יותר בזמן מועט יותר, יעילות שימוש בזמן, לצמצם בזבוז אמצעים ולהציג תדמית חזקה ואמינה עבור משתמשים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, דרך טיפול בצורכי הלקוח באופן מסור, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כהשקעה מוצלחת לאחר זמן לא ארוך במיוחד. מטרת התאגיד או החברה לדעת בדיוק מה צריך היישומון לעשות, זאת ע"פ הצורך של השוק, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי רווחית, חשוב מאוד לחפש מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה אמורים לשאול אותך באיזו שיטה הינכם משיקים את השירות או המוצר נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון מטרתם לתשאל את החברה שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במידה והדבר מתאפשר, כדאי לבקש מצוות המפתחים לחשוף בפניכם מבנה שלדי של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

מהי הדרך בה מובטח לאדם שהאפליקציה שלו לא יטבע בתוך שלל היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים?

חוק האופן בו הכי כדאי להבטיח שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בין שלל היישומים שיוצאים כל הזמן היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא משרת ומביא רווחה מהותית לציבור ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה קבוע. במצב בו הקונה מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, אין שאלה – הוא ישוב להיעזר בו.

מה המחירון עבור לרכוש יישומון בשביל ארגון שאינו גדול באופקים והסביבה?

מענה מסובך לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. המחירים משתנים ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. לפתח יישומון שאינו מורכב כ"כ עם ארגון ותיק ומומלץ יתומחר פלוס מינוס בטווח ה – 18,000 ש"ח10000 יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם מורכבות יותר לעומת זאת עומדים לעלות מספרים רציניים יותר. עסק רציני ועם ותק , לא צריך להיות לו קושי להשיב לכם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי לאחר מפגש קצר יחסית. תעריף פיתוח אפליקציה לחברתכם אמור לשקף היטב את זה שהוא אכן פותר אתגר רציני בחברה.

שאלה: התאמת האפליקציה לפלטפורמות מרובות יעלה לבעל עסק סכומים גבוהים יותר?

ברמת העיקרון, כן, רוב הזמן. יצא ואתם חייבים שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד במערכות הפעלה שונות, כמו iPhone וגלקסי, לא נגזים אם נאמר שהדבר הנכון לעשות יהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון ווב ולא יישומון מסוג Native. שיטת Web היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; אבל רק בסיטואציה בה היישומון נבנה ועוצב היטב, כאמור. לחצו כאן כדי לקבל מידע נוסף על השוני שקיים במכשירים השונים בלינקים הבאים:

במספרים: מה הרווח, פחות או יותר, בהזמנה של יישומון לאנדרואיד או לאייפון עבור חברה קטנה?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. יצא ועלויות הפיתוח של היישומון חוזרת לבעלים שלה בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. קל יחסית לבדוק את היישומון, אם הוא ממזער את מס' הדקות הנצרכות לבצע פרוצדורה בנניח 15%, או לצמק שימוש לא יעיל בשירות המוצע בעשרה אחוז בתור דוגמה. בבירור הרווח העתידי, חכם יהיה להתייחס בכובד ראש אל כל חשבונות העסק, כולל תשלומים מצד החברה, באופן ישיר ועקיף, שהיישומון עתיד באופקים לגמד.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, מהי הגישה על-פיה מומלץ למזמין האפליקציה לדחוף' אותה למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

השיטה הכי טובה לשווק אפליקציה היא על-ידי דף ברשת. במקרה והדיבור הוא על יישומון נייטיב, אותו אפשרי להוריד במאגר היישומים הייעודית (App Store בתור דוגמה), יש לברר פה ושם את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם זמן מה בטרם ההשקה של היישומון לחנות. יחד עם זאת, תוכלו להכריז על השקת היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, ולהיעזר באלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, הכרחי לשקול בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהעלות אותו אתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

מתי וכמה תדיר חובה באופן כללי באופקים והסביבה לעדכן את היישומון שהזמינו?

אפילו פה, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מטרת היישומון שלכם. בסיטואציה בה האפליקציה מונחת תוכן, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל לייצר אפליקציה כזו. יישומים מסוג אחר רצוי לבצע חידוש כל, פחות או יותר, 12 חודשים. ע"מ להיות מסונכרנים עם התפתחויותיהן של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה כiPhone וגלקסי,

האם אפליקציה מתאימה לחברה בכל מצב?

במקרה והתאגיד לא מצליח למצוא קושי במוצר שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, מומלץלוותר לגמרי על יישומון. עם זאת, ישיבה עם מפתחי יישומים, זו אולי אפשרות לשים לב לבעיות בחברה שלא ראינו קודם.

דברים אשר רצוי ליזם החכם לתת עליהם את הדעת כאשר מדברים על פיתוח אפליקציות

בעידן של היום, יש פתרונות באינטרנט שאיתן אפשר לעשות שיפור בצורה מהותית הרגלים שליליים שקיימים בחברה. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות קטנות של הפצה ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין בדף הרשת שבבעלותם שבדר"כ לא עובדות בכלל בנייד. עכשיו נקבל סיוע מההיישומון לסמארטפון – העלאה ברמה של האופציה לבצע רכישה זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער אצל תאגידים. ד"א זה למה יש כמות של צרכנים מאתר Amazon. האתר הפופולרי שינה את ה'דיבור' של הצרכנים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. ל-"Amazon" זה מתאים? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. לפתח יישומים ליזמים באופקים – ליעוץ מקצועי, קביעת מפגש והצעה ראשונית למחיר, שלחו לנו הודעה עכשיו.