פיתוח אפליקציה באור יהודה

פיתוח אפליקציה למקום עבודה באור יהודה וכל מה שאתם אמורים לדעת

הכנת יישומים לתאגידים בכל גודל באור יהודה

בניית אפליקציה לבתי עסק בכל גודל: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא דבר בלעדי למאה ה-21, ואע"פ כן, פריצת המרשתת אשר תרמה לתהליך הגלובליזציה וקידמה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. חד משמעית פרסה את תרבויות השפע והקנייה לגדלים אדירים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל ארץ מזמינים עוד ועוד חפצים וידע ע"פ הרצונות שלהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אינדבידואליות. כמובן, שהשוק מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מגיעה באיחור – ומהר מאוד הגענו למצב בו בעלי עסקים עושים את הצעד להכין אפליקציות לעסקים שבבעלותם. בעלי עסקים הבינו כבר את הרווח אשר בהזמנת יישומים על-מנת לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. אבל, האם זה באמת דבר נחוץ?

בפסקאות הבאות נדבר על שאלת השאלות: מה מתבקש בשביל הכנת יישומון לעסק ובאיזו דרך יישומון Mobile יש בו לסייע להצלחת החברה שלכם? נתינת אופציה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי תקשור מול הצוות עם הזמנה הופך לבסיסי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות מצוי וקיים בנייד של הקונה או המשתמש וכאשר הלה מתקשר איתו ע"י התראות ס.מ.ס והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, הוא בונה תחושת ביטחון והוא יצטייר בזרקור חיובי אל מול חברות המתחרות.

אם לקונה קל יותר לנהל דו-שיח, באותו אופן גם יתפתח המחזור העסקי. יישומים יוכלות להגביר את נפחן וגודלן של הקליינטורה על ידי כך שלבצע רכישה נהיה כזה נוח, להעלות את תדירות המגע עם הלקוח ולבנות אמון, באותה הזדמנות ניתן גם לעזור למשתמש שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה מוצרים והשירותים שבית העסק נותן דרך הצגה של מידע רלוונטי ועדכני בצג מכשיר הטלפון.

במילים אחרות, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. חשוב מאוד לאבחן את רצונותיו של בעל החברה לצדו של בונה היישומים על-מנת שבוודאות נדע שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

על איזה דברים חכם יהיה לתת את הדעת בהכנת יישום?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא התפקסות על לפתור בעיות שיש בחברה או במוצר או בשירות. יישומים שמסוגלים לפתור עניין , לדוגמה להקל על הקונה לסיים את ענייניו בדקות מעטות יותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בשירות המוצע, שימור של משאבים ויחד עם זאת להקנות תמונה חזקה ורצינית עבור צרכנים , הן הנמצאים והן העתידיים, כמובן יד ביד עם מענה לצורכי הלקוח באופן מהיר, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כמכניסות מאוד לאורך זמן. על העסק או הארגון לייצר מתווה של הפעולות שעל היישום לעשות, זאת על-פי הניסיון והמקצוענות, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. להשגת התוצאות הכי נכונה, חכם יהיה לאתר בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון אמורה להפנות אליכם שאלות באיזו שיטה הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם כעת, ללא אפליקציה. המפתחים מוכרחים להציג בפני החברה שאלות על צרכיו והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במצב בו ניתן, מומלץ לשאול את המתכנתים אם הם יכולים להראות לכם רפליקה של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

איך מובטח למזמין שהיישומון שהזמין לא ייבלע בים היישומים שיוצאים בכל יום?

החשוב מכל לזכור הוא שהיישומון אמור שיהיה לו רלוונטיות מספקת עבור המשתמשים. השיטה הנכונה להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון שלנו לא ייבלע בכמות האדירה של היישומים המתחרים היא לבדוק האם היא מעניקה יתרון מהותי לאלו אשר בחרו להוריד אותו ובאופן יומיומי. אם הציבור חש שזה יישומון שהוא ככלי אהוב עליו, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מה המחיר של לבנות יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור ארגון מזערי ?באור יהודה

הסבר לא פשוט לקושייה בעייתית. המחירים דינאמיים ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה במה היישומון עוסק. לפתח יישומון שאינו בעייתי במיוחד אצל עסק עם מוניטין יתומחר בדר"כ בין – 17,000 ש"ח10000 יישומונים יותר מסובכים אמנם, עומדים לעלות הרבה יותר. מפתחים בארגון עם פז"מ בתחום יכול רוב הזמן לתת לכם הצעה לתשלום בסיום דיון של כשעה וחצי. מחיר בניית היישומון לחברתכם צריך אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהוא אכן פותר קושי מהותי בחברה.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל סוגים רבים של מכשירים יעלה לבעל עסק כסף רב יותר?

Long story short: כן, כמעט תמיד. במקרה והכרחי לכם שהאפליקציה תפעל על יותר מפלטפורמה אחת, כגון iOS ואנדרואיד, לא תהיה הגזמה להגיד שהבחירה החכמה יותר תהיה לבקש יישומון WEB ולא אפליקצייה מסוג Native. שיטה זו היא הדלת של היישומון לעבוד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; זה במידה ועיצוב היישומון התבצע ע"י צוות מנוסה, כאמור. אתם מוזמנים לקבל מושגים נוספים – מידע בנושא השוני שישנו במערכות המגונות בלינקים האלה:

במספרים: מה הרווח נטו, בהערכה גסה, בהזמנת יישומון בהזמנה אישית בשביל חברה קטנה?

זה מאוד תלוי במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. אם עלות פיתוח האפליקציה חוזרת לבעלים שלה בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם לא בעיה לעשות בירור אם היישומון מצליח למזער את כמות השניות או הדקות שצריך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, או לחלופין לצמצם שימוש לא חכם בשירות המוצע בעשרה אחוזים וזו רק ההתחלה. בבחינת הרמה של צורך בהזמנה, חובה להתחשב גם בכלהמספרים שמייצגים את תשלומים מצד החברה, בכל צורה שלא תהיה, שעתיד היישומון באיזור אור יהודה להוריד.

כאשר היישומון הושלם, באיזו שיטה הכרחי לבעל עסק קטן לדחוף אותה לשוק ולצרכנים עתיידים ונוכחיים?

השיטה הכי טובה לקידום יישומים זה עם עמוד ברשת. במקרה ואנחנו מתדיינים על יישומון נייטיב, אשר אפשר לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי בקטלוג היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), חובה לברר פה ושם את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. בנוסף, אתם יכולים לחלק המלצות על היישומון ע"י לוח תפוצה, ולחלופין בעזרתם של מוקד התפוצה והפרסום בחברה. לפי אופיו של היישומון, ראוי לחשב את היתרונות שיהיו בהכנת סרטונים שיווקיים ולהטמיעם בכל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

כל איזו תקופת זמן יש לבעלי עסקים בעיר אור יהודה לבצע עדכון של היישומון?

בדומה לשאלות הקודמות, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של ייעודו של היישומון הזה. במידה והיישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על בניית יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות רצוי לרענן כל 12 חודשים בהערכה גסה. כדי לשמור על עקביות עם התפתחויותיהן של מערכות ההפעלה של המכשירים , לדוגמה אייפון וגלקסי,

אז יישומון למעשה מומלץ לכל ארגון?

בסיטואציה בה החברה לא מצליחה למצוא בעיות בחברה שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, חובהלחכות קצת עם פיתוח יישומון. אמנם שיחה אצל ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום קושי בחברה שלא ראינו קודם.

דברים אשר יש לבעלים של החברה לשקול כאשר הנושא הוא עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

אל תשכחו כי יש פתרונות ברשת שאיתן אפשר לעשות שיפור בצורה רבה הרגלים שהעסק כבר מאמץ. דוגמה אחת היא הזמנות. למפיצים קטנים ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין אצלם בדף שבניהולם שהמון פעמים לא פועלות כלל בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. למעשה פה נקבל סיוע מהיישומון הייעודי – לשדרג את האופציות לבצע רכישה זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער אצל תאגידים. זו אגב הסיבה לכמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. האתר הפופולרי הפך את ההתקשרות של הקונים איתו לדבר קל ופשוט נורא. אם זה טוב לאמאזון, כנראה שזה מתאים גם לכם. לפתח יישומון לארגונים באור יהודה – להתייעצות עם מקצוענים, מפגש והצעה ראשונית למחיר, שלחו לנו הודעה עכשיו.