פיתוח אפליקציה באילת

פיתוח אפליקציות לחברות בעיר אילת וכל המידע ההכרחי

פיתוח יישומים לחברות לכלל המטרות האפשריות באיזור אילת

הכנת אפליקציה לתאגידים לכל מטרה ועניין: תרבויות השפע והקנייה זה לא עניין בלעדי למאה העשרים ואחת, אולם רשת האינטרנט שנתנה את הפוש הגדול ביותר בתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. ללא שום ספק הרחיבה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אל אופקים מכובדים מאוד. בני אדם רבים יותר ויותר מכל יבשת דורשים עוד ועוד חפצים וידע לפי גחמותיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אינדבידואליות. בצורה זו, התגובה של עולם הסחר בשום פנים ואופן לא באה באיחור – וככל שהזמן עובר, יותר מנהלים מסכימים שראוי להכין יישומים לעסק שלהם. מנהלים קולטים אט-אט את הטוב שבהכנת אפליקציה במטרה לעשות חיים קלים למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ועם זאת, האם זה באמת דבר נחוץ?

בדף זה נדון באשר כולם צריכים לדעת: מה נחוץ בשביל הזמנת יישומון לחברות ומהי הדרך בה יישומון לטלפון יש ביכולתו לקדם את התאגיד שלכם? איפשור ללקוחות קיימים ופוטנציאלים התקשרות יישומית עם החברה הופכת לבסיסי. כאשר הצוות מצוי וקיים בנייד של צורך המוצר וכאשר ההתקשרות נעשית באופן של התראות ס.מ.ס וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, צומחת תקשורת קבועה והוא יצטייר בזרקור חיובי מול החברות שהתחרו בו עד עכשיו.

ככל שללקוח קל יותר להיות במגע, ודאי שגם יתרחב סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לחברה מסוגלים להגדיל את גודלן ונפחן של הקניות בכך שביצוע ההזמנה הופך למהיר יותר, לחזק את קביעות השיח עם הקליינט ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותה הזדמנות ניתן גם לעזור לקליינט שיעשה שימוש נרחב וחכם יותר ב אופציות שהעסק מציע ע"י פרסום טקסט (או תמונות) ענייני בצגו של הטלפון.

במילים אחרות, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, היא לא העיקר. הצעתנו היא לאבחן את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, בעזרתו של מפתח האפליקציות וזאת כדי להבטיח שהאפליקציה יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

על מה מומלץ לעצור ולחשוב ב'הנדסת' יישומים?

מטרתנו היא הקלה על המשתמש, כמו לפתור קושי שיש במוצר. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לקושי כגון להקל על הלקוח לגמור עם העניינים שלו בזמן המועט ביותר, לעשות שימוש נכון ויעיל בתכונות המוצר, להפחית שימוש מיותר בתכונות המוצר ולהעניק מוניטין או תמונת מצב שמצהירה 'קידמה' לעיני משתמשים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, כמובן יד ביד עם טיפול בצורכי הלקוח באופן מהיר, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כרווחיות ביותר וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. מטרת החברה או התאגיד להצביע על מה בדיוק צריך האפליקציה לבצע, וזאת על סמך הניסיון והמקצוענות, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. להשגת התוצאות הכי ראויה, כדאי לחפש יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון צריכים להקשות עליכם (מלשון קושיה) איך הינכם משיקים את השירות או המוצר כעת. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה צריכים להקשות קושייות על החברה בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. אם זו לא בעיה, ראוי לדרוש בנימוס מהמתכנתים להציג בפניכם רפליקה מסוימת של איך האפליקציה הסופית תיראה.

באיזה אופן יכול בעל חברה להיות רגוע שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא יטבע בין מליוני האפליקציות שמתפרסמים בכל עת?

החשוב מכל לזכור הוא שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות שמיש ועדכני למשתמשים. הגישה הראויה להבטיח שהיישומון לא יילך לאיבוד בכמות העצומה של היישומים שמתפרסמים בכל עת לבחון האם הוא משרת ומביא ערך אמיתי לצרכן ובאופן תמידי. יצא והלקוח מייחס ליישומון מעמד של תוצר שימושי ויעיל עבורו, אין שום ספק שהוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

כמה אשלם כדי לתכנת יישומון בשביל חברה קטנה בעיר אילת?

תשובה מורכבת לסוגייה מסובכת. התמחורים כל הזמן בתנועה והגורם המשפיע ביותר הוא סוג ואופי האפליקציה. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לא מורכב כל-כך ע"י עסקים חזקים בתחום יעלה פחות או יותר בסביבות 7,000 שקלים עד 17,000 שקלים אפליקציות אשר אינם פשוטים כ"כ אולם, יתומחרו במספרים רציניים יותר. צוות מפתחי אפליקציות שיש לו ניסיון אמור להיות מסוגל לדאוג לכם למחיר מוערך בתום דיון של כשעה וחצי. עלות הכנת היישומון לחברתכם אמור לשקף היטב את זה שהוא כן פותר קושי מהותי בחברה.

לפתח אפליקציה בשביל פלטפורמות מרובות זה במילים אחרות לשלם עוד כסף?

בלי ללכת סחור-סחור: כן, כמעט תמיד. במקרה ובהחלט חשוב לכם שמה ששילמתם עבורו יתפקד במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו אייפון ו-Android, ייתכן מאוד שהדבר הנכון לעשות יהיה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון WEB ולא נטיב. הגישה הזו היא הדלת של היישומון יתפקד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; אבל רק במקרה שהאפליקציה מעוצבת ברמה גבוהה, כאמור. אפשר להשיג מידע נוסף על השוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בקישורים הבאים:

כמה סה"כ הרווח נטו, בערך אם נזמין יישומים בשביל ארגון שאינו גדול?

זה מאוד תלוי בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. יצא ומחירי הפיתוח כולם עושים את דרכם חזרה אל המשקיע באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. גם זו אינה בעיה לעשות בירור האם היישומון ממזער את כמות השניות או הדקות שצריך לבצע פרוצדורה בנניח 15%, או לחלופין למזער שימוש מיותר בתכונות המוצר ב-10% לדוגמה. בחישוב צורך בהזמנה, הכרחי לא להשאיר בצד את המספרים שמשפיעים על תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בצורה מיידית ולפרקים, שאמור היישומון באילת למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כשהיישומון הושלם, באיזו שיטה הכרחי לבעל עסק קטן לעשות שיווק לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

השיטה הכי טובה לשווק אפליקציה היא עם דף ברשת. במצב בו בנינו יישומון מסוג נייטיב, אשר לקוחות יכולים לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי בקטלוג היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (App Store בתור דוגמה), מומלץ לחקור מעט את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם השקת היישומון לחנות. כתוספת, תוכלו לחלק המלצות על היישומון ע"י הפצה בדוא"ל, או להסתייע בהמחלקה לשיווק שלכם. לפי סוגו של היישומון, רצוי לשקול עריכת סרטון וידאו שיווקי ולפרסמם ביוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

מתי נכון יהיה פחות או יותר באילת לבצע רענון וחידוש של היישומון?

בדומה לשאלות הקודמות, התשובה טמונה באופי האפליקציה המדוברת. אם היישומון בנוי רובו סביב מידע, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים שתכליתם שונה חכם יהיה לבצע חידוש פחות או יותר כל 12 חודשים. כדי שהיישומון יעבוד חלק עם כל השינויים של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם , לדוגמה אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

אז יישומון למעשה כדאי לכל חברה?

אם הארגון לא מצליח להצביע על בעיות בחברה שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, כדאילהניח כרגע לרעיון של יישומון. אבל שיח כן אצל חברת פיתוח אפליקציות זו אולי אופציה למצוא אתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

נקודות נוספות שראוי למנהלים להגות בהם כאשר מדברים על פיתוח אפליקציות

בתקופתנו יש פתרונות באינטרנט שמסוגלות לגרום שיפור באופן מהותי הרגלי עבודה שליליים שיש לחברה. למשל להזמין. לחברות הפצה מזעריות ישנן אופציות של להזמין אצלם בדף ששייך להם שבדרך-כלל אינן עובדות כלל באייפון או באנדרואיד. זו דוגמה למתי יש הכרח בהיישומון לסמארטפון – לשדרג את האופציה לבצע רכישה יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול בין ארגונים. ד"א זה למה יש כמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. אתר "אמאזון" שינה את השיח של הגולשים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. טוב לאתר "Amazon"? כנראה שזה מתאים גם לכם. לפתח יישומון לבעלי חברות באילת – בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, מפגש והצעות נוחות, שלחו לנו הודעה עכשיו.