פיתוח אפליקציה באלעד

הכנת יישומים לארגונים בעיר אלעד וכל המידע ההכרחי

בניית יישומים לתאגידים לכלל המטרות האפשריות בעיר אלעד

פיתוח אפליקציה לעסקים לכלל המטרות האפשריות: תרבויות השפע והקנייה זה לא בלעדי למאה ה-21, אמנם פריצת המרשתת אשר הניעה עוצמתית את סחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ונתנה את חלקה בהתפתחות טכנולוגית, ללא עוררין פרסה את תרבות הצריכה אל אופקים שלא יעלו על הדעת. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל יבשת מזמינים עוד ועוד פריטים ומידע לפי גחמותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. ודאי שתגובת השוק לעולם לא באה באיחור – ומהר מאוד הגענו למצב בו בעלי מקומות עבודה בוחרים לבנות יישומון לעסקים שבבעלותם. בעלי עסקים מגיעים לאט לאט למסקנה: כל הרווח אשר בבניית יישומים בשביל להקל על חיי המשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ואע"פ כן, זה מעשה שכדאי לנו לעשות?

בעמוד זה נדסקס בשאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה צריך עבור הכנת אפליקציה לארגונים ובאיזה אופן אפליקציית מובייל יכולה לתרום לחברה שלכם? נתינת אופציה לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע יכולת תקשורתית מתקדמת עם החברה עם הזמנה הופך למאסט. כאשר "המוצר" והצוות קיים ומצוי בנייד של הקונה או המשתמש וכשישנה אינטראקציה באופן של התראות ס.מ.ס ועדכונים שוטפים, צומחת תחושה של אמון ומאיר על עצמו זרקור חיובי אל מול החברות שהתחרו בו עד עכשיו.

יש קורולציה ברורה: אם לצרכן יש את האופציה הפשוטה לתקשר, כך יתפתח סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים יש בהם להגדיל את גודלן ונפחן של הרכישות ע"י זה שלבצע קנייה נהיה זמין כל-כך, למנף את קביעות התקשורת עם המשתמש ולבנות אמון, באותה נשימה ניתן להעניק סיוע לקליינט שיפיק את המקסימום מן ה אפשרויות שיש בשירות שמוצע ע"י הצגה של ידע חשוב על מסך הסמארטפון.

לסיכום ההקדמה, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. כדאי לבדוק בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים לצד מתכנת האפליקצייה במטרה שבוודאות נדע שהיישומון יותאם היטב ללקוח ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

למה רצוי לשים לב בייצור אפליקציה?

חלק הארי של הפיתוח הוא טיפול בצרכיו של הלקוח, כמו לפתור קושי שיש בחברה. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לתקלה , דוגמה לכך יכולה להיות להעניק אפשרות ללקוח לעשות יותר דברים בפחות זמן, לבצע שימוש נכון ויעיל במשאבים, שימור של משאבים ויחד עם זאת להקנות תמונה שאומרת 'קידמה' עבור משתמשים קיימים ופוטנציאליים ע"י מענה לרצונות הלקוח באופן ראוי, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כאפיק רווחי מאוד לאחר זמן לא ארוך במיוחד. מטרת החברה או התאגיד לדעת בדיוק מה צריך היישומון להציא לפועל, ופה נכנס כמובן הידע המקצועי וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הטובות ביותר, נכון למצוא מתכנת עם ותק רב שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. חברת הפיתוח צריכים לשאול אותך באיזו צורה הינכם מנהלים את העסק כעת. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מוכרחים להציג בפני החברה שאלות שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. במידה והדבר מתאפשר, חכם יהיה לדרוש בנימוס מהמתכנתים לחשוף בפניכם מבנה ראשוני של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

מהי השיטה בה יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שאותו יישומון לא תאבד בים היישומים שקיימים עכשיו?

חוק מספר 1 הוא שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות שימושי ומעודכן עבור המשתמשים. האופן בו הכי כדאי לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בכמות העצומה של היישומים שיש בימינו היא לוודא שהוא מספק ערך אמיתי ללקוח ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן יומיומי. אם הקונה רואה באפליקציה תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב להסתייע בו.

מהי העלות של לבנות יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל ארגון שאינו גדול ?באלעד

תשובה מורכבת לסוגייה מסובכת. עלויות הפיתוח בתנועה מתמדת ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. הכנת יישומון לא בעייתי כל-כך עם עסק מוכר יתומחר פלוס מינוס באיזור – 17,000 ש"ח10000 יישומים מורכבות יותר יחסית, עתידים לעלות יותר מזומנים. מפתחים של יישומים בעסק שיש לו ניסיון צריך לספק לך מחיר כמעט סופי אחרי פגישה של שעה-שעתיים. מחירון פיתוח אפליקציה לעסק להצדיק את זה הסיבה שעליה לפתור קושי רציני בחברה.

שאלה: התאמת היישומון למערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) זה למעשה אומר לשלם מחירים גבוהים יותר?

בקצרה, התשובה חיובית בדרך כלל. אם הכרחי לכם שהאפליקציה תפעל על סוגים רבים של מכשירים, כמו אייפון ו-Android, לא תהיה הגזמה להגיד שהמעשה החכם יהיה להזמין יישומון מסוג WEB ולא יישומון מסוג Native. שיטת ווב זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; רק בסיטואציה בה היישומון עוצב ע"י צוות רציני, מן הסתם. ביכולתכם ללמוד מידע נוסף על השוני שקיים במכשירים השונים בקישורים הבאים:

מהי התשואה הממוצעת ברכישת יישומון לאייפון או לאנדרואיד עבור ארגון זעיר?

הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במקרה ועלויות הפיתוח כולן מוחזרים אל המשקיע בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. גם פשוט נורא לבחון את היישומון, אם הוא ממזער את מס' הדקות הנצרכות לביצוע פעולה ב-20%, וזה יכול להיות גם לחתוך שימוש לא יעיל בתכונות המוצר ב-16% בתור דוגמה. בסקירת הרווח העתידי, נכון לקחת בחשבון את הגורמים שמהווים את מה שהחברה מוציאה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שעתיד היישומון באלעד והסביבה לצמצם.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, איך חובה למזמין היישומון לבצע שיווק למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה להשקת יישומון זה ע"י דף ברשת. במקרה שבנינו אפליקציית ניטיב, אשר אפשר להכניס אל הטלפון במאגר היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (App Store הוא דוגמה קלאסית), הכרחי לשים תחת זכוכית מגדלת טיפה את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש בטרם השקת היישומון לחנות. גם כן, קיימת האפשרות לחלק המלצות על היישומון דרך רשימת דיוור, או בעזרה של אלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון יש לתת את הדעת על הכנת סרטונים שיווקיים ולהכניס אותם אל YouTube, Facebook וכו'.

כל איזו תקופת זמן יש באופן כללי באלעד והסביבה לרענן את היישומון שרכשו?

גם כאן, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את מטרת היישומון שאתם רוצים. במקרה והאפליקציה מונחת תוכן, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, אחרת חבל לטרוח פיתוח יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות ראוי לערוך עדכון כל, פחות או יותר, 12 חודשים. ע"מ לשמור על עקביות עם העדכונים של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, כגון iPhone וגלקסי,

יישומון זה משהו שמומלץ לחברות, לא משנה מה?

במצב בו החברה נכשלת בלזהות קושי בחברה שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, רצוילהניח כרגע לרעיון של יישומון. ואף על-פי כן, לדבר עם מפתחים של יישומים, זו אולי אופציה למצוא אתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

עניינים אשר נכון יהיה למזמין היישומון להגות בהם לפני ההוצאה לפועל של פיתוח אפליקציות

בתקופתנו יש פונקציות באינטרנט שיכולות לשפר בצורה רצינית הרגלים בעיתיים שיש לחברה. למשל להזמין. למפיצים קטנים קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף הרשת ששייך להם שלעיתים קרובות לא עובדות בכלל בסמארטפון. זו הנקודה בה ניעזר בהיישומון לסמארטפון – הנגשה של האופציות לבצע רכישה זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער אצל תאגידים. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות של קניות מאתר "אמאזון". אתר "אמאזון" שינה את השיח של הצרכן איתו לדבר קל ופשוט נורא. לאתר "אמאזון" זה מתאים? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לארגונים באלעד – לשיחה עם מקצוענים, תיאום פגישה והצעת מחיר, שלחו לנו e-mail עכשיו.