פיתוח אפליקציה באריאל

הכנת אפליקציה לארגונים באריאל וכל מה שצריך לדעת

יצירת אפליקציה לחברות מכל גודל באריאל והסביבה

בניית אפליקציות לחברות קטנים וגדולים: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אינה ייחודית לתקופה זו, ואע"פ כן, פריצת הרשת אשר הניעה עוצמתית את תהליך הגלובליזציה ונתנה את חלקה באת הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, ללא עוררין הגדילה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אל אופקים מדהימים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל מדינה דורשים עוד ועוד דברים וטיפולים לפי רצונותיהם, השאיפות וההעדפות האישיות. בכך, תגובת השוק לעולם לא מתעכבת מלהגיע – גדלה הכמות של בעלי עסקים מגיעים למסקנה שצריך להכין אפליקציה לבתי העסק שבבעלותם. מנכ"לים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים הצלחה הפוטנציאלית שבהכנת יישומים על-מנת לספק חוויית קנייה חיובית לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. אבל, האם זה בעצם מעשה נבון?

בטקסט שלפניכם נדבר על מה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה צריך במטרה להגיע ליצירת אפליקציות לחברות ובאיזו דרך יישומון לטלפון יש בו לסייע להצלחת המוצר שלכם? נתינת אופציה לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע קשר טכנולוגי מול צוות העסק ברבות השנים האחרונות הופך לנושא חובה. כשה"מוצר" קיים ומצוי בנייד של הלקוח וכשישנה אינטראקציה בצורת הודעות SMS ועדכונים שוטפים, מתפתחת אמינות ומאיר על עצמו אור ייחודי , זה בניגוד למתחרים.

אם למשתמש ישנה האופציה הקלה לנהל דו-שיח, מן ההיגיון שגם יהיה פעיל יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות יוכלות להגביר את תכיפות וגודל הקליינטורה מפני שלבצע קנייה נהיה נוח כ"כ, להגדיל את קביעות התקשורת עם הקליינט ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותו מעמד תוכלו לעזור לקונה שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה דברים שיש בשירות שמוצע דרך הצגת אינפורמציה עניינית במסך המכשיר הנייד.

בקצרה, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. חכם יהיה לסקור בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון צעד צעד עם בונה היישומים כדי שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יותאם היטב ללקוח ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

על אילו דגשים חובה לשים לב בבניית יישומון?

מטרתנו היא הנגשה ונוחות למשתמש, כמו לפתור בעיות שיש במוצר. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לאישיו , לדוגמה לתת אפשרות ללקוח לבצע פעולות רבות יותר בפחות זמן, לבצע שימוש יעיל ונכון בתכונות המוצר, שימור המוצר עצמו ולתת לעסק תמונה חזקה ואמינה עבור קונים קיימים ופוטנציאליים דרך טיפול ברצון המשתמש באופן סבלני, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כמכניסות מאוד לאחר תקופה לא ארוכה. מטרת החברה או התאגיד להצביע על מה בדיוק צריך היישום להוציא לפועל, בהתבסס על הדרישה המקצועית, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי רווחית, חובה לחפש בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון אמורה לשאול אותך כיצד הינכם מריצים את עסק עכשיו. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה חייבים לשאול את העסק שאלות בנוגע לרצונות שלה והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. אם זו אופציה, ראוי לפנות אל המתכנתים בבקשה לשלוח לכם מבנה ראשוני של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

כיצד יכול בעל ארגון להירגע: שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא תאבד בין מליוני האפליקציות שיוצאים בכל יום?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שעל האפליקציה שיהיה לו רלוונטיות מספקת עבור המשתמשים. השיטה הנכונה לתת גושפנקא שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בכמות העצומה של האפליקציות המתחרות היא לבחון שהוא משרת ומביא ערך אמיתי למשתמש על בסיס תמידי. יצא והצרכן רואה באפליקציה תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

מה התעריף עבור לקבל יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה זעירה בעיר אריאל?

הסבר בעייתי לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירונים של לפתח אפליקציה לא קבועים והגורם המשפיע ביותר הוא סדר גודל מורכבות היישומון. השקה אישית של יישומון שאינו מורכב כ"כ ע"י עסק רציני יתומחר בדר"כ בטווח ה10 אלף שח עד 17 אלף שח. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם מורכבות יותר בהשוואה, הולכים לעלות כסף רב יותר. עסק עם ניסיון יכול בדרך כלל לדאוג לכם למיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. מחיר השקה אישית של היישומון לחברתכם אמור אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהוא כן מוצא מענה בשביל אתגר מהותי העסק.

לפתח יישומון שמיועד למערכות הפעלה מגוונות זה למעשה אומר לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

בקצרה, אכן, רוב הזמן. בסיטואציה בה יש לכם צורך אמיתי שמה שאתם מקבלים יעבוד בהרבה מערכות, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', סביר להניח שהדבר הנכון לעשות יהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון אינטרנט (Web application) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שיטה זו היא המפתח איתו היישומון יעבוד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; אבל רק בסיטואציה בה היישומון תוכנת ועוצב ע"י צוות רציני, מן הסתם. אתם מוזמנים לקבל מושגים נוספים – ידע בנוגע לשוני שישנו במערכות המגונות בלינקים הבאים:

מה בדיוק הרווח, בערך, בהזמנת יישומון לאייפון או לאנדרואיד בשביל ארגון שאינו גדול?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במקרה ועלויות הפיתוח כולן שבים אל המשקיע בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם לא בעיה לבדוק את היישומון, אם הוא מוריד את הזמן הדרוש לבצע פרוצדורה בנניח 15%, וזה יכול להיות גם לצמצם בזבזנות של המוצר עצמו ב-17% כהדגמה. בסקירה על מידת כמה הדברים משתלמים, חכם יהיה לקחת בחשבון את המספרים שמשפיעים על מה שהחברה מוציאה, בכל צורה שלהם, אשר בכוונת האפליקציה באריאל והסביבה למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, באיזו צורה מומלץ למזמין האפליקציה לדחוף' אותה לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה להוצאת יישומים זה עם דף ברשת. במקרה שאנחנו מתעסקים ביישומון נייטיב, אשר לקוחות יכולים להשיג בקטלוג היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות App Store), מומלץ להכיר טיפה את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. בנוסף לכך, אפשר לספר לאנשים על היישומון החדש על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, או בסיוע המחלקה לפרסום שלכם. בהתאם לאופיו של היישומון, ראוי לחשוב על אפשרות צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולפרסם אותם באתר העסק או לערוץ היוטיוב והפייסבוק.

מתי וכמה תדיר כדאי פחות או יותר באריאל לבצע עדכון של היישומון?

בדומה לדברים לעיל, תשובתנו נעוצה במהות היישומון שלכם. בסיטואציה בה היישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל לייצר אפליקציה כזו. יישומים שתכליתם שונה מומלץ לערוך חידוש כל תקופה של 12 חודשים לערך. על-מנת שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל עדכוני מערכות ההפעלה של המכשירים , לדוגמה אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

שאלה: יישומון הכרחי לכל תאגיד?

במצב בו החברה לא מצליחה לשים אצבע על קושי במוצר שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, ישלא למהר עם פיתוח יישומון. עם זאת, שיחה אצל מפתחים של יישומים, זו דרך מוכרת למצוא קושי בשירות שלא ראינו קודם.

דברים אשר חכם יהיה למנהלים להרהר בהם כאשר מדברים על לפתח יישומון

אל תשכחו כי קיימות פונקציות ברשת שמסוגלות לגרום שיפור בצורה רבה הרגלי עבודה שליליים שקיימים בעסק. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה מזעריות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין אצלם בדף שבניהולם שבדרך-כלל לא מתפקדות בכלל בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. למעשה פה יש הכרח ביישומון הייעודי – הנגשה של האופציות להזמין ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער אצל תאגידים. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות של קניות מאתר "אמאזון". אתר האינטרנט Amazon שינה את הדו-שיח של קהל הצרכנים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. ל"אמאזון" זה טוב? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. השקה אישית של יישומים לבעלי תאגידים באריאל- בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, מפגש והצעה גמישה, התקשרו אלינו עכשיו.