פיתוח אפליקציה באשדוד

יצירת אפליקציות לתאגידים בעיר אשדוד וכל השאלות הנפוצות

יצירת יישומים למקום עבודה בכל גודל באיזור אשדוד

יצירת אפליקציה לתאגידים מכל סוג: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא עניין בלעדי למאה העשרים ואחת, אמנם פריצת הרשת שסייעה להפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. ללא עוררין פתחה את תרבות הצריכה לגדלים מדהימים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל ארץ רוכשים עוד ועוד דברים וידע על-פי הדרישות שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. כמובן, שתגובת השוק בשום פנים ואופן לא באה באיחור – כמות גדולה של מנהלים מגיעים למסקנה שצריך להזמין יישומון לעסקיהם. מנכ"לים קולטים אט-אט את התועלת שבהכנת אפליקציות בשביל להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חלקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. אבל, האם זה באמת דבר נחוץ?

במאמר הבא נענה על אשר כולם צריכים לדעת: מה צריך לעשות על מנת להגיע להכנת אפליקציות לתאגידים ואיך יישומון באייפון או באנדרואיד יש ביכולתו לקדם את המוצר שלכם? נתינת אופציה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי לקיים דיאלוג מול הצוות הופכת למנדטורי. כשה"מוצר" זמין מהנייד של המשתמש / לקוח וכאשר ההתקשרות מתבצעת דרך התראות ס.מ.ס ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, נוצרת תחושת אמון ומן ההיגיון שהוא יזהר באור הזרקורים, לטובה, , זה בניגוד לחברות המתחרות.

אם לקליינט פשוט להיות במגע, ודאי שגם יהיה מפותח יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לחברה יש בהם להגדיל את תדירות ונפח ההזמנות מפני שלבצע קנייה נהיה נוח כ"כ, לחזק את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולהצמיח מערכת יחסים, רצוי גם על הדרך לסייע ללקוח שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה מוצרים והשירותים שיש במוצר על-ידי הנגשת ידע חשוב במסך מכשיר הסמארטפון.

בקצרה, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אבל מדובר בעניין שולי. חכם יהיה לסקור את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, לצדו של בונה היישומון על-מנת להיות בטוחים שהיישומון תתחבר עם המשתמש וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

לאיזה מוקדים הכרחי לתת מחשבה בהכנת יישומים?

חלק הארי של הפיתוח הוא התפקסות על לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שיש בחברה. יישומים שמצליחים לפתור עניין כגון להעניק אפשרות ללקוח לבצע דברים רבים יותר בזמן המועט ביותר, לעשות שימוש נכון ויעיל במשאבים, לצמצם בזבוז אמצעים ולתת לציבור תמונה חזקה ואמינה לעיני משתמשים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, זאת עם טיפול בצורכי המשתמש באופן סבלני, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כאפיק רווחי מאוד לאחר זמן לא ארוך במיוחד. החברה או התאגיד אמורים לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישומון להציא לפועל, וזאת על סמך הניסיון והמקצוענות, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי שימושית, חכם יהיה לחפש יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. חברת הפיתוח חייבים לשאול אותך כיצד הינכם מריצים את עסק כיום. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון אמורים להקשות קושייות על החברה בנוגע לרצונות שלה והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במצב בו ניתן, הכרחי לפנות אל המתכנתים בבקשה להביא לכם לראות רפליקה מסוימת של איך האפליקציה הסופית תיראה.

איך מובטח לבעלים של חברה שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא ייעלם בתוך ים היישומים שמשווקים בכל עת?

החשוב מכל לזכור הוא שאין מנוס, היישומון מוכרח שיהיה לו רלוונטיות מספקת ללקוחות. השיטה הראויה להיות בטוחים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בתוך ים היישומים שיוצאים כל הזמן היא לסקור אותו אם היא מעניקה יתרון משמעותי למי שבחר להוריד אותו ובאופן תמידי. במקרה שהלקוח רואה באפליקציה דבר שמקל לו על החיים, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

מהי העלות של לבנות יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור ארגון זעיר באיזור אשדוד?

מענה בעייתי לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. עלויות הפיתוח לא מקובעים כלל ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה כמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. תכנות והשקת יישומון שאינו מורכב במיוחד עם עסק מוכר יעלה פלוס מינוס בסביבות 10 אלף שח עד 19 אלף שח. יישומים שהם אשר אינם פשוטים כ"כ בהשוואה, תעלנה מספרים גבוהים יותר. עסק עם שנים בתחום , לא צריך להיות לו קושי להחזיר לכם תשובה עם מחיר מוערך בתום דיון של כשעה וחצי. תעריף תכנות והשקת היישומון לארגון שלכם צריך אמור להתקבל מבחינתם רק במידה הסיבה שעליה לפתור בעיה עסקית אמיתית.

לפתח יישומון שמתאים למערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם יותר?

לא נאריך במילים: כן, רוב הזמן. במקרה שזה חובה מבחינתכם שהיישומון יפעל בסוגי מכשירים רבים, כגון iOS ואנדרואיד, הגיוני לומר שמה שעליכם לעשות זה לבקש יישומון רשת (ווב) ולא נטיב. שימוש במבנה ווב היא הדלת של היישומון לעבוד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; רק במקרה שהעיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות מנוסה, כאמור. אפשר להבין הסברים על השוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בדפים אלה:

כמה יוצאת הרווח הסופי, בערך, בקניית פיתוח יישומון ייעודי עבור ארגון מזערי?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. בסיטואציה בה מחירי הפיתוח כולם מקבלים כיסוי בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. זה גם די קל לבדוק אם היישומון מצליח למזער את משך הזמן הנצרך לקנות משהו ב-15%, ו/או לחתוך בזבזנות של משאבים ב-19 אחוזים לדוגמה. בבירור צורך בהזמנה, חכם יהיה לשים לב אל הפעולות השוטפות שמהוות את תשלומים מצד החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שמתכוון היישומון באשדוד והסביבה לצמצם.

כשהיישומון כבר עומד, איך נכון למזמין היישומון להוציא אותה לאוויר העולם ולקונים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להשקת יישומון זה ע"י עמוד ברשת. במקרה שהדיבור הוא על יישומון מסוג נייטיב, אותה ניתן להשיג במאגר היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (אפ סטור, לדוגמה), נכון לבדוק בזעיר אנפין את הביטויים השימושיים ביותר במנועי החיפוש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. יחד עם זאת, קיימת האפשרות לספר לאנשים על היישומון החדש ע"י הפצה בדוא"ל, ולהיעזר בהמחלקה לשיווק שלכם. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון כדאי לחשוב על אפשרות צילום ועריכה של קטעים קצרים ולפרסם אותם בכל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

מתי נכון יהיה באופן כללי באשדוד והסביבה לערוך עדכון של היישומון שהזמינו?

אפילו פה, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את אופי האפליקציה המדוברת. יצא והיישומון סובב מידע, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל בניית יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה מומלץ לערוך עדכון בערך אחת לשנה. במטרה להיות מותאמים לההתפתחויות של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, , למשל iOS ואנדרואיד,

אז יישומון למעשה מומלץ לכל חברה?

אם העסק כושל לזהות אתגר במוצר אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, כדאילוותר לגמרי על יישומון. אולם ישיבה עם תאגיד פיתוח יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום אתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

דברים שחובה למזמין היישומון לשקול לפני שמגיעים אל הכנת יישומון

בעידן של היום, קיימות פונקציות ברשת ואיתן ניתן לשפר בצורה רצינית הרגלים שקיימים בחברה. למשל להזמין. לחברות הפצה קטנות קיימת אופציה של להזמין באתר האינטרנט ששייך להם שבדרך-כלל אינן עובדות כלל בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. פה למעשה נסתייע ביישומון הייעודי – להנגיש את היכולת להזמין זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין ארגונים. ד"א זה ההסבר לכמות אדירה של קונים ב-Amazon. האתר הפופולרי שינה את ה'דיבור' של הצרכן איתו למשהו קל ופשוט ממש. לאתר הענק הזה זה מתאים? אז זה מתאים גם לכם. פיתוח אפליקציות לבעלי חברות באשדוד – ליעוץ מקצועי, שיחה חינם והצעה לעלות, שלחו לנו מייל עכשיו.