פיתוח אפליקציה באשקלון

יצירת יישומים לארגונים באשקלון ומה חשוב שתדע

פיתוח אפליקציה לבתי עסק קטנים וגדולים באיזור אשקלון

בניית יישומים לחברות מכל סוג: תרבויות השפע והקנייה זה לא דבר בלעדי לזמננו, אמנם רשת האינטרנט שעזרה לכל תהליך הגלובליזציה וקידמה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי צל של ספק גרמה לטפיחה של עולם הצרכנות אל אופקים מדהימים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל מקום צורכים יותר ויותר מוצרים וחומר מכל סוג לפי רצונותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. כמובן, שהתגובה של עולם הסחר אף פעם לא תאחר להגיע – התופעה גודלת עוד ועוד – בעלי מקומות עבודה בוחרים להזמין יישומון לעסק שלהם. נותני שירות מבינים עם הזמן את הטוב שבהזמנת אפליקציה בשביל להקל על חיי הקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). ואף על-פי כן, האם זה באמת דבר כדאי?

בדברים שלפניכם נעניק תשובה להשאלה הגדולה: מה הכרחי במטרה להגיע ליצירת אפליקציה לארגונים ובאיזו דרך יישומון באנדרואיד או באייפון יש בו לקדם את השירות שלכם? מתן אפשרות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) תקשור מול בית העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא מנדטורי. כשהצוות קיים ומצוי בנייד של צורך המוצר וכאשר ההתקשרות נעשית בשיטה של התראות ס.מ.ס והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, נוצרת תחושה של אמון ומן ההיגיון שהוא יזהר בזרקור חיובי מול חברות המתחרות.

אם לקונה קליל לבוא באינטראקציה, כמובן שגם יהיה נרחב יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. אפליקציות יוכלות להגביר את כמות ותכיפות הקליינטורה מפני שלבצע קנייה הופך למהיר יותר, לחזק את קביעות התקשורת עם הקליינט ולטפח מערכת יחסים אמיתית, אפשר גם על הדרך לעזור לקונה להפיק תועלת מירבית מה דברים שיש במוצר דרך פרסום מידע רלוונטי ועדכני בצגו של הפלאפון.

בפשטות, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אבל זה נושא שולי. כדאי להעמיד תחת זכוכית מגדלת בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים יד ביד עם מתכנת האפליקצייה כדי שלא יהיה ספק שהיישומון יותאם היטב ללקוח ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

על איזה נושאים הכרחי לתת מחשבה בהכנת יישומון?

המפתח הוא התפקסות על לפתור אישיו שקיים בשירות. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים לפתור עניין , דוגמה לכך יכולה להיות להקל על הקונה לסיים את ענייניו במינימום דקות, לעשות שימוש יעיל ונכון בתכונות המוצר, למזער בזבזנות של משאבים ולתת לעסק תמונה עניינית ורצינית לעיני משתמשים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, עם טיפול ברצון הלקוח באופן אדיב, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כרווחיות ביותר בהיבט ארוך טווח. התאגיד או החברה אמורים זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור לעשות היישומון, זאת ע"פ הידע המקצועי וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. להשגת התוצאות הכי מתאימה, הכרחי לחפש יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה מטרתם להקשות עליכם (מלשון קושיה) כיצד הינכם עושים עסקים כעת, ללא אפליקציה. המתכנתים צריכים לחקור' את החברה שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במידת האפשר, כדאי לשאול את המתכנתים אם הם יכולים לחשוף בפניכם רפליקה מסוימת של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

מהי השיטה בה מובטח לבעלים של חברה שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא יטבע בתוך ים היישומים שמתפרסמים בכל עת?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות שימושי ומעודכן עבור הלקוחות. האופן בו הכי כדאי להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון לא יילך לאיבוד בין שלל היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא להיות בטוחים שהוא נותן רווחה מהותית לאלו אשר בחרו להוריד אותו ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן תמידי. במקרה והצרכן מתייחס ליישומון כאל תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, תהיה בטוח שהוא ישוב וייעזר בו.

מהי העלות של לפתח יישומון לעסק קטן באיזור אשקלון?

תשובה מורכבת לשאלה מורכבת. עלויות הפיתוח כל הזמן בתנועה והגורם הקריטי ביותר הוא מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון פשוטה יחסית עם ארגון ותיק ומומלץ יעלה בדר"כ בסביבות 10 אלף ₪ עד 18 אלף ₪. יישומים שהם בדרגת 'סיבוך' אחרת יחסית, יתומחרו ביותר מזומנים. עסק עם ניסיון אמור להיות מסוגל להעניק לכם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי לאחר דיון קצר יחסית. תמחור של לפתח את היישומון לעסק להיות הוגן מול העובדה ששהוא אכן פותר אתגר רציני העסק.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל סוגים רבים של מכשירים יעלה לבעל עסק עוד כסף?

בקצרה, כן, בדר"כ. יצא ובהחלט חשוב לכם שמה ששילמתם עבורו יתפקד במכשירים שונים, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, יכול להיות שמה שעליכם לעשות זה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון WEB ולא אפליקצייה מסוג Native. שיטת Web היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; אבל רק במקרה שהבנייה והעיצוב של היישומון נעשה כראוי כמובן. אתם יכולים להבין פרטים על ההבדלים שישנו במכשירים השונים בלינקים הבאים:

מה בדיוק הרווח, בערך, אם נשקיע ביישומים בשביל ארגון שאינו גדול?

הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. אם מחירי הפיתוח כולם מוחזרים אל המשקיע באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, ההשקעה כדאית. גם זו אינה בעיה לבדוק האם היישומון ממזער את מס' הדקות הנצרכות לבצע פרוצדורה בנניח 15%, ולחלופין למזער בזבוז תכונות המוצר ב-12% בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בבחינת הרמה של הרווח העתידי, חשוב מאוד לצרף לחישובים שלנו את כל מה שמהווה את תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בצורה מיידית ולפרקים, שמתכוון היישומון באיזור אשקלון להוריד.

כשנגמרה העבודה על היישומון, באיזה אופן נכון לצד המזמין (הבעלים של החברה) לשווק אותה ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה לקידום יישומון זה על-ידי עמוד ברשת. במקרה שהדיון הוא על יישומי Native, אותו אפשר לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי אצל ארכיון היישומים הייעודית (אפ סטור, לדוגמה), ראוי להכיר בטעימה קלה את הביטויים השימושיים ביותר במנועי החיפוש זמן מה בטרם ההשקה של היישומון לחנות. במקביל, אתם יכולים לעשות קידום ליישומון ע"י לוח תפוצה, או בסיוע המחלקה לפרסום שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון נכון יהיה לתת את הדעת על צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולפרסמם ביוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

מתי וכמה תדיר חובה פחות או יותר באשקלון לערוך עדכון של היישומון שרכשו?

גם כאן, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את מהות היישומון שלכם. במצב בו סיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל בנייה של יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה רצוי לעדכן כל, פחות או יותר, 12 חודשים. נעשה זאת במטרה להתעדכן ולהיטמע היטב בההתפתחויות של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כגון iOS ואנדרואיד,

אז יישומון למעשה כדאי לכל תאגיד?

במקרה שהחברה נכשלת בלזהות בעיות בשירות שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, מומלץלשכוח כרגע מיישומון כלשהו. אמנם דיבור עם תאגיד פיתוח יישומים, זו דרך מוכרת למצוא בעיה עסקית שלא ראינו בעבר.

נושאים שחובה לבעלים של החברה להרהר בהם כשחושבים על הכנת יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש פתרונות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר באופן מהותי הרגלי עבודה שהעסק כבר מאמץ. למשל להזמין. לחברות קטנות של הפצה יש אופציה בדר"כ של להזמין בדף הרשת שבבעלותם שרוב הזמן לא עובדות בכלל בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. למעשה פה נכנסת לתמונה ההיישומון לסמארטפון – הנגשת אפשרות ההזמנה ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. ד"א זה למה יש הזמנות רבות באמזון – האתר הפופולרי הפך את התקשורת של הצרכנים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. בניית יישומון ליזמים באשקלון – ליעוץ מקצועי, שיחה חינם והצעות נוחות, שלחו לנו הודעה עכשיו.