פיתוח אפליקציה בבאר שבע

הכנת אפליקציה לתאגידים בעיר באר שבע וכל מה שאתם אמורים לדעת

בניית אפליקציות לתאגידים לכלל המטרות האפשריות באיזור באר שבע

בניית אפליקציות לעסקים בכל גודל: תרבות הצריכה זה לא ייחודי לשנים האחרונות, ואף על-פי כן, המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, אשר תרמה לסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, וקידמה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בלי צל של ספק גרמה לטפיחה של הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אל גדלים אדירים. היום המון בני-אדם בעולם דורשים עוד ועוד קניות ושירותים על-פי הדרישות שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. כמובן, שעולם הסחר מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא באה באיחור – עוד ועוד מנהלים מחליטים ליצור יישומים למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. מנהלים קולטים אט-אט את הרווח אשר בהזמנת אפליקציה על-מנת לעשות טוב ונוח לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אולם, האם זה בעצם מעשה כדאי?

בעמוד זה נדבר על שאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה הכרחי לבניית יישומים לבתי עסק ובאיזה אופן יישומון באנדרואיד או באייפון יש ביכולתו לקדם את המוצר שלכם? מתן אופציה לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע לבצע דיאלוג מתקדם עם החברה הופכת לבסיסי. כאשר בית העסק נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הצרכן וכאשר ההתקשרות נעשית דרך התראות ס.מ.ס ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, צומחת תקשורת קבועה והוא יואר עם אור מיוחד וטוב , זה כמובן בניגוד לחברות המתחרות.

ככל שללקוח יש את האופציה הפשוטה להיות בתקשורת, באותו אופן גם יהיה פעיל יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לחברה בהחלט יכולים להגדיל את גודלן ונפחן של השילומים בגלל שלבצע קנייה נהיה כל-כך זמין, למנף את קביעות התקשורת עם הקליינט ולהצמיח שם תחושת ביטחון, מומלץ באותה נשימה להעניק סיוע לקליינט שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אופציות שקיימים בשירות המוצע דרך פרסום טקסט (או תמונות) ענייני על-גבי הטלפון.

בפשטות, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. הצעתנו היא לבחון בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון בסיועו של מתכנת האפליקצייה כדי שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יותאם היטב ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

למה כדאי לתת את הדעת ביצירת יישומים?

מטרת העל היא הנגשה ונוחות למשתמש, כמו לפתור אישיו שקיים בחברה. יישומים שמסוגלים לפתור בעיות כגון לתת אפשרות ללקוח לסיים את ענייניו בזמן המועט ביותר, יעילות שימוש במשאבים, להכווין לשימוש נבון בתכונות המוצר ויחד עם זאת להקנות תמונה עניינית ורצינית עבור קונים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. כמובן יד ביד עם טיפול בצורכי המשתמש באופן סבלני, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כמאוד משתלמות בהסתכלות ארוכת טווח. החברה או התאגיד צריכים לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל היישום לעשות, וזאת על סמך הצורך של השוק, בתחומו. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי מוצלחת, חובה לתור אחר מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה חייבים לתשאל אתכם איך הינכם עושים עסקים בימים אלה. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון צריכים לחקור' את החברה שנוגעות למטרותיה, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. אם זה אופציונלי, חכם יהיה לשאול את המתכנתים אם הם יכולים לשלוח לכם דוגמית של האופן בו היישומון אמור להיראות.

כיצד בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהאפליקציה שלו לא יילך לאיבוד בתוך שלל היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים?

1 הוא פשוט מאוד: שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות עדכני ושמיש למען הקונים. השיטה הנכונה לתת גושפנקא שהיישומון שלנו לא ייעלם בים היישומים המתחרים היא לבדוק האם הוא נותן רווחה מסוימת לצרכן ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה תמידי. אם הקונה חש שזה יישומון שהוא תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, אין שאלה – הוא יחזור וישתמש בה.

מהי העלות של לרכוש יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה זעירה ?בבאר שבע

תשובה מורכבת לקושייה שלא פשוט לענות עליה. המחירונים לא מקובעים כלל ותלויים באופן משמעותי בהדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. השקה אישית של יישומון לא בעייתי כל-כך על-ידי חברה מקצועית יתומחר בערך בטווח ה10 אלף ₪ עד 18 אלף ₪. יישומונים בדרגת 'סיבוך' אחרת לעומת זאת יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם מספרים גבוהים יותר. מפתחים בתאגיד עם פז"מ בתחום , לא צריך להיות לו קושי להשיב לכם הצעת עלות אחרי פגישה של שעה-שעתיים. מחירון עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לעסק אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהיישומון אכן פותר בעיה עסקית אמיתית.

לפתח אפליקציה בשביל מערכות רבות (כמו iOS, Android) ידרוש מבעל חברה לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בלי ללכת סחור-סחור: אכן, בדר"כ. אם זה חובה מבחינתכם שמה ששילמתם עבורו יתפקד במערכות הפעלה שונות, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, לא תהיה הגזמה להגיד שמה שעליכם לעשות זה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון ווב ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שיטת ווב זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; רק במקרה שהאפליקציה מעוצבת ברמה גבוהה, כאמור. ניתן להבין ידע בנוגע לשוני שישנו במערכות המגונות בלינקים האלה:

כמה יוצאת הרווח נטו, בערך אם נשקיע ביישומון לאייפון או לאנדרואיד עבור ארגון מזערי?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. יצא ועלויות הפיתוח כולן מקבלים כיסוי באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם די קל לבחון את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את הזמן הדרוש לקנות משהו ב-15%, ולחלופין למזער שימוש לא יעיל בהמוצר עצמו בעשרה אחוז וזו רק ההתחלה. בבדיקת הרווח העתידי, יש להתחשב גם בכלהגורמים שמהווים את תשלומים מצד החברה, בכל צורה שלא תהיה, שעתיד היישומון באיזור באר שבע להמעיט.

כשהגענו לשלב ההשקה של היישומון, כיצד ראוי לבעל עסק קטן לשווק אותה לקונים נוכחיים ועתידיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה לקידום יישומים זה עם דף ברשת. במקרה ובנינו אפליקציית ניטיב, אותו אתם יכולים להשיג בקטלוג היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות App Store), כדאי לבדוק בזעיר אנפין את הביטויים השימושיים ביותר במנועי החיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. במקביל, נוכל להכריז על השקת היישומון על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, ולחלופין בעזרתם של המחלקה לשיווק שלכם. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון מומלץ להכניס את האופציה של צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהטמיע אותם ביוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

כל כמה זמן חובה בהערכה גסה בבאר שבע לבצע חידוש של היישומים שרכשו?

בדומה לדברים לעיל, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מטרת היישומון שלכם. במקרה שהיישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על לייצר אפליקציה כזו. סוגים אחרים של אפליקציה כדאי לרענן בערך כל 12 חודשים. ע"מ להיות מסונכרנים עם שינויי הגרסה של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כגון אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

שאלה: יישומון כדאי לחברות, לא משנה מה?

יצא והחברה לא מצליחה להצביע על קושי בחברה שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, הכרחילוותר לגמרי על יישומון. אך לשוחח עם צוות פיתוח של יישומים, תסייע לעסק בזיהוי אתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

נושאים אשר חכם יהיה למנהל הנבון להגות בהם כאשר הנושא הוא פיתוח אפליקציות

בזמננו אנו יש פונקציות באינטרנט שבעזרתן אפשר לעשות שיפור באופן כבד-משקל הרגלים שקיימים בחברה. למשל להזמין. לחברות הפצה מזעריות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין אצלם בדף שבבעלותם שהמון פעמים לא עובדות בכלל בנייד. ברגע זה נסתייע בהיישומון שפותח במיוחד עבור זה – לשדרג את האופציה לקנות יכול לעשות את כל ההבדל בין העסק שלך למתחרים. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות של קניות מאתר "אמאזון". האתר הפופולרי הפך את ה'דיבור' של המשתמשים איתו למשהו קל ופשוט ממש. ל-"Amazon" זה מתאים? כנראה שזה מתאים גם לכם. השקה אישית של יישומים לעסקים בבאר שבע – לשיחה עם מקצוענים, תיאום פגישה והצעת מחיר, צרו עימנו קשר עוד היום.