פיתוח אפליקציה בביתר עילית

פיתוח אפליקציות לעסקים בעיר ביתר עילית וכל מה שצריך לדעת

בניית אפליקציה למקום עבודה לכל מטרה ועניין בעיר ביתר עילית

הכנת אפליקציה למקום עבודה לכל מטרה ועניין: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא דבר בלעדי לתקפותנו, עם זאת, המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן שסייעה לתהליך הגלובליזציה והניעה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, חד משמעית הגדילה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות לגדלים רחבי ידיים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל יבשת דורשים עוד ועוד פריטים ועזרה על-פי הגחמות שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. בצורה זו, השוק מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מתעכבת מלהגיע – ומהר מאוד הגענו למצב בו בעלי מקומות עבודה מסכימים שצריך ליצור אפליקציות למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. מנהלים מתחילים להבין את הטוב שבהכנת אפליקציות בשביל לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). ואע"פ כן, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה מומלץ?

בשורות הבאות ננתח את מה שכולם רוצים לדעת: מה הכרחי בשביל יצירת אפליקציה לעסקים ומהי הדרך בה יישומון באנדרואיד או באייפון מסוגל לסייע להצלחת הארגון שלך? איפשור למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד קשר טכנולוגי מול הנהלת העסק עם הזמנה הופך למנדטורי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות זמין מהנייד של צורך המוצר וכשהוא בא במגע עמו בצורת הודעות SMS וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, צומחת תחושה של ביטחון ומן ההיגיון שהוא יזהר באור מיוחד וטוב מול עסקים המתחרים לו.

ככל שללקוח מתאפשר בלי קושי להיות בתקשורת, כמובן שגם יתרחב סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים יש בהם להעלות את נפחן וגודלן של השילומים מפני שלבצע רכישה נהיה זמין כל-כך, לחזק את קביעות השיח עם המשתמש ולבנות אמון, רצוי גם על הדרך להעניק סיוע לקליינט שיפיק את המקסימום מן ה דברים שיש בשירות שמוצע דרך הצגה של מידע רלוונטי ועדכני על-גבי מכשיר האנדרואיד או האייפון.

בפשטות, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אך זה עניין שולי. חשוב מאוד לסקור בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון בעזרתו של מתכנת האפליקצייה וזאת כדי שלא יהיו טעויות והיישומון יתאים ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

מהם הדברים שאליהם ראוי לעצור ולחשוב בתכנות אפליקציות?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא הקלה על הלקוח, כמו לפתור בעיות שקיים במוצר. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים למצוא פתרון לתקלה , זה יכול להיות לתת אפשרות ללקוח לעשות יותר פעולות תוך דקות ספורות, לעשות שימוש נכון ויעיל במשאבים, למזער בזבזנות של תכונות המוצר ולתת לציבור תמונה עניינית ורצינית לעיני צרכנים , הן הנמצאים והן העתידיים, זאת עם מענה לצורכי המשתמש באופן מקצועי, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כרווחיות ביותר לאחר תקופה לא ארוכה. החברה או התאגיד אמורים להצביע על מה בדיוק צריך היישום לעשות, זאת לפי הניסיון והמקצוענות, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי שימושית, רצוי לעשות מאמץ בהשגת מתכנת עם ותק רב שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון אמורים לחקור' אתכם באיזו שיטה הינכם משיקים את השירות או המוצר עכשיו. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון מוכרחים להפנות אל החברה קושייות על צרכיו השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. אם ניתן, מומלץ לשאול את הצוות אם ביכולתם לחשוף בפניכם רפליקה של איך האפליקציה הסופית תיראה.

איך יכול בעל חברה להיות רגוע שהיישומון שהזמין לא יתמסמס בתוך הכמות האדירה של היישומים שיוצאים כל הזמן?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שעל האפליקציה שיהיה לו רלוונטיות מספקת ללקוחות. הגישה הראויה להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון לא יילך לאיבוד בין שלל היישומים שמוצעים היום היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא מספק יתרון רציני כלשהו לציבור ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן שעתי אפילו אם צריך. במידה והמשתמש מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוצר שימושי ויעיל עבורו, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

מה המחיר של לבנות יישומון בשביל חברה קטנה ?בביתר עילית

מענה מסובך לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. המחירונים משתנים ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה מבנה ומורכבות היישומון. הכנת יישומון "טריוויאלי" אצל עסק עם מוניטין יעלה פחות או יותר בטווח ה – 17,000 ש"ח10000 יישומים שהם בדרגת 'סיבוך' אחרת לעומת זאת עתידים לעלות מספרים גבוהים יותר. מפתחים בארגון שיש לו ותק , לא צריך להיות לו קושי לדאוג לכם להערכת מחיר לאחר דיון קצר יחסית. מחירון הכנת היישומון לחברתכם צריך צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא כן מספק מענה עבור קושי רציני בחברה.

שאלה: התאמת האפליקציה לפלטפורמות מרובות זה בעצם אומר לשלם מחירים גבוהים יותר?

Long story short: התשובה חיובית בדרך כלל. במידה והכרחי עבורכם שהיישומון יעבוד בסוגים רבים של מכשירים, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, הגיוני לומר שהדבר הנכון לעשות יהיה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון ווב (רשת) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). השיטה הנ"ל היא המפתח איתו היישומון יעבוד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; אבל רק במקרה שהיישומון עוצב ע"י צוות מנוסה, כאמור. לחצו כאן כדי להבין הסברים בנושא השוני בין הפלטפורמות השונות בדפים אלה:

מהם אחוזי הרווח נטו, בהערכה גסה, בהזמנת יישומון לאנדרואיד או לאייפון בשביל חברה זעירה?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. אם מחירי הפיתוח של היישומון מוחזרים אל המשקיע בשנה הראשונה, זה כדאי ומומלץ מאוד. גם לא קשה לבצע חישוב את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את משך הזמן הנצרך לבצע רכישה ב-15%, או לחלופין לצמק שימוש מיותר בהמוצר עצמו ב-13% בתור דוגמה. כשנחשב את כמה הדברים משתלמים, חובה לא להשאיר בצד את האלמנטים שמרכיבים את תשלומים מצד החברה, באופן ישיר ועקיף, שמתכוון היישומון באיזור ביתר עילית למזער.

כאשר היישומון עומד, באיזה אופן חכם יהיה למזמין השירות לדחוף אותה לשוק ולמשתמשים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה להוצאת יישומון לשוק זה דרך דף ברשת. במקרה ואנחנו מתדיינים על יישומון Native, אותו אתם יכולים להתקין במכשיר הסלולרי במאגר היישומים הרשמי (Google Play בתור דוגמה), הכרחי לברר קצת את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. כמו כן, נוכל לקדם את האפליקציה ע"י הפצה בדוא"ל, ולחלופין בעזרתם של מוקד השיווק שלכם בחברה. תוך התחשבות בסגנון היישומון ראוי לחשב את היתרונות שיהיו בעריכת סרטון וידאו שיווקי ולהטמיע אותם בYouTube, Facebook וכו'.

מתי רצוי באופן כללי בביתר עילית לערוך עדכון של היישומים שרכשו?

בדומה לדברים לעיל, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את תכלית היישומון הרלוונטי. יצא והיישומון בנוי רובו סביב מידע, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על ייצור יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות נכון יהיה לרענן בערך כל 12 חודשים. כדי להתעדכן ולהיטמע היטב בההתפתחויות של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה , למשל iPhone וגלקסי,

האם אפליקציה טוב לכל ארגון?

אם הארגון לא מצליח לאתר אתגר בשירות שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, ראוילהניח כרגע לרעיון של יישומון. ואף על-פי כן, דיבור עם צוות פיתוח של יישומים, זו אחת הדרכים למצוא קושי בחברה שלא ראינו קודם.

עניינים שחובה לבעלים של החברה לשקול כאשר הנושא הוא בניית יישומון

בעידן של היום, ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות ואיתן נוכל לשפר בצורה רבה הרגלים בעיתיים שקיימים בעסק. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות הפצה מזעריות קיימות אפשרויות הזמנה בתוך האתר שבבעלותם שהמון פעמים לא עובדות בכלל באייפון או באנדרואיד. ממש פה נקבל סיוע מההיישומון לסמארטפון – לשדרג את אפשרות ההזמנה יכול לעשות את כל ההבדל אצל ארגונים. ד"א זה למה יש כמות אדירה של קונים ב"אמאזון". האתר הפופולרי הפך את ה'דיבור' של הגולשים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. ל"אמאזון" זה טוב? אז זה מתאים גם לכם. לפתח יישומים לחברות בביתר עילית – להתייעצות עם מקצוענים, מפגש והצעת מחיר, שלחו לנו הודעה עכשיו.