פיתוח אפליקציה בבית שמש

הכנת אפליקציה לעסקים בעיר בית שמש וכל השאלות הנפוצות

בניית אפליקציה לארגונים לכל מטרה ועניין בעיר בית שמש

בניית יישומים לבתי עסק מכל סוג: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא דבר בלעדי לשנים האחרונות, אך המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר תרמה לתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ותרומתה להתפתחות טכנולוגית, בהחלט פרסה את תרבויות השפע והקנייה לגדלים מדהימים. היום המון בני-אדם מכל הגלובוס קונים עוד ועוד דברים וידע לפי גחמותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. בצורה זו, השוק מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא מאחרת לבוא – ומהר מאוד הגענו למצב בו נותני שירות עושים את הצעד לפתח אפליקציות למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. בעלי מקומות עבודה מגיעים לאט לאט למסקנה: כל התועלת שבבניית אפליקציה בשביל לספק חוויית קנייה חיובית למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. אבל, האם זה בעצם מעשה מומלץ?

בשורות הבאות נדבר על השאלה הגדולה: מה מתבקש לפיתוח אפליקציות לתאגידים ואיך יישומון לסלולרי יש בו לעזור לשירות שלכם? נתינת אפשרות למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד תקשור מול בית העסק עם הזמנה הופך להכרחי. כשהצוות קיים ומצוי בנייד של צורך המוצר וכשהוא בא במגע עמו על-ידי מסרונים ועדכונים שוטפים, נרקמת תחושה של אמון והוא יואר עם אור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) מול החברות שהתחרו בו עד עכשיו.

קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן קליל לתקשר, לפיכך יתפתח דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לבית העסק בהחלט יכולים להעלות את כמות ותכיפות ההזמנות בגלל שלבצע רכישה נהיה כל-כך זמין, לחזק את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהצמיח שם תחושת ביטחון, רצוי גם על הדרך לעזור למשתמש להפיק תועלת מירבית מה פיצ'רים שיש בשירות שמוצע על-ידי הנגשת נתונים ענייניים במסכו של הסמארטפון.

לסיכום ההקדמה, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. חכם יהיה להעמיד תחת זכוכית מגדלת את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, צעד צעד עם בונה האפליקצייה במטרה להיות בטוחים שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.

מהם הדברים שאליהם חשוב מאוד לשים לב ב'הנדסת' יישומים?

חלק הארי של הפיתוח הוא הקלה על המשתמש, כמו לפתור עניין שיש בשירות. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לנקודת חולשה , לדוגמה להעניק אפשרות לקונה להספיק יותר במינימום דקות, לבצע שימוש נכון ויעיל במוצר עצמו, שימור של תכונות המוצר ולהציג תדמית מקצועית יותר מול לקוחות שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, עם טיפול בצורכי הלקוח באופן מסור, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כמכניסות מאוד לאורך זמן. מטרת התאגיד או החברה להצביע על מה בדיוק צריך היישומון להציא לפועל, ופה נכנס כמובן רזי המקצוע, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הטובות ביותר, כדאי לאתר מתכנת עם ותק רב אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה מטרתם להציג בפניכם שאלות כיצד הינכם מנהלים את העסק כעת, ללא אפליקציה. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון אמורים לחקור' את החברה בנוגע לצרכיה, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. אם מתאפשר, נכון לפנות אל המתכנתים בבקשה לחשוף בפניכם רפליקה של איך האפליקציה הסופית תיראה.

באיזה אופן מובטח למזמין שאותו יישומון לא תאבד בתוך הכמות האדירה של היישומים שמתפרסמים בכל עת?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון צריך להיות מעודכן ושימושי למשתמשים. האופן בו הכי כדאי להבטיח שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בכמות האדירה של היישומים המתחרים היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא משרת ומביא שימוש מהותי לאלו אשר בחרו להוריד אותו באופן קבוע. במקרה שהמשתמש רואה באפליקציה ככלי אהוב עליו, אין שאלה – הוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

מה המחירון עבור לפתח יישומון בשביל חברה זעירה בבית שמש?

הסבר בעייתי לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. התמחורים כל הזמן בתנועה ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה במה היישומון עוסק. לפתח יישומון שאינו מורכב כ"כ עם עסק מוכר יעלה פחות או יותר באיזור 10 אלף ₪ עד 17 אלף ₪. אפליקציות מורכבות יותר יחסית, עומדים לעלות כסף רב יותר. צוות מפתחי אפליקציות שיש לו ותק יכול בדר"כ לדאוג לכם להצעת עלות לאחר מפגש קצר יחסית. תעריף הכנת היישומון לעסק משקפת נאמנה את שהוא אכן פותר קושי רציני בחברה.

שאלה: התאמת היישומון למכשירים שונים יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בקיצור, כן, כמעט תמיד. במידה ויש לכם צורך אמיתי שהיישומון יתפקד בסוגי מכשירים רבים, כמו אייפון ו-Android, יכול להיות שמה שאתם צריכים לעשות זה לבקש יישומון אינטרנט (ווב) ולא יישומון מסוג Native. שיטת ווב מאפשרת לאפליקציה לעבוד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, אבל רק בסיטואציה בה הפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות מנוסה, כאמור. הקליקו כדי ללמוד מידע נוסף על השוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בקישורים אלה:

מה בדיוק הרווח הסופי, פלוס מינוס, בהזמנה של יישומון לאנדרואיד או לאייפון בשביל חברה זעירה?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. במקרה ומחירי הפיתוח כולם עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם די קל לברר את היישומון, אם הוא מוריד את מספר השניות הנצרכות לקנות משהו ב-15%, ולחלופין למזער שימוש לא חכם באמצעים בעשרה אחוזים בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. כשנחשב את כמה הדברים כדאיים, מומלץ לקחת בחשבון את כל מה שמהווה את מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בכל צורה שלא תהיה, שאמור היישומון בבית שמש להמעיט.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, כיצד נכון לבעלים של החברה להוציא אותה לאוויר העולם ולקונים נוכחיים ועתידיים?

הדרך האפקטיבית ביותר לקידום יישומון זה ע"י דף ברשת. בסיטואציה בה הדיון הוא על יישומי נייטיב, אשר אתם יכולים להכניס אל הטלפון אצל ארכיון היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (גוגל פליי למשל), כדאי לסקור טיפה את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש לפני העלאת האפליקציה לחנות. במקביל, אתם יכולים לספר לאנשים על היישומון החדש על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ולקבל עזרה מהמחלקה לפרסום שלכם. בהתאם לסוג היישומון, יש להכניס את האופציה של הכנת סרטונים שיווקיים ולהטמיע אותם בכל הפלטפורמות המתאימות לכך

באיזו תדירות הכרחי לבעלי עסקים בבית שמש לערוך עדכון של היישומון?

אפילו פה, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את אופי האפליקציה המדוברת. במקרה ואספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים מסוג אחר יש לבצע חידוש לפחות פעם בשנה. בשביל להיות בסנכרון מושלם עם שינויי הגרסה של הפלטפורמות השונות , למשל iPhone וגלקסי,

אז יישומון למעשה טוב לכל בית עסק?

יצא והחברה לא נוחלת הצלחה בניסיון לאתר בעיה עסקית שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, רצוילשכוח כרגע מיישומון כלשהו. אמנם ישיבה עם חברת פיתוח אפליקציות זו אחת הדרכים למצוא אתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

נושאים שחובה ליזם החכם להגות בהם בטרם מתחילים עם תכנות והשקת יישומון

בעידן של היום, יש פונקציות באינטרנט שמסוגלות לגרום שיפור בצורה מהותית הרגלי עבודה שקיימים בעסק. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות הפצה קטנות קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף שבבעלותם שיותר מדי פעמים לא מתפקדות בכלל בנייד. למעשה פה נכנסת לתמונה היישומון – הנגשה של האופציה לקנות זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער אצל חברות. ד"א זה ההסבר לכמות אדירה של קונים ב-Amazon. אתר "אמאזון" שינה את השיחה של קהל הקונים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. לאתר הענק הזה זה מתאים? כנראה שזה מתאים גם לכם. הכנת יישומים לבעלי ארגונים בבית שמש- להתייעצות עם מקצוענים, מפגש והצעה גמישה, התקשרו אלינו עכשיו.