פיתוח אפליקציה בבני ברק

בניית אפליקציות למקום עבודה בעיר בני ברק וכל מה שאתם אמורים לדעת

פיתוח יישומים לחברות מכל סוג בבני ברק והסביבה

הכנת אפליקציות לחברות לכל מטרה ועניין: תרבויות השפע והקנייה זה לא דבר בלעדי לשנים האחרונות, אולם פריצת הרשת אשר דחפה, אולי יותר מכל, את הפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. ללא עוררין הרחיבה את תרבויות השפע והקנייה לאופקים מכובדים מאוד. בימינו כמות אדירה של בני-אדם בכדור הארץ משיגים עוד ועוד חפצים וידע ע"פ גחמותיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. ודאי שהשוק מגיב, והתגובה שלו בשום פנים ואופן לא תאחר להגיע – עוד ועוד בעלי עסקים מחליטים להכין אפליקציות לבתי העסק שבבעלותם. מנהלים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים טוב שבהזמנת יישומון בשביל לעשות חיים קלים למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. אבל, האם זה בעצם מעשה שכדאי שנעשה?

במאמר הבא נדסקס בהשאלה שכולם שואלים: מה נחוץ על מנת להגיע ליצירת אפליקציות לעסק ומהי הדרך בה יישומון לסלולרי מסוגל לסייע להצלחת השירות שלכם? מתן אופציה למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד לקיים דיאלוג מול בית העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא הכרחי. כאשר בית העסק קיים ומצוי בנייד של צורך המוצר וכאשר ישנה אינטראקציה על-ידי מסרונים וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, הוא בונה אמינות והוא יצטייר בזרקור חיובי מול עסקים המתחרים לו.

יש קורולציה ברורה: אם לצרכן קל יותר לנהל דו-שיח, באותה צורה יתרחב המחזור העסקי. אפליקציות בהחלט יכולים להעלות את תכיפות וכמות השילומים על ידי כך שלבצע רכישה נהיה כזה נוח, לחזק את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולהצמיח שם תחושת ביטחון, באותו מעמד כדאי לסייע ללקוח שיעשה שימוש נרחב וחכם יותר ב אופציות שבית העסק נותן ע"י הצגת אינפורמציה עניינית בצג מכשיר הטלפון.

בקיצור, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. חכם יהיה לאבחן בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון בסיועו של מתכנת היישומים בשביל להיות בטוחים שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

על איזה נושאים ראוי לעצור ולחשוב בבניית יישומים?

מטרת העל היא הנגשה ונוחות ללקוח, כמו לפתור תקלה שישנו בשירות. יישומים שמצליחים לפתור עניין , זה יכול להיות להעניק אופציה לקונה לבצע דברים רבים יותר בדקות מעטות יותר, לעשות שימוש נכון ויעיל בתכונות המוצר, לצמצם בזבוז המוצר עצמו ולתת לעסק תמונה חזקה ואמינה עבור קונים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם טיפול ברצון המשתמש באופן יעיל, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כהשקעה מוצלחת לאחר תקופה לא ארוכה. מטרת התאגיד או החברה לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישום להוציא לפועל, זאת ע"פ הצורך של השוק, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי מתאימה, מומלץ לתור אחר בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה אמורים לשאול אותך כיצד אתה מבצע דברים עכשיו. המפתחים חייבים להפנות אל החברה קושייות שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם זה אופציונלי, הכרחי לבקש מצוות המפתחים לשלוח לכם מבנה ראשוני של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

איך יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא ייעלם בין מליוני האפליקציות שיוצאים כל הזמן?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שחובתו של היישומון להיות שימושי ומעודכן למען הציבור. הגישה הנכונה להיות רגועים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בין שלל האפליקציות המתחרות היא להיות בטוחים שהוא מספק ומעניק רווחה מסוימת למשתמש ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן יומיומי. במידה והציבור חש שזה יישומון שהוא תוצר שימושי ויעיל עבורו, אין שאלה – הוא ישוב להסתייע בו.

מה המחיר של לתכנת אפליקציה בשביל חברה קטנה באיזור בני ברק?

תשובה מורכבת לקושייה מסובכת. התמחורים לא מקובעים כלל ואחד המשתנים רבי המשקל הוא במה היישומון עוסק. השקה אישית של יישומון בלתי מורכב עם עסק חזק בתחום יעלה בדר"כ בטווח ה – 19,000 ש"ח10000 יישומים מורכבות יותר אולם, עומדים לעלות מספרים רציניים יותר. עסק רציני ועם פז"מ בתחום , לא צריך להיות לו קושי לספק לך מחיר מוערך בתום מפגש של 60-120 דקות. תעריף עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לחברתכם אמור להצדיק את זה שהוא כן מוצא מענה בשביל אתגר רציני העסק.

לפתח יישומון שמיועד למערכות רבות (כמו iOS, Android) יתומחר בכסף רב יותר?

בפשטות: התשובה חיובית בדרך כלל. במקרה שהכרחי לכם שהתוצר יתפקד בסוגי מכשירים רבים, כמו אייפון וגלקסי, לא נגזים אם נאמר שמה שאתם צריכים לעשות זה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון אינטרנט (ווב) ולא נטיב. השיטה הנ"ל היא הדלת של היישומון יתפקד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; זה במקרה והיישומון עוצב דרך חברה רצינית, מן הסתם. אתם מוזמנים ללמוד מידע בנושא השוני שישנו במכשירים השונים בלינקים האלה:

כמה סך הכל התשואה הממוצעת ברכישה של יישומון רגיל בשביל חברה זעירה?

הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במקרה ומחירי הפיתוח של היישומון שבים לכיסו של הבעלים בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. גם לא קשה לעשות חישוב האם היישומון ממזער את משך הזמן הנצרך לבצע פרוצדורה בנניח 15%, או לחלופין לחתוך שימוש לא יעיל במשאבים בעשרה אחוזים וזו רק ההתחלה. בבדיקת הכדאיות, כדאי להכניס לחישוב את הגורמים שמהווים את מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בכל צורה שלא תהיה, שעומד היישומון באיזור בני ברק להמעיט.

כשנגמרה העבודה על היישומון, באיזו צורה הכרחי למזמין האפליקציה לשווק אותה לקונים עתיידים ונוכחיים?

הדרך האפקטיבית ביותר לקידום יישומים זה ע"י עמוד ברשת. בסיטואציה בה אנחנו מתעסקים ביישומון Native, אשר אתם יכולים להשיג במאגר היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), חובה להכיר מעט את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. בנוסף לכך, נוכל להכריז על השקת היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, ולחלופין בעזרתם של מחלקת המכירות של העסק. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון כדאי להכניס את האופציה של בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים והעלתם אל כל הפלטפורמות המתאימות לכך

מתי וכמה תדיר הכרחי למנהלים בבני ברק לעדכן את היישומון שהזמינו?

אפילו פה, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של אופי האפליקציה המדוברת. במצב בו היישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, אחרת חבל לטרוח בנייה של יישומון כזה. סוגים אחרים של אפליקציה רצוי לבצע חידוש בערך כל 12 חודשים. ע"מ שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל התפתחויותיהן של הפלטפורמות השונות , למשל אייפון וגלקסי,

יישומון זה משהו שמתאימה לכל תאגיד?

במידה והחברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה להתמקד על בעיות בשירות אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, ישלוותר על רעיון של יישומון כרגע. ואף על-פי כן, ישיבה עם חברת פיתוח אפליקציות זו דרך מוכרת למצוא אתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

נקודות נוספות שמומלץ להנהלת החברה לתת עליהם את הדעת כאשר העיסוק הוא בניית יישומון

בעידן של היום, קיימות אופציות באינטרנט שביכולתן לגרום לשיפור בצורה מהותית הרגלי עבודה שיש לעסק. דוגמה אחת היא הזמנות. למפיצים קטנים יש אופציה בדר"כ של להזמין בתוך האתר שבניהולם שרוב הזמן לא מתפקדות בכלל בסמארטפון. פה למעשה נקבל עזרה מההיישומון שפותח במיוחד עבור זה – הנגשת היכולת להזמין זה בדיוק מה שייצור את הפער אצל תאגידים. זה, בין היתר, ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". האתר הפופולרי שינה את הדו-שיח של המשתמש איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. טוב לאתר "Amazon"? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. לפתח יישומים לבעלי חברות בבני ברק – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, מפגש והצעות אטרקטיביות, שלחו לנו מייל עכשיו.