פיתוח אפליקציה בגבעתים

בניית יישומים למקום עבודה בגבעתים וכל המידע ההכרחי

הכנת אפליקציה לארגונים לכל מטרה ועניין בגבעתים והסביבה

יצירת אפליקציות לעסקים מכל גודל: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא עניין בלעדי לזמננו, אולם המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר דחפה, אולי יותר מכל, את תקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בהחלט הרחיבה את תרבויות השפע והקנייה לאופקים מכובדים מאוד. היום המון בני-אדם בגלובוס משיגים עוד ועוד חפצים וידע ע"פ גחמותיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אינדבידואליות. בכך, תגובת השוק בשום פנים ואופן לא תאחר להגיע – ומהר מאוד הגענו למצב בו נותני שירות הגיעו למסקנה שנכון לפתח יישומים לבתי העסק שבבעלותם. מנכ"לים קולטים אט-אט את התועלת שבבניית יישומון במטרה לספק נוחות לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. ואע"פ כן, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה שמומלץ לנו לעשות?

בדף זה ניתן מענה להשאלה הגדולה: מה נדרש במטרה להגיע לבניית אפליקציות לעסקים ובאיזו דרך יישומון לטלפון מסוגל לסייע להצלחת המוצר שלכם? איפשור למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד התקשרות יישומית מול צוות העסק עם הזמנה הופך למנדטורי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הצרכן וכאשר התקשורת נעשית דרך התראות ס.מ.ס ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, נבנית תקשורת קבועה ומאיר על עצמו אור מיוחד וטוב , זה כמובן בניגוד למתחריו.

ככל שללקוח מתאפשר בלי קושי להיות במגע, ודאי שגם יהיה פעיל יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לבית העסק בהחלט יכולים להגדיל את נפחן וגודלן של ההזמנות בכך שביצוע ההזמנה נהיה כזה פשוט, להעלות את קביעות השיח עם המשתמש ולהצמיח מערכת יחסים, רצוי גם על הדרך לתת מענה לקליינט שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה דברים שקיימים שמוצר על-ידי הנגשת טקסט (או תמונות) ענייני על צג הטלפון.

בקיצור, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. אל תוותרו לעולם על לבחון את רצונותיו של בעל החברה יד ביד עם בונה היישומים כדי להיות בטוחים שהיישומון יותאם היטב ללקוח ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

על אילו דגשים נכון לתת את הדעת בהכנת אפליקציה?

מטרתנו היא התפקסות על לפתור בעיות שישנו במוצר. יישומים שיכולים למצוא פתרון לתקלה , דוגמה לכך יכולה להיות להעניק אופציה ללקוח לעשות יותר פעולות תוך דקות ספורות, לבצע שימוש יעיל ונכון בשירות המוצע, להפחית שימוש מיותר בשירות המוצע ולהציג תדמית רצינית ועניינית מול לקוחות מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. זאת עם מענה לרצונות המשתמש באופן מקצועי, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כאפיק רווחי מאוד לאחר תקופה לא ארוכה. החברה או התאגיד צריכים זה לדעת בוודאות מה אמור היישום להוציא לפועל, וזאת על סמך הדרישה המקצועית, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי טובה, כדאי לתור אחר יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון חייבים להציג בפניכם שאלות באיזה אופן הינכם מריצים את המוצר עכשיו. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה מוכרחים לחקור' את החברה בנוגע לרצונות שלה והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במידת האפשר, כדאי לבקש מצוות המפתחים להראות לכם דוגמית של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

מהי הדרך בה יכול בעל חברה להיות רגוע שאותו יישומון לא ייבלע בין מליוני האפליקציות שיוצאים כל הזמן?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שחובתו של היישומון להיות מעודכן ושימושי למשתמשים. הגישה הראויה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון לא יילך לאיבוד בכמות האדירה של היישומים שיוצאים כל הזמן היא לבדוק האם היא מעניקה טוב' מהותי ללקוח על בסיס שעתי אפילו אם צריך. במקרה והלקוח מתייחס ליישומון כאל תוצר שימושי ויעיל עבורו, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב להיעזר בו.

מה התעריף עבור לרכוש יישומון עבור חברה קטנה באיזור גבעתים?

הסבר מסובך לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. המחירים בתנועה מתמדת ותלויות מאוד בסוג ואופי האפליקציה. פיתוח אפליקציה בלתי מורכב אצל עסקים רציניים יעלה בערך בסביבות 10 אלף ₪ עד 19 אלף ₪. אפליקציות אשר אינם פשוטים כ"כ אולם, יעלו כסף רב יותר. מפתחים בארגון שיש לו ותק יכול רוב הזמן להעניק לכם מחיר כמעט סופי לאחר דיון קצר יחסית. עלות בניית היישומון לארגון שלכם אמור להצדיק את זה שהיישומון אכן נותן מענה לקושי מהותי בחברה.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל פלטפורמות מרובות יתומחר בסכומים גבוהים יותר?

לא נאריך במילים: כן, כמעט תמיד. במצב בו הכרחי עבורכם שהיישומון יעבוד במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', לא נגזים אם נאמר שהמעשה החכם יהיה לבקש יישומון ווב ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שיטת Web זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; אבל רק במקרה שהעיצוב של היישומון נעשה היטב, כאמור. אתם יכולים להשיג מידע נוסף על השוני שישנו במערכות המגונות במאמרים הבאים:

מה בדיוק התשואה הממוצעת על ההשקעה אפליקציה עבור ארגון זעיר?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. במידה ומחירי הפיתוח של היישומון שבים לכיסו של הבעלים בשנה הראשונה, ההשקעה כדאית. זה גם די קל לבצע חישוב את היישומון, אם הוא מוריד את מס' הדקות הנצרכות לבצע פרוצדורה בנניח 15%, ו/או לצמצם שימוש מיותר בתכונות המוצר בעשרה אחוז וזו רק ההתחלה. בבדיקת צורך בהזמנה, יש לבדוק גם את המספרים שמייצגים את מה שהחברה מוציאה, בכל צורה שלא תהיה, שהיישומון אמור בעיר גבעתים להפחית.

כשנגמרה העבודה על היישומון, איך הכרחי לבעלים של החברה לשווק אותה לקונים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להוצאת יישומים זה עם עמוד ברשת. במצב בו השיח הוא על יישומון Native, אשר לקוחות יכולים להתקין במכשיר הסלולרי במאגר היישומים הרשמי (גוגל פליי למשל), מומלץ להכיר בטעימה קלה את הביטויים השימושיים ביותר במנועי החיפוש בטרם השקת היישומון לחנות. יחד עם זאת, אתם יכולים לחלק המלצות על היישומון ע"י הפצה בדוא"ל, ולהיעזר בהמחלקה לשיווק שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון נכון יהיה להכניס את האופציה של עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהעבירם אל כל הפלטפורמות המתאימות לכך

כל כמה זמן רצוי בקירוב בעיר גבעתים לערוך עדכון של היישומון שרכשו?

בדומה לדברים לעיל, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את תכליתו של היישומון הזה. יצא והיישומון מספק מידע רלוונטי, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, אחרת חבל לטרוח ייצור יישומון כזה. סוגים אחרים של אפליקציה מומלץ לחדש לפחות פעם בשנה. נעשה זאת במטרה להיות מותאמים לעדכוני מערכות ההפעלה של המכשירים , למשל iPhone וגלקסי,

יישומון זה משהו שחובה לכל חברה?

בסיטואציה בה החברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה לשים אצבע על בעיה עסקית אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, חובהלשכוח כרגע מיישומון כלשהו. ואף על-פי כן, דיבור עם מפתחים של יישומים, זו אולי אפשרות לשים לב לפוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

עניינים אשר מומלץ לבעלי עסקים לשקול בטרם מתחילים עם בניית יישומון

בתקופתנו יש פונקציות באינטרנט שביכולתן לגרום לשיפור בצורה רצינית הרגלים שליליים שהחברה לוקה בהם. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות הפצה קטנות יש אופציה בדר"כ של להזמין באתר האינטרנט שבבעלותם שהמון פעמים פשוט בלתי אפשריות לביצוע בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. פה למעשה יש הכרח ביישומון – הנגשת האופציות להזמין זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער אצל ארגונים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות אדירה של קונים ב-Amazon. האתר הפופולרי הפך את ההתקשרות של קהל הקונים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? כנראה שזה מתאים גם לכם. הכנת יישומון לבעלי תאגידים בגבעתים- להתייעצות, מפגש והצעת מחיר, שלחו לנו הודעה עכשיו.