פיתוח אפליקציה בגבעת שמואל

פיתוח אפליקציה למקום עבודה בגבעת שמואל , כל הידע ההכרחי

פיתוח אפליקציה לעסקים מכל גודל בגבעת שמואל

בניית יישומים לתאגידים בכל גודל: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות כלל לא ייחודיים לתקפותנו, עם זאת, רשת האינטרנט אשר הניעה עוצמתית את הפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, וקידמה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. ללא שום ספק מתחה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע לגדלים עצומים. עוד ועוד בני אדם מכל ארץ קונים עוד ועוד דברים וחומר מכל סוג ע"פ גחמותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. על ידי כך, תגובת השוק אף פעם לא מגיעה באיחור – עוד ועוד בעלי עסקים מסכימים שצריך להכין אפליקציה לעסקים שבבעלותם. בעלי עסקים מתחילים להבין את הרווח אשר בהזמנת אפליקציה ע"מ לספק חוויית קנייה חיובית לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. ואף על-פי כן, האם מדובר במעשה נחוץ?

בדברים שלפניכם נפתח את מה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה נדרש עבור בניית יישומון לחברות ובאיזה אופן יישומון Mobile יש ביכולתו למנף את התאגיד שלכם? איפשור ללקוחות קיימים ופוטנציאלים התקשרות יישומית מול צוות העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא קריטי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות מצוי וקיים בנייד של המשתמש / לקוח וכאשר ההתקשרות נעשית על-ידי מסרונים ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, צומחת תחושת ביטחון והוא יואר באור מיוחד וטוב לעומת המתחריו.

קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן קליל להיות בתקשורת, מן ההיגיון שגם יהיה גדול יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק בהחלט יכולים להעלות את נפחן וגודלן של הקליינטורה בכך שביצוע ההזמנה נהיה לפשוט כ"כ, למנף את קביעות השיח עם המשתמש ולהצמיח שם תחושת ביטחון, רצוי גם על הדרך לעזור למשתמש שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אופציות שבית העסק נותן ע"י הצגת נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה על-גבי הטלפון.

לסיכום ההקדמה, אפליקציה לעסק בלבד אך זה נושא שולי. רצוי לסקור בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים בסיוע של מתכנת היישומים בשביל שבוודאות נדע שהיישומון תתחבר עם המשתמש וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

לאיזה נושאים חובה לתת מחשבה ב'הנדסת' יישומים?

מטרת העל היא התמקדות על לפתור תקלה שיש בחברה או במוצר או בשירות. יישומים שמצליחים לפתור עניין כמו להעניק אופציה ללקוח לסיים את העניינים שלו במינימום דקות, לבצע שימוש נכון ויעיל בתכונות המוצר, שימור המוצר עצמו ויחד עם זאת להקנות תמונה שמצהירה 'קידמה' עבור צרכנים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. זאת עם מענה לצורכי המשתמש באופן סבלני, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כמכניסות מאוד בטווח הרחוק. על העסק או הארגון לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישום לעשות, וכאן נכנס כאמור הניסיון והמקצוענות, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי רווחית, חכם יהיה להשיג מפתח בעל ניסיון מוכח שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה צריכים להקשות עליכם (מלשון קושיה) באיזו צורה הינכם מנהלים את העסק עכשיו. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון מוכרחים להציג בפני החברה שאלות שנוגעות למטרותיה, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במצב בו ניתן, רצוי לבקש מצוות המפתחים להביא לכם לראות דוגמית של איך האפליקציה הסופית תיראה.

מהי השיטה בה מובטח לאדם שהאפליקציה שלו לא יטבע בתוך שלל היישומים שקיימים עכשיו?

חוק השיטה הראויה להיות רגועים שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בתוך ים היישומים המתחרים היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא מספק רווחה מהותית לקונה על בסיס קבוע. במקרה שהמשתמש מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מכלי-עזר שימושי, אין שום ספק שהוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

כמה אשלם כדי לקבל יישומון בשביל ארגון שאינו גדול בעיר גבעת שמואל?

הסבר מסובך לשאלה מורכבת. המחירונים של לפתח אפליקציה בתנועה מתמדת והגורם הכי קריטי הוא סדר גודל מורכבות היישומון. הכנת יישומון שאינו מורכב כ"כ ע"י עסקים חזקים בתחום יעלה פחות או יותר בסביבות – 17,000 ש"ח10000 יישומונים מורכבות יותר יחסית, הולכים לעלות כסף רב יותר. מפתחים של יישומים בעסק עם ניסיון , לא אמורה להיות לו בעיה לדאוג לכם למחיר כמעט סופי לאחר דיון קצר יחסית. תמחור של לפתח את היישומון לחברתכם אמור להיות הוגן מול העובדה ששהוא אכן פותר אתגר מהותי העסק.

לפתח אפליקציה שמיועדת למערכות הפעלה שונות זה למעשה אומר לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בעיקרון, כן, בדר"כ. יצא וזה חובה מבחינתכם שמה ששילמתם עבורו יתפקד במערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון), כגון iOS ואנדרואיד, סביר להניח שהדבר החכם לעשות יהיה לבקש יישומון רשת (ווב) ולא אפליקצייה מסוג Native. שיטת ווב היא הדלת של היישומון יתפקד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; זה במידה והיישומון עוצב ונבנה היטב, כאמור. אפשר ללמוד עוד פרטים על ההבדלים בין הפלטפורמות השונות בקישורים הבאים:

כמה סך הכל הרווח הסופי, בערך, בפיתוח יישומון לאנדרואיד או לאייפון עבור ארגון זעיר?

זה מאוד תלוי במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במידה ומחירי הפיתוח של היישומון מוחזרים אל המשקיע בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. גם זו אינה בעיה לעשות חישוב אם האפליקציה מפחיתה את משך הזמן הנצרך לקנות משהו ב-15%, ולחלופין לחתוך בזבוז תכונות המוצר ב-15% בתור דוגמה. בסקירה על מידת התשואה העתידית, חובה לצרף לחישובים שלנו את האלמנטים שמרכיבים את ,"הפסדי" החברה בצורה מיידית ולפרקים, שמתכוון היישומון בגבעת שמואל והסביבה לגמד.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, איך יש למזמין האפליקציה להביא אותה אל למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי ראויה לקידום יישומון זה ע"י דף ברשת. במקרה שפיתחנו יישומון נייטיב, אשר אתם יכולים להתקין במכשיר הסלולרי בארכיון היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (App Store בתור דוגמה), רצוי לבדוק בזעיר אנפין את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. כתוספת, נוכל להמליץ על היישומון דרך רשימת דיוור, ובסיועם של מוקד השיווק שלכם בחברה. לפי סוגו של היישומון, חובה לקחת בחשבון עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולהכניס אותם אל יוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

באיזו תדירות רצוי פחות או יותר באיזור גבעת שמואל לחדש את האפליקציה שלהם?

בהתאם להסברים הקודמים, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מהות היישומון שלכם. במקרה והאפליקציה מונחת תוכן, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, אחרת חבל לטרוח לייצר אפליקציה כזו. יישומים שתכליתם שונה רצוי לבצע חידוש כל תקופה של 12 חודשים לערך. כדי שהיישומון יעבוד חלק עם כל ההתפתחויות של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כגון אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

שאלה: יישומון כדאי לכל חברה?

יצא והעסק כושל לאתר אתגר במוצר שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, רצוילהניח כרגע לרעיון של יישומון. ואע"פ כן, שיח כן אצל תאגיד פיתוח יישומים, זו דרך מוכרת למצוא קושי במוצר שלא ראינו בעבר.

נושאים אשר מומלץ למנהל הנבון להרהר בהם לפני ההוצאה לפועל של פיתוח אפליקציות

צריך לזכור כי יש פתרונות ברשת שביכולתן לגרום לשיפור בצורה מהותית הרגלי עבודה שקיימים בעסק. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות קטנות של הפצה ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין בתוך האתר ששייך להם שרוב הזמן אינן פעולות כלל ועיקר באנדרואיד או באייפון. ממש פה ניעזר באפליקציה – שדרוג האופציה לבצע רכישה זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער בין העסק שלך למתחרים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות של קניות מאתר Amazon. האתר הפופולרי שינה את האינטראקציה של המשתמש איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. לאתר "אמאזון" זה מתאים? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. תכנות והשקת יישומון לבעלי ארגונים בגבעת שמואל- לשיחה עם מקצוענים, קביעת מפגש והצעת מחיר, דברו איתנו עכשיו.