פיתוח אפליקציה בגדרה

הכנת אפליקציה לבתי עסק בגדרה וכל מה שצריך לדעת

בניית יישומים לארגונים לכל מטרה ועניין באיזור גדרה

פיתוח אפליקציות למקום עבודה לכלל המטרות האפשריות: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך אינה ייחודית לזמן הזה, ואע"פ כן, פריצת המרשתת אשר עשתה את חלקה הענק בהפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, והניעה התפתחות טכנולוגית, בוודאות גרמה לטפיחה של הצרכנות המאסיבית למימדים רחבי ידיים. היום המון בני-אדם בגלובוס משיגים עוד ועוד פריטים ומידע על-פי הצרכים שלהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אינדבידואליות. על ידי כך, התגובה של עולם הסחר לעולם לא תאחר להגיע – גדלה הכמות של נותני שירות מחליטים לבנות יישומון לעסקיהם. בעלי מקומות עבודה מבינים עם הזמן את הרווח שביצירת יישומון על-מנת להקל על חיי הצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. ועם זאת, האם זה באמת דבר כדאי?

בדף זה נדבר על השאלה שכולם שואלים: מה הכרחי להכנת יישומון לארגונים ובאיזו דרך יישומון Mobile יש ביכולתו למנף את החברה שלכם? הנגשה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) קשר טכנולוגי מול צוות העסק עם הזמן נהייה עניין חובה. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות זמין מהנייד של צורך המוצר וכאשר ישנה אינטראקציה בשיטה של מסרונים ועדכונים שוטפים, נרקמת תקשורת קבועה והוא יואר באור מיוחד וטוב לעומת העסקים המתחרים לו.

קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן ישנה האופציה הקלה להיות במגע, ודאי שגם יהיה רחב יותר המחזור העסקי. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יש בהם להעלות את כמות ותכיפות השילומים ע"י זה שלבצע קנייה נהיה כזה נוח, להגדיל את קביעות התקשורת עם המשתמש ולבנות אמון, באותו מעמד תוכלו לתת מענה לקונה שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב מוצרים והשירותים שהעסק מציע ע"י הצגה של ידע חשוב במסכו של מכשיר האנדרואיד או האייפון.

בקיצור, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אך זה נושא שולי. חכם יהיה לסקור את רצונותיו של בעל החברה בסיועו של המפתח של היישומון על-מנת שלא יהיו טעויות והיישומון תתחבר עם המשתמש וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

מהם הדברים שאליהם רצוי לתת את הדעת ב'הנדסת' אפליקציות?

מטרתנו היא טיפול בצרכיו של המשתמש, כמו לפתור אישיו שקיים בחברה. יישומים שיכולים לפתור עניין , לדוגמה להקל על הלקוח לסיים את ענייניו בדקות מעטות יותר, נכונות ויעילות שימוש במוצר עצמו, להפחית שימוש מיותר בשירות המוצע ולתת לעסק תמונה אמינה וחזקה לעיני משתמשים , הן הנמצאים והן העתידיים, כמובן יד ביד עם טיפול בצורכי המשתמש באופן יעיל, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן בתור השקעה חכמה וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. החברה או התאגיד צריכים לדעת בדיוק מה צריך היישומון לעשות, ופה נכנס כמובן רזי המקצוע, בתחומו. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי ראויה, חובה שיהיה לנו מפתח בעל ניסיון מוכח שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה חייבים לחקור' אתכם באיזו שיטה הינכם משיקים את השירות או המוצר כעת, בלי יישומון פעיל. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה חייבים להציג בפני החברה שאלות בנוגע לצרכיה, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם מתאפשר, רצוי לשאול את המתכנתים אם הם יכולים להציג בפניכם דוגמית של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

כיצד מובטח למזמין שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יטבע בין מליוני האפליקציות שיוצאים בכל יום?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שהיישומון חייב להיות שמיש ועדכני בשביל הלקוחות. השיטה הראויה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון לא יילך לאיבוד בכמות האדירה של היישומים שמוצעים היום היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא נותן ערך אמיתי לצרכן ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה קבוע. יצא והלקוח רואה באפליקציה תוצר שימושי ויעיל עבורו, אין שאלה – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

כמה עולה לרכוש אפליקציה בשביל חברה זעירה בעיר גדרה?

מענה לא פשוט לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. התעריפים בתנועה מתמדת ותלויות מאוד בהדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון שאינו בעייתי כ"כ אצל עסק רציני יעלה פלוס מינוס בין 10 אלף שח עד 18 אלף שח. אפליקציות יותר מסובכים יחסית, עתידים לעלות מספרים גבוהים יותר. מפתחים בתאגיד מנוסה אמור להיות מסוגל להחזיר לכם תשובה עם מחיר כמעט סופי בסיום דיון של כשעה וחצי. מחירון השקה אישית של היישומון לעסק להצדיק את זה שהוא כן פותר קושי רציני בחברה.

שאלה: התאמת האפליקציה לסוגים רבים של מכשירים יתומחר בכסף רב ממה שחשבנו?

בקצרה, אכן, בדר"כ. במידה ואתם חייבים שמה שאתם מקבלים יעבוד במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו אייפון וגלקסי, לא נגזים אם נאמר שהמעשה החכם יהיה לבקש יישומון אינטרנט (Web application) ולא אפליקצייה מסוג Native. שימוש בקונסטרקציית Web מאפשרת לאפליקציה לעבוד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; זה במידה ועיצוב היישומון התבצע היטב, כאמור. כאן תוכלו ללמוד מידע נוסף על השוני שישנו במכשירים השונים בקישורים הבאים:

כמה יוצאת הרווח הסופי, בערך, ברכישה של יישומים בשביל חברה זעירה?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. במידה ומחירי הפיתוח כולם מוחזרים אל המשקיע בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. זה גם לא בעיה לעשות בירור אם היישומון מצליח להקטין את משך הזמן הנצרך לבצע פרוצדורה בנניח 15%, או להפחית שימוש לא יעיל באמצעים בעשרה אחוזים כהדגמה. בבדיקת ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), הכרחי לקחת בחשבון את המספרים שמייצגים את תשלומים מצד החברה, בצורה מיידית ולפרקים, שהיישומון אמור באיזור גדרה להקטין.

כאשר היישומון הושלם, באיזו צורה כדאי למזמין השירות להוציא אותה לאוויר העולם ולמשתמשים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי ראויה לקידום יישומון זה ע"י עמוד ברשת. במקרה שהשיח הוא על יישומון Native, אותו אתם יכולים להוריד בדף היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), נכון לסקור בזעיר אנפין את מילות המפתח בהן תשתמש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. בנוסף לכך, ישנה האופציה לעשות קידום ליישומון ע"י הפצה בדוא"ל, או בעזרה של מחלקת המכירות של העסק. לפי סוגו של היישומון, חכם יהיה לחשוב על אפשרות עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהעלות אותו אתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

מתי חכם יהיה בהערכה גסה באיזור גדרה לבצע רענון וחידוש של היישומון שרכשו?

בדומה לדברים לעיל, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את תכליתו של היישומון הזה. אם אספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, נעדכן אותו באופן קבוע, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על בנייה של יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה חכם יהיה לרענן כל תקופה של 12 חודשים לערך. על-מנת להיות מותאמים לשינויי הגרסה של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, , לדוגמה אנדרואיד ואפל.

האם אפליקציה הכרחי לכל סוגי העסקים?

במקרה והתאגיד לא מצליח לשים פוקוס על בעיות במוצר שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, רצוילשכוח כרגע מיישומון כלשהו. אך שיח כן אצל צוות פיתוח של יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על פוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

נקודות נוספות שהכרחי ליזם הנבון להקדיש להם מחשבה בטרם מתחילים עם פיתוח אפליקציות

אל תשכחו כי קיימות פונקציות ברשת שבעזרתן אפשר לעשות שיפור באופן רציני הרגלים שיש לעסק. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה קטנות ישנן אופציות של להזמין באתר האינטרנט שבבעלותם שיותר מדי פעמים לא פועלות כלל בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. זו דוגמה למתי נכנסת לתמונה ההיישומון לנייד – שדרוג האופציה לקנות ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בין חברות. זה, בין היתר, ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". אמאזון הפכה את התקשורת של הצרכן איתו לדבר קל ופשוט נורא. ל"אמאזון" זה טוב? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. תכנות והשקת יישומים לארגונים בגדרה – ליעוץ מקצועי, קביעת מפגש והצעת מחיר, שלחו לנו מסרון עכשיו.