פיתוח אפליקציה בגן יבנה

פיתוח אפליקציות לחברות בעיר גן יבנה ומה חשוב שתדע

יצירת אפליקציה לחברות קטנים וגדולים בגן יבנה והסביבה

פיתוח אפליקציות לבתי עסק קטנים וגדולים: הצרכנות המאסיבית זה לא דבר בלעדי לתקפותנו, אמנם המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר דחפה, אולי יותר מכל, את הפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ותרומתה לאת הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בלי צל של ספק מתחה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות לגדלים מדהימים. יותר ויותר אנשים בכדור הארץ רוכשים עוד ועוד קניות ועזרה ע"פ הרצונות שלהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. כמובן, השוק מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מגיעה באיחור – גדלה הכמות של בעלי מקומות עבודה מגיעים למסקנה שצריך לפתח יישומון לעסק שלהם. נותני שירות מתחילים להבין את ההצלחה הפוטנציאלית שביצירת יישומים ע"מ לספק נוחות לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. אבל, זה באמת דבר שמומלץ לנו לעשות?

בדף זה נדבר על אשר כולם צריכים לדעת: מה צריך להזמנת יישומים למקום עבודה ובאיזו דרך יישומון Mobile יש ביכולתו למנף את ההעסק שלכם? מתן אפשרות לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, יכולת תקשורתית מתקדמת מול בית העסק הופכת לבסיסי. כשה"מוצר" מצוי וקיים בנייד של הצרכן וכאשר ההתקשרות מתבצעת ע"י מסרונים ונוטיפיקציות באופן קבוע, נרקמת אמינות והוא יהיה מצוי בניצוצות של קירבה ומשפחתיות , זה כמובן בניגוד להעסקים שהתחרו בו עד עתה.

ככל שללקוח נגיש לבוא באינטראקציה, כך יטפח סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק בהחלט יכולים להגדיל את גודל ותכיפות הקניות ע"י זה שלבצע רכישה נהיה זמין כל-כך, להעלות את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהצמיח שם תחושת ביטחון, באותה הזדמנות רצוי אף להעניק סיוע למשתמש להפיק תועלת מירבית מה אפשרויות שקיימים שמוצר דרך הצגה של טקסט (או תמונות) ענייני בצגו של מכשיר הסמארטפון.

נקצר ונאמר: אפליקציה לעסק בלבד אך בטח לא הדבר הכי חשוב. אל תוותרו לעולם על לבדוק את כל מטרות העסק בעזרתו של בונה האפליקצייה וזאת כדי להיות בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

על מה מומלץ לעצור ולחשוב ביצירת אפליקציות?

מטרתנו היא התמקדות על לפתור תקלה שישנו בשירות. אפליקציות שביכולתן לפתור בעיות כגון להעניק אופציה ללקוח לבצע פעולות רבות יותר בזמן קצר יותר, יעילות שימוש בתכונות המוצר, להכווין לשימוש נבון באמצעים ולתת לעסק אימג' עניינית ורצינית לעיני צרכנים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, ע"י מענה לרצונות הלקוח באופן נכון, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן בתור השקעה חכמה לאחר זמן לא ארוך במיוחד. התאגיד או החברה צריכים זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור היישום להוציא לפועל, וזאת על סמך הידע המקצועי וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי טובה, חכם יהיה שיהיה לנו מתכנת עם ותק רב אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון מוכרחים לשאול אותך איך הינכם מריצים את המוצר בימים אלה. המפתחים מוכרחים להציג בפני החברה שאלות על הצרכים האמיתיים שלה, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם ניתן, ראוי לפנות אל המתכנתים בבקשה להציג בפניכם דוגמית של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

איך יכול בעל חברה להיות רגוע שהיישומון שהזמין לא יילך לאיבוד בתוך הכמות האדירה של היישומים שיוצאים בכל יום?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שהיישומון צריך שיהיה לו רלוונטיות מספקת עבור הלקוחות. הדרך לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בכמות האדירה של היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא לוודא שהיא מעניקה יתרון משמעותי לאלו שהתקינו אותו ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. בסיטואציה בה הציבור מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב וייעזר בו.

מהי העלות של לבנות יישומון בשביל חברה זעירה בעיר גן יבנה?

הסבר לא פשוט לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה לא קבועים ותלויות מאוד בכמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. בניית יישומון שאינו בעייתי כ"כ עם ארגון ותיק ומומלץ יתומחר פלוס מינוס בסביבות 9,000 שקלים עד 17,000 שקלים אפליקציות אשר אינם פשוטים כ"כ יחסית, יתומחרו במספרים רציניים יותר. עסק רציני ושיש לו ניסיון יכול בדר"כ להודיע לכם על הצעת עלות בתום מפגש של 60-120 דקות. מחיר של לפתח את היישומון לחברה שלכם צריך להצדיק את זה שהוא כן מספק מענה עבור קושי מהותי בחברה.

שאלה: התאמת היישומון לסוגי מכשירים רבים יעלה לבעל עסק סכומים גבוהים יותר?

ברמת העיקרון, אכן, רוב הזמן. יצא ויש לכם צורך מהותי שהיישומון יפעל במערכות הפעלה מגוונות, כגון iOS ואנדרואיד, לא תהיה הגזמה להגיד שהמעשה החכם יהיה לפתח אפליקציית ווב ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שימוש בקונסטרקציית Web היא הדלת של היישומון לעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; אבל רק במקרה שהעיצוב של היישומון נעשה על-ידי חברה רצינית, כאמור. ניתן להבין הסברים על השוני בין הפלטפורמות השונות בדפים אלה:

מהי הרווח נטו, בהערכה גסה, בהזמנת יישומון ייעודי בשביל חברה קטנה?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. במידה ומחירי הפיתוח כולם עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. גם פשוט נורא לבדוק אם האפליקציה מפחיתה את כמות השניות או הדקות שצריך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ולחלופין לצמצם שימוש לא יעיל במשאבים ב-11 אחוזים בתור דוגמה. בחישוב כמה הדברים כדאיים, נכון לקחת בחשבון את שלל החשבונות, יחד עם תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, באופן ישיר ועקיף, שאמור היישומון בגן יבנה והסביבה להקטין.

אנחנו בשלב ההשקה של היישומון, באיזה אופן חכם יהיה לבעלים של החברה להוציא אותה לאוויר העולם ולצרכנים נוכחיים ועתידיים?

האופן הכי נכון לקידום יישומון זה על-ידי עמוד ברשת. במידה והדיבור הוא על יישומון מסוג נייטיב, אשר אתם יכולים להטמיע בטלפון אצל ארכיון היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), ראוי לברר טיפה את מילות המפתח בהן תשתמש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. כמו כן, אתם יכולים לספר לאנשים על היישומון החדש ע"י לוח תפוצה, ולחלופין בעזרה של המחלקה לשיווק שלכם. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון מומלץ להכניס את האופציה של צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהעלות אותו ערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

מתי וכמה תדיר ראוי בערך באיזור גן יבנה לרענן את האפליקציה שלהם?

בהתאם להסברים הקודמים, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של מטרת היישומון שלכם. יצא והיישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על בנייה של יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות נכון יהיה לרענן בערך כל 12 חודשים. זאת בשביל להיות בסנכרון מושלם עם עדכוני הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, כiOS ואנדרואיד,

האם אפליקציה טוב לכל תאגיד?

במידה והחברה לא נוחלת הצלחה בניסיון להצביע על קושי בשירות אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, נכון יהיהלהניח כרגע לרעיון של יישומון. אך שיחה אצל תאגיד פיתוח יישומים, תסייע לעסק בזיהוי אתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

דברים אשר הכרחי לבעלים הנבון לחשוב עליהם לפני שמגיעים אל הכנת יישומון

בעידן של היום, ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות שמסוגלות לגרום שיפור משמעותית הרגלים בעיתיים שיש לעסק. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות קטנות של הפצה ישנן אופציות של להזמין באתר האינטרנט ששייך להם שרוב הזמן אינן פעולות כלל ועיקר בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. פה למעשה נקבל עזרה מהיישומון הייעודי – שדרוג האופציות לבצע רכישה יכול לעשות את כל ההבדל אצל ארגונים. ד"א זה ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". אתר "אמאזון" הפך את האינטראקציה של הצרכן איתו לדבר מובן ופשוט ממש. לאתר "אמאזון" זה מתאים? זה טוב גם לעסקים הקטנים. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לבעלי חברות בגן יבנה – לשיחה עם מקצוענים, שיחה חינם והצעות גמישות, התקשרו אלינו עכשיו.