פיתוח אפליקציה בדימונה

בניית אפליקציות למקום עבודה בדימונה ומה חשוב שתדע

פיתוח אפליקציה לבתי עסק קטנים וגדולים בדימונה

יצירת אפליקציות לתאגידים מכל סוג: הצרכנות המאסיבית כלל לא ייחודיים לשנים האחרונות, אבל פריצת המרשתת שנתנה את הפוש הגדול ביותר בהפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ונתנה את חלקה באת בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בלי ספק מתחה את תרבות הצריכה אל היבטים שלא יעלו על הדעת. עוד ועוד בני אדם מכל מדינה מזמינים עוד ועוד מוצרים ומידע על-פי הדרישות שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. על ידי כך, התגובה של הסוחרים לעולם לא באה באיחור – התופעה גודלת עוד ועוד – מנכ"לים מחליטים לבנות אפליקציות לעסקים שבבעלותם. בעלי עסקים מתחילים להבין את ההצלחה הפוטנציאלית שביצירת אפליקציות בשביל להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אבל, האם הצעד הזה נחוץ?

בעמוד זה נדסקס במה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה מתבקש להזמנת אפליקציה לעסקים ובאיזו דרך יישומון לטלפון יש ביכולתו לקדם את המוצר שאתם מציעים? מתן אופציה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים לנהל מערכת יחסים מול בית העסק עם הזמנה הופך לחובה. כאשר הצוות קיים ומצוי בנייד של צורך המוצר ובעת שיש דו-שיח ע"י מסרונים ועדכונים שוטפים, מתפתחת תחושה של ביטחון ומאיר על עצמו אור הזרקורים, לטובה, לעומת ההעסקים שהתחרו בו עד עתה.

יש קורולציה ברורה: אם לצרכן יש את האופציה הפשוטה לנהל דו-שיח, מן ההיגיון שגם יתרחב סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לבית העסק יש בהם להגדיל את תדירות ונפח ההזמנות מפני שלבצע קנייה הפך לכה זמין, להגביר את קביעות התקשורת עם הקליינט ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותו מעמד תוכלו לעזור לקונה שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב אופציות שקיימים בשירות המוצע ע"י הצגה של מעין 'כרוז' דיגיטלי על צג הסמארטפון.

בפשטות, אפליקציה לעסק בלבד אך זה נושא שולי. חשוב מאוד לסקור את כל מטרות העסק יחד עם מפתח האפליקציות על-מנת שבוודאות נדע שהיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

לאיזה נושאים חשוב מאוד לתת מחשבה בעיצוב אפליקציות?

מטרתנו היא התמקדות על לפתור בעיות שיש במוצר. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לאישיו כמו להעניק אפשרות ללקוח לגמור עם העניינים שלו במינימום דקות, לעשות שימוש יעיל ונכון במוצר עצמו, להפחית שימוש מיותר בשירות המוצע ולתת לעסק תמונה אמינה וחזקה לעיני משתמשים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, עם מענה לצורכי הלקוח באופן נכון, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כאפיק רווחי מאוד לאורך זמן. על העסק או הארגון זה לדעת בוודאות מה אמור לעשות היישום, זאת על-פי הניסיון והמקצוענות, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי מוצלחת, רצוי לעשות מאמץ באיתור מתכנת עם ותק רב שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון אמורה להפנות אליכם שאלות באיזה אופן הינכם מריצים את המוצר כעת, ללא אפליקציה. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון אמורים לחקור' את החברה על הצרכים האמיתיים שלה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם זו לא בעיה, כדאי לדרוש בנימוס מהמתכנתים לשלוח לכם דוגמה כלשהי של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

מהי הדרך בה יכול בעל ארגון להירגע: שהאפליקציה שלו לא יטבע בתוך הכמות האדירה של היישומים שקיימים עכשיו?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון מוכרח להיות רלוונטית עבור הציבור. השיטה להבטיח שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בתוך ים היישומים שיש בימינו היא לבחון האם הוא מספק יתרון רציני כלשהו לציבור ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה שעתי אפילו אם צריך. אם הלקוח חש שזה יישומון שהוא כלי-עזר שימושי, ההמשך צפוי – הוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

מה המחיר של לקבל יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל ארגון שאינו גדול באיזור דימונה?

תשובה מורכבת לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. התמחורים בתנועה מתמדת והגורם הכי קריטי הוא כמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. בניית יישומון "טריוויאלי" ע"י עסקים חזקים בתחום יעלה בדר"כ בכיוון של 10 אלף שח עד 18 אלף שח. יישומים אשר אינם פשוטים כ"כ עם זאת, עתידים לעלות יותר כסף. עסק רציני ומנוסה , לא אמורה להיות לו בעיה לתת לכם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי אחרי פגישה של שעה-שעתיים. תעריף בניית היישומון לעסק לשקף היטב את זה שהוא כן מספק מענה עבור אתגר המותי בחברה.

לפתח אפליקציה בשביל מערכות הפעלה מגוונות זה במילים אחרות לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

לא נאריך במילים: כן, בדר"כ. במקרה והכרחי לכם שמה שאתם מקבלים יעבוד במכשירים שונים, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, הגיוני לומר שהבחירה החכמה יותר תהיה לבקש יישומון אינטרנט (Web application) ולא אפליקצייה מסוג Native. שיטה זו מאפשרת לאפליקציה לעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; זה במקרה והפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות רציני, מן הסתם. ניתן ללמוד הסברים בנושא השוני שקיים במכשירים השונים במאמרים הבאים:

כמה סך הכל הרווח הסופי, פלוס מינוס, על ההשקעה יישומון רגיל עבור חברה קטנה?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במקרה שמחירי הפיתוח כולם שבים אל המשקיע בשנה הראשונה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. גם זו אינה בעיה לעשות בירור האם היישומון ממזער את מספר הדקות שצריך לביצוע פעולה ב-20%, ולחלופין למזער בזבוז משאבים בעשרה אחוז וזו רק ההתחלה. בבירורים על התשואה העתידית, כדאי לא להתעלם שלל החשבונות, יחד עם ה"הפסדים" של החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שעתיד היישומון בעיר דימונה להמעיט.

כשהגענו לשלב ההשקה של היישומון, באיזו צורה רצוי לצד המזמין (הבעלים של החברה) לדחוף' אותה לקונים נוכחיים ועתידיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להוצאת יישומון לשוק זה דרך דף ברשת. אם הדיבור הוא על יישומון מסוג נייטיב, אשר אפשר לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי בארכיון היישומים הבלעדי (Google Play בתור דוגמה), כדאי לחקור מעט את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש לפני העלאת האפליקציה לחנות. כמו כן, קיימת האפשרות להודיע על השקתו של היישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ובסיועם של המחלקה לפרסום שלכם. לפי סוגו של היישומון, רצוי לשקול הכנת סרטונים שיווקיים ולהעבירם אל אתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

כל איזו תקופת זמן רצוי למנהלים בדימונה לבצע חידוש של האפליקציה שלהם?

בדומה לדברים לעיל, התשובה טמונה במהות היישומון שלכם. יצא והיישומון בנוי רובו סביב מידע, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל בניית יישומון כזה. יישומים מסוג אחר חכם יהיה לבצע עדכון כל תקופה של 12 חודשים לערך. כדי להיות מסונכרנים עם ההתפתחויות של מערכות ההפעלה של המכשירים כiPhone וגלקסי,

האם אפליקציה מתאימה לכל תאגיד?

במקרה והחברה נכשלת בלאתר קושי בחברה שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, חכם יהיהלהניח כרגע לרעיון של יישומון. ואע"פ כן, שיחה אצל ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו דרך מוכרת למצוא אתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

דברים אשר חכם יהיה לבעלים הנבון להקדיש להם מחשבה כאשר צועדים לקראת בניית יישומון

אל תשכחו כי יש פתרונות ברשת ואיתן ניתן לשפר בצורה מהותית הרגלי עבודה שיש לעסק. למשל כל הנושא של להזמין. למפיצים קטנים ישנן אופציות של להזמין בתוך האתר שבבעלותם שהמון פעמים אינן פעולות כלל ועיקר בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. למעשה פה נקבל סיוע מהיישומון – הנגשה של אפשרות ההזמנה זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער בין ארגונים. זו אגב הסיבה לכמות של צרכנים מאתר Amazon. אתר Amazon שינה את ה"דו-שיח" של קהל הקונים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. לאתר הענק הזה זה מתאים? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. תכנות והשקת יישומים לבעלי תאגידים בדימונה- להתייעצות, קביעת ישיבה והצעות נוחות, שלחו לנו e-mail עכשיו.