פיתוח אפליקציה בהוד השרון

יצירת אפליקציות למקום עבודה בעיר הוד השרון וכל מה שאתם אמורים לדעת

הכנת אפליקציות לארגונים בכל גודל בעיר הוד השרון

פיתוח אפליקציות לבתי עסק לכלל המטרות האפשריות: תרבות הצריכה זה לא דבר בלעדי לתקופה זו, ועם זאת, פריצת המרשתת שסייעה להפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, וקידמה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בוודאות מתחה את הצרכנות המאסיבית אל אופקים עצומים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל הגלובוס משיגים עוד ועוד קניות ועזרה לפי גחמותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. ודאי שהשוק מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא תאחר להגיע – עוד ועוד מנכ"לים עושים את הצעד ליצור יישומון לעסקיהם. בעלי מקומות עבודה מגיעים לאט לאט למסקנה: כל הרווח שבפיתוח אפליקציה בשביל להקל על חיי הקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. ועם זאת, האם זה בעצם מעשה שכדאי שנעשה?

בטקסט שלפניכם נעניק תשובה לשאלת השאלות: מה נחוץ על מנת להגיע לפיתוח אפליקציות למקום עבודה ואיך יישומון לטלפון יש בו לסייע להצלחת השירות שאתם מציעים? מתן אפשרות ללקוחות קיימים ופוטנציאלים קשר טכנולוגי מול צוות העסק עם הזמנה הופך למנדטורי. כשהעסק קיים ומצוי בנייד של הצרכן וכאשר התקשורת נעשית בשיטה של התראות ס.מ.ס ועדכונים שוטפים, הוא בונה תחושת אמון ומאיר על עצמו אור הזרקורים, לטובה, , והדברים אמורים בניגוד מוחלט למתחריו.

יש קורולציה ברורה: אם לצרכן ישנה האופציה הקלה לבוא באינטראקציה, כמובן שגם יהיה גדול יותר המחזור העסקי. אפליקציות מסוגלים להגדיל את כמות ותכיפות ההזמנות ע"י זה שלבצע קנייה נהיה לפשוט כ"כ, להגדיל את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולבנות אמון, באותו מעמד כדאי לעזור לקליינט שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אופציות שקיימים שמוצר ע"י הצגת מידע רלוונטי ועדכני על-גבי המכשיר הנייד.

נקצר ונאמר: אפליקציה לעסק בלבד אבל מדובר בעניין שולי. אל תוותרו לעולם על לבדוק את רצונותיו של בעל החברה יד ביד עם המפתח של היישומון ע"מ להיות בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.

מהם הדברים שאליהם חשוב מאוד לתת את הדעת בתכנות אפליקציות?

מה שהכי חשוב זה הקלה על הלקוח, כמו לפתור תקלה שישנו במוצר. אפליקציות שביכולתן לפתור בעיות כגון להעניק אופציה ללקוח לעשות יותר דברים בדקות מעטות יותר, יעילות שימוש בשירות המוצע, למזער בזבזנות של המוצר עצמו ולתת לציבור תמונה שאומרת 'קידמה' לעיני קונים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, ומתוך טיפול בצורכי המשתמש באופן סבלני, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן בתור השקעה מוצלחת בהיבט ארוך טווח. החברה או התאגיד אמורים להצביע על מה בדיוק צריך לעשות היישומון, זאת ע"פ הניסיון והמקצוענות, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. להשגת התוצאות הכי נכונה, מומלץ לעשות מאמץ באיתור יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה חייבים להפנות אליכם שאלות באיזו שיטה הינכם מריצים את המוצר נכון לעכשיו. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון אמורים להציג בפני החברה שאלות בנוגע לרצונות שלה ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במצב בו מתאפשר, ראוי לשאול את הצוות אם ביכולתם להציג בפניכם רפליקה מסוימת של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

איך מובטח למזמין שאותו יישומון לא תאבד בתוך הכמות האדירה של היישומים שמשווקים בכל עת?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון מוכרח שיהיה לו רלוונטיות מספקת עבור הצרכנים. הדרך להיות רגועים שהיישומון שלנו לא ייבלע בכמות האדירה של היישומים שמתפרסמים בכל עת לסקור אותו אם הוא משרת ומביא יתרון רציני כלשהו לצרכן ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. בסיטואציה בה הלקוח מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוצר שימושי ויעיל עבורו, תהיה בטוח שהוא ישוב וייעזר בו.

מהי העלות של לבנות יישומון בשביל חברה קטנה באיזור הוד השרון?

הסבר מסובך לקושייה מסובכת. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה דינאמיים והגורם הקריטי ביותר הוא סדר גודל מורכבות היישומון. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון שאינו מורכב במיוחד ע"י עסק רציני יתומחר פלוס מינוס בסביבות – 18,000 ש"ח10000 אפליקציות מורכבות יותר עם זאת, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם מספרים גבוהים יותר. עסק רציני ועם פז"מ בתחום צריך לדאוג לכם להצעת עלות בתום דיון של כשעה וחצי. עלות של לפתח את היישומון לארגון שלכם צריך משקפת נאמנה את שהוא כן פותר בעיה עסקית אמיתית.

לפתח אפליקציה בשביל מערכות הפעלה מגוונות יעלה לבעל עסק מחירים גבוהים יותר?

בעיקרון, התשובה חיובית בדרך כלל. אם זה חובה מבחינתכם שהתוצר יפעל במערכות רבות (כמו iOS, Android) כמו iPhone וגלקסי, הגיוני לומר שהבחירה החכמה יותר תהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון אינטרנט (Web application) ולא אפליקצייה מסוג Native. שיטה זו זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; רק במקרה שהיישומון עוצב ברמה גבוהה, כאמור. הקליקו כדי למצוא מידע נוסף על השוני שישנו במערכות המגונות בקישורים הבאים:

במספרים: מה הרווח הסופי, בערך, ברכישה של יישומון לאייפון או לאנדרואיד לעסק קטן?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. במצב בו עלות פיתוח האפליקציה עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בשנה הראשונה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. גם פשוט נורא לבדוק אם היישומון מצליח למזער את מספר הדקות שצריך לבצע פרוצדורה בנניח 15%, ו/או להפחית בזבזנות של תכונות המוצר בעשרה אחוזים בתור דוגמה. בחישוב כמה הדברים משתלמים, ראוי לא להתעלם המספרים שמשפיעים על הוצאות העסק, בצורה מיידית ולפרקים, שמתכוון היישומון בעיר הוד השרון לצמצם.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, מהי הגישה על-פיה ראוי לבעל עסק קטן לדחוף' אותה לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי טובה לקידום של יישומון זה ע"י דף ברשת. במקרה ופיתחנו יישומי נייטיב, אותו ביכולתכם להתקין בארכיון היישומים הבלעדי (בתור דומה זה יכול להיות App Store), חכם יהיה להכיר טיפה את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. גם כן, אתם יכולים לספר לאנשים על היישומון החדש ע"י לוח תפוצה, או בעזרה של מוקד התפוצה והפרסום בחברה. תוך התחשבות בסגנון היישומון רצוי לשקול צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולפרסמם בYouTube, Facebook וכו'.

מתי וכמה תדיר הכרחי למזמין היישומון באיזור הוד השרון לעדכן את היישומון שהזמינו?

בהתאם להסברים הקודמים, תשובתנו נעוצה בייעודו של היישומון הזה. בסיטואציה בה היישומון סובב מידע, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות הכרחי לבצע חידוש בערך כל 12 חודשים. ע"מ שהיישומון יעבוד חלק עם כל עדכוני הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, , לדוגמה iOS ואנדרואיד,

שאלה: יישומון טוב לחברה בכל מצב?

במצב בו החברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה להתמקד על בעיות במוצר שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, כדאילא למהר עם פיתוח יישומון. אבל התייעצות עם מפתחים של יישומים, זו דרך מוכרת למצוא קושי בחברה שלא ראינו קודם.

נקודות נוספות שחובה למזמין היישומון לתת עליהם את הדעת לפני ההוצאה לפועל של לפתח יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש אופציות ברשת שביכולתן לגרום לשיפור באופן רציני הרגלים בעיתיים שקיימים בחברה. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות קטנות של הפצה ישנן אופציות של להזמין בדף הרשת שהם מנהלים שיותר מדי פעמים לא מתפקדות בכלל בדפדפן של הנייד. פה למשל יש הכרח בהיישומון לנייד – להעלות ברמה את האופציות להזמין זה בדיוק מה שייצור את הפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. זה, בין היתר, ההסבר לכמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. אמאזון הפכה את התקשורת של המשתמש איתו לדבר מובן ופשוט ממש. ל-"Amazon" זה מתאים? כנראה שזה מתאים גם לכם. לפתח יישומים לבעלי תאגידים בהוד השרון- להתייעצות עם מקצוענים, קביעת מפגש והצעת מחיר, צרו עימנו קשר עוד היום.