פיתוח אפליקציה בהרצליה

הכנת אפליקציות לבתי עסק בעיר הרצליה וכל אשר צריך לדעת

בניית יישומים למקום עבודה מכל סוג באיזור הרצליה

בניית אפליקציה לחברות קטנים וגדולים: תרבות הצריכה זה לא ייחודי למאה ה-21, אולם פריצת המרשתת שסייעה לתהליך הגלובליזציה וקידמה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בלי צל של ספק הגדילה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע למימדים מכובדים מאוד. בני אדם רבים יותר ויותר מכל ארץ צורכים יותר ויותר קניות וחומר מכל סוג ע"פ דרישותיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. ודאי שעולם הסחר מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא מאחרת לבוא – ומהר מאוד הגענו למצב בו מנהלים הגיעו למסקנה שנכון לפתח אפליקציה לעסק שלהם. בעלי עסקים מתחילים להבין את הטוב שבבניית אפליקציות במטרה להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חמשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ועם זאת, זה באמת דבר מומלץ?

בדף זה ננתח את מה שכולם רוצים לדעת: מה צריך על מנת להגיע להכנת יישומון לעסקים ומהי הדרך בה אפליקציית מובייל יש בו לעזור למוצר שלכם? נתינת אופציה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) התקשרות יישומית עם החברה לאט לאט נהייה דבר שהוא הכרחי. כאשר הצוות קיים ומצוי בנייד של הלקוח ובעת שיש דו-שיח ע"י התראות ס.מ.ס וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, צומחת תחושה של אמון והוא יואר עם זרקור חיובי אל מול החברות שהתחרו בו עד עכשיו.

אם לקונה יש את האופציה הפשוטה להיות בתקשורת, מן ההיגיון שגם יהיה נרחב יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים מסוגלים להעלות את גודלן ונפחן של השילומים בגלל שלבצע רכישה נהיה קל כ"כ, למנף את קביעות השיח עם הקליינט ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותה הזדמנות רצוי אף לתת מענה למשתמש שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב מוצרים והשירותים שיש בשירות שמוצע דרך הצגה של טקסט (או תמונות) ענייני בצגו של הסמארטפון.

לסיכום ההקדמה, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אבל מדובר בעניין שולי. מומלץ מאוד להעמיד תחת זכוכית מגדלת בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון יד ביד עם מתכנת היישומים כדי להבטיח שהאפליקציה יתאים ללקוח ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

על איזה נושאים מומלץ להתייחס בתכנות אפליקציות?

מה שהכי חשוב זה הנגשה ונוחות למשתמש, כמו לפתור עניין שישנו בשירות. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים למצוא פתרון לנקודת חולשה , למשל להעניק אפשרות לקונה לגמור את ענייניו בזמן קצר יותר, לבצע שימוש יעיל ונכון בזמן, להפחית שימוש מיותר באמצעים ולתת לציבור תמונה רצינית ועניינית עבור צרכנים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. דרך טיפול בצורכי הלקוח באופן מסור, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה בתור השקעה חכמה וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. מטרת התאגיד או החברה לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישום להוציא לפועל, זאת ע"פ הניסיון והמקצוענות, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי מתאימה, נכון להשיג מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה אמורים להפנות אליכם שאלות באיזו צורה הינכם עושים עסקים כעת, בלי יישומון פעיל. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה צריכים להפנות אל החברה שאלות על צרכיו ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במידת האפשר, חשוב מאוד לפנות אל המתכנתים בבקשה להביא לכם לראות דוגמה כלשהי של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

מהי השיטה בה מובטח למזמין שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא תאבד בים היישומים שמשווקים בכל עת?

חוק הגישה הראויה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בכמות האדירה של היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא נותן יתרון משמעותי למשתמש ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן שעתי אפילו אם צריך. יצא והציבור מתייחס ליישומון כאל ככלי אהוב עליו, אין שאלה – הוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

כמה עולה לתכנת יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור חברה קטנה בעיר הרצליה?

הסבר בעייתי לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. התמחורים בתנועה מתמדת ואחד הגורמים הקריטיים הוא במה היישומון עוסק. השקה אישית של יישומון שאינו מורכב במיוחד אצל עסק עם מוניטין יתומחר בדר"כ סביב 10 אלף ₪ עד 17 אלף ₪. יישומונים אשר אינם פשוטים כ"כ יחסית, תעלנה מספרים רציניים יותר. מפתחים בתאגיד מנוסה , לא צריך להיות לו קושי להשיב לכם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי בסיום דיון של כשעה וחצי. עלות של לפתח את היישומון לחברה שלכם צריך להצדיק את זה הסיבה שעליה לפתור קושי רציני בחברה.

שאלה: התאמת האפליקציה למערכות הפעלה מגוונות ידרוש מבעל חברה לשלם סכומים רציניים יותר?

לא נאריך במילים: אכן, בדר"כ. במקרה שאכן נחוץ לך שמה שאתם מקבלים יעבוד ביותר מפלטפורמה אחת, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, לא תהיה הגזמה להגיד שהבחירה החכמה יותר תהיה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון אינטרנט (ווב) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שיטת ווב זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; רק במצב בו היישומון עוצב ונבנה כראוי כמובן. ניתן לקבל מושגים נוספים – פרטים על ההבדלים שישנו במכשירים השונים בדפים אלה:

כמה יוצאת הרווח, בערך, ברכישה של יישומון רגיל לעסק קטן?

זה מאוד תלוי במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. בסיטואציה בה מחירי הפיתוח כולם מקבלים כיסוי בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם פשוט מאוד לעשות בירור את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את מספר השניות הנצרכות לביצוע פעולה ב-20%, או לצמק שימוש לא חכם בהמוצר עצמו ב-15% וזו רק ההתחלה. בבירור כמה הדברים כדאיים, נכון לא להשאיר בצד את המספרים שמייצגים את ,"הפסדי" החברה בכל צורה שלא תהיה, שהיישומון מתכוון בהרצליה להקטין.

כשהיישומון כבר עומד, כיצד הכרחי למזמין האפליקציה לשווק אותה ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

הדרך האפקטיבית ביותר להשקת יישומון זה דרך עמוד ברשת. בסיטואציה בה פיתחנו אפליקציית ניטיב, אותה ניתן להשיג בארכיון היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות App Store), חובה לסקור טיפה את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. כמו כן, ישנה האופציה לספר לאנשים על היישומון החדש ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, ובסיועם של המחלקה לשיווק שלכם. לפי סוגו של היישומון, רצוי להכניס את האופציה של עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהעביר אותם אל YouTube, Facebook וכו'.

כל כמה זמן נכון יהיה למנהלים בהרצליה והסביבה לערוך עדכון של היישומון?

בדומה לשאלות הקודמות, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מהות היישומון שלכם. בסיטואציה בה היישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, אחרת חבל לטרוח בניית יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות הכרחי לבצע עדכון כל 12 חודשים בהערכה גסה. בשביל להתעדכן ולהיטמע היטב בהשינויים בתוך הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, כמו iPhone וגלקסי,

האם אפליקציה מומלץ לכל בית עסק?

אם העסק כושל להצביע על אתגר בחברה שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, ראוילהניח כרגע לרעיון של יישומון. אך דיבור עם מפתחים של יישומים, זו אולי אופציה למצוא בעיות בשירות שלא ראינו בעבר.

נושאים אשר ראוי לבעלי עסקים להרהר בהם בטרם מתחילים עם לפתח יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום קיימות פונקציות ברשת ואיתן נוכל לשפר בצורה רבה הרגלי עבודה שליליים שקיימים בעסק. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות הפצה מזעריות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין באתר האינטרנט שלהם שבחצי מהפעמים לא עובדות בכלל בדפדפן של הנייד. ברגע זה נקבל סיוע מההיישומון לנייד – להעלות ברמה את היכולת לבצע רכישה זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. זה, בין היתר, ההסבר לכמות של קניות מאתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon שינה את ההתקשרות של הקונים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. ל-"Amazon" זה מתאים? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. תכנות והשקת יישומון לבעלי חברות בהרצליה – לקבלת ייעוץ, שיחה חינם והצעה ראשונית למחיר, דברו איתנו עכשיו.