פיתוח אפליקציה בזכרון יעקב

בניית אפליקציה לתאגידים בזכרון יעקב וכל אשר צריך לדעת

הכנת יישומים לתאגידים מכל סוג בזכרון יעקב

בניית יישומים לחברות מכל סוג: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא דבר בלעדי לזמננו, ועם זאת, רשת האינטרנט אשר עשתה את חלקה הענק בסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ודחפה התפתחות טכנולוגית, בהחלט גרמה לטפיחה של תרבויות השפע והקנייה לאופקים מטורפים. יותר ויותר אנשים מכל העולם משיגים עוד ועוד מוצרים ומידע ע"פ גחמותיהם, השאיפות וההעדפות האישיות. על ידי כך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו בשום פנים ואופן לא באה באיחור – עוד ועוד בעלי מקומות עבודה בוחרים לפתח יישומון לעסקים שבבעלותם. מנכ"לים מתחילים להבין את ההצלחה הפוטנציאלית אשר ביצירת אפליקציה בשביל לעשות טוב ונוח למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. אבל, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה כדאי?

בעמוד זה נדסקס במה שכולם רוצים לדעת: מה נחוץ על מנת להגיע לבניית יישומים לארגונים ומהי הדרך בה יישומון באייפון או באנדרואיד מסוגל לסייע להצלחת המוצר שאתם מציעים? הנגשה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים לבצע דיאלוג מתקדם מול בית העסק עם הזמנה הופך לחובה. כאשר הצוות קיים ומצוי בנייד של הקליינט וכאשר ההתקשרות נעשית דרך התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, צומחת תחושת אמון ומן ההיגיון שהוא יזהר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות לעומת החברות המתחרות.

ככל שללקוח פשוט לנהל דו-שיח, ככה גם יהיה מפותח יותר המחזור העסקי. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יש בהם להעלות את גודל ותכיפות השילומים בגלל שלבצע רכישה נהיה כל-כך זמין, להגדיל את קביעות התקשורת עם המשתמש ולבנות אמון, אפשר גם על הדרך לעזור למשתמש שישתמש בצורה הטובה ביותר ב דברים שיש בשירות שמוצע ע"י הצגה של נתונים ענייניים בצגו של מכשיר הסמארטפון.

בקצרה, אפליקציה לעסק בלבד אבל זה נושא שולי. הצעתנו היא לבדוק את רצונותיו של בעל החברה בסיועו של מפתח האפליקציות כדי שבוודאות נדע שהיישומון יתאים ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.

על איזה דברים מומלץ לתת מחשבה בבניית יישומים?

חלק הארי של הפיתוח הוא טיפול בצרכיו של הלקוח, כמו לפתור בעיות שיש בחברה. יישומים שעניינם לפתור בעיות , דוגמה לכך יכולה להיות לתת אפשרות ללקוח להספיק יותר במינימום דקות, יעילות שימוש בתכונות המוצר, להכווין לשימוש נבון בהמוצר עצמו ולהציג תדמית שאומרת 'קידמה' עבור קונים , הן הנמצאים והן העתידיים, כמובן יד ביד עם מענה לצורכי המשתמש באופן אדיב, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כהשקעה נבונה לאורך זמן. על העסק או הארגון זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור היישומון לעשות, ופה נכנס כמובן הדרישה המקצועית, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי מתאימה, חכם יהיה לתור אחר מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה אמורים להפנות אליכם שאלות באיזו צורה הינכם מריצים את המוצר נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מוכרחים לשאול את העסק שאלות שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. אם מתאפשר, כדאי לבקש מצוות המפתחים לשלוח לכם מבנה ראשוני של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

באיזו דרך יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא תאבד בין מליוני האפליקציות שקיימים עכשיו?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שהיישומון אמור להיות רלוונטית לצרכנים. השיטה הנכונה לתת גושפנקא שהיישומון לא יילך לאיבוד בשפע היישומים שמתפרסמים בכל עת להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא נותן ערך אמיתי לציבור באופן קבוע. יצא והמשתמש מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מדבר שמקל לו על החיים, ההמשך צפוי – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

כמה עולה לפתח אפליקציה בשביל חברה קטנה באיזור זכרון יעקב?

הסבר לא פשוט לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה משתנות ואחד הגורמים הקריטיים הוא סדר גודל מורכבות היישומון. פיתוח אפליקציה פשוטה יחסית ע"י עסקים חזקים בתחום יתומחר בדר"כ בכיוון של – 17,000 ש"ח10000 יישומים יותר מסובכים יחסית, יתומחרו בהרבה יותר. עסק רציני ושיש לו ניסיון , לא אמורה להיות לו בעיה להעניק לכם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי בסיום דיון של כשעה וחצי. מחירון הכנת היישומון לחברה שלכם צריך משקפת נאמנה את שהיישומון אכן פותר אתגר מהותי העסק.

לפתח אפליקציה בשביל סוגי מכשירים רבים זה למעשה אומר לשלם סכומים גבוהים יותר?

בלי ללכת סחור-סחור: התשובה חיובית בדרך כלל. במקרה ובהחלט חשוב לכם שהיישומון יתפקד במערכות הפעלה שונות, כמו אייפון ו-Android, ייתכן מאוד שהבחירה החכמה יותר תהיה לפתח אפליקציית WEB ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שיטה זו היא המפתח איתו היישומון יעבוד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; זאת אם היישומון תוכנת ועוצב על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. ניתן ללמוד ידע בנוגע לשוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בקישורים הבאים:

מהי הרווח נטו, בהערכה גסה, על ההשקעה יישומון ייעודי בשביל חברה קטנה?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. במקרה שעלויות הפיתוח כולן מקבלים כיסוי בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. קל יחסית לבדוק את היישומון, אם הוא ממזער את כמות השניות או הדקות שצריך לבצע רכישה ב-15%, ולחלופין לצמק שימוש לא יעיל בהמוצר עצמו ב-14 אחוזים וזו רק ההתחלה. בחישוב צורך בהזמנה, ראוי לצרף לחישובים שלנו את כל הפעולות הקבועות שמהוות את ההוצאה לאותה תקופת זמן, בכל צורה שלהם, שעומד היישומון בזכרון יעקב להמעיט.

כאשר היישומון עומד, כיצד חובה למזמין השירות להוציא אותה לאוויר העולם ולצרכנים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להשקת יישומון זה על-ידי דף ברשת. במקרה שהשיח הוא על יישומון נייטיב, אשר אפשר להוריד אך ורק מחנות האפליקציות הרשמי (אפ סטור, לדוגמה), כדאי לחקור קצת את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. כתוספת, אתם יכולים לשווק את היישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, או להסתייע בהמחלקה לשיווק שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון ראוי לחשוב על אפשרות עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהעביר אותם אל כל הפלטפורמות המתאימות לכך

באיזו תדירות חכם יהיה בקירוב בזכרון יעקב והסביבה לרענן את היישומון שהזמינו?

אפילו פה, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את מטרת היישומון שאתם רוצים. במידה והאפליקציה מונחת תוכן, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים מסוג אחר יש לבצע רענון וחידוש לפחות פעם בשנה. במטרה להתעדכן ולהיטמע היטב בהעדכונים של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כגון iOS ואנדרואיד,

האם אפליקציה כדאי לחברות, לא משנה מה?

בסיטואציה בה החברה לא מצליחה לשים פוקוס על קושי בחברה שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, נכון יהיהלוותר לגמרי על יישומון. ואע"פ כן, שיח כן אצל חברת פיתוח אפליקציות זו אחת הדרכים למצוא בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

דברים אשר נכון יהיה לבעלים הנבון להקדיש להם מחשבה לפני ההוצאה לפועל של עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום קיימות אופציות באינטרנט ואיתן נוכל לשפר בצורה מהותית תכונות שהחברה לוקה בהם. למשל להזמין. לחברות הפצה קטנות ישנן אופציות של להזמין באתר האינטרנט שבניהולם שרוב הזמן לא עושות את העבודה בסמארטפון. ממש פה יש הכרח בהיישומון לנייד – העלאה ברמה של היכולת לבצע רכישה זה בדיוק מה שייצור את הפער אצל חברות. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות של צרכנים מאתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon הפך את ה'דיבור' של הצרכנים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. תכנות והשקת יישומים ליזמים בזכרון יעקב – לקבלת ייעוץ, תיאום פגישה והצעה גמישה, התקשרו אלינו עכשיו.