פיתוח אפליקציה בחדרה

יצירת אפליקציה לבתי עסק בחדרה , כל הידע ההכרחי

יצירת אפליקציה למקום עבודה מכל גודל בחדרה

פיתוח יישומים לתאגידים קטנים וגדולים: תרבויות השפע והקנייה כלל לא ייחודיים לתקפותנו, ואף על-פי כן, פריצת המרשתת אשר הניעה עוצמתית את תהליך הגלובליזציה ודחפה התפתחות טכנולוגית, בוודאות פרסה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אל היבטים רחבי ידיים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל יבשת צורכים יותר ויותר מוצרים ושירותים לפי גחמותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. ודאי שהתגובה של הסוחרים אף פעם לא מתעכבת מלהגיע – וככל שהזמן עובר, יותר מנכ"לים מחליטים להזמין יישומים למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. בעלי מקומות עבודה הבינו כבר את ההצלחה הפוטנציאלית שבפיתוח יישומים בשביל לספק חוויית קנייה חיובית לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. ואף על-פי כן, האם זה באמת דבר שכדאי שנעשה?

בטקסט שלפניכם נענה על שאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה נחוץ במטרה להגיע להזמנת יישומים לחברות ואיך בדיוק יישומון Mobile יש בו לסייע להצלחת המוצר שאתם מציעים? הענקת גישה לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע יכולת תקשורתית מתקדמת מול בית העסק הופכת לחובה. כאשר בית העסק זמין מהנייד של הקונה או המשתמש וכאשר ישנה אינטראקציה בשיטה של מסרונים ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, צומחת אמינות ומן ההיגיון שהוא יזהר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) , זה בניגוד למתחרים.

אם לקליינט מתאפשר בלי קושי להיות בתקשורת, מן ההיגיון שגם יהיה פעיל יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות יוכלות להגביר את תכיפות וגודל השילומים מפני שלבצע רכישה נהיה כל-כך זמין, להגדיל את קביעות השיח עם המשתמש ולטפח מערכת יחסים אמיתית, באותו מעמד תוכלו להעניק סיוע למשתמש שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה אפשרויות שבית העסק נותן דרך פרסום מידע רלוונטי ועדכני על צג הטלפון.

לסיכום ההקדמה, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אבל זה נושא שולי. הכרחי להעמיד תחת זכוכית מגדלת את רצונותיו של בעל החברה בסיוע של בונה היישומון במטרה שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.

לאיזה נושאים חכם יהיה לעצור ולחשוב בייצור אפליקציות?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה טיפול בצרכיו של הלקוח, כמו פתרון בעיה שישנו בחברה. יישומים שיכולים למצוא פתרון לקושי כגון להקל על הקונה לגמור עם העניינים שלו בפחות זמן, לעשות שימוש נכון ויעיל בתכונות המוצר, להפחית שימוש מיותר במשאבים ולתת לציבור תמונה רצינית ועניינית מול לקוחות מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. ע"י מענה לצורכי הלקוח באופן טוב יותר גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כהשקעה נבונה וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. התאגיד או החברה אמורים לייצר מתווה של הפעולות שעל היישום להוציא לפועל, זאת לפי הדרישה המקצועית, כל עסק בתחום שלו. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי ראויה, נכון לחפש מתכנת עם ותק רב אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון חייבים לשאול אותך באיזו צורה הינכם מריצים את הפעולות העסקיות כיום. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון מוכרחים לחקור' את החברה בנוגע לצרכיה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם את הסוגייות והמטרות של הארגון. במידה והדבר מתאפשר, הכרחי לפנות אל המתכנתים בבקשה לשלוח לכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

כיצד יוכל להבטיח בעל עסק שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא יילך לאיבוד בין מליוני האפליקציות שנמצאים כעת?

חוק השיטה הראויה להיות רגועים שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בים היישומים שיוצאים בכל יום היא להיות בטוחים שהיא מעניקה רווחה מהותית ללקוח ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה יומיומי. אם הלקוח מתייחס ליישומון כאל כלי-עזר שימושי, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב להסתייע בו.

כמה אשלם כדי לבנות יישומון בשביל חברה קטנה בחדרה והסביבה?

מענה בעייתי לסוגייה בעייתית. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה כל הזמן בתנועה והגורם הכי קריטי הוא הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. השקה אישית של יישומון שאינו בעייתי במיוחד אצל עסקים רציניים יעלה פלוס מינוס בסביבות 10 אלף ₪ עד 18 אלף ₪. יישומים מורכבות יותר בהשוואה, תעלנה כסף רב יותר. עסק שיש לו ניסיון , לא צריך להיות לו קושי להחזיר לכם תשובה עם הצעת עלות בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. עלות הכנת היישומון לחברתכם אמור לשקף היטב את זה שהיישומון אכן פותר אתגר רציני העסק.

לפתח יישומון שמיועד למערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) יתומחר בסכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בעיקרון, התשובה חיובית בדרך כלל. במצב בו בהחלט חשוב לכם שהתוצר יעבוד במערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון), כמו iPhone וגלקסי, סביר להניח שהדבר החכם לעשות יהיה לפתח אפליקציית אינטרנט (ווב) ולא נטיב. הגישה הזו היא הדלת של היישומון יתפקד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; אבל רק במקרה שהעיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות רציני, מן הסתם. ביכולתכם למצוא הסברים בנושא השוני שישנו במכשירים השונים בקישורים הבאים:

כמה סה"כ הרווח נטו, בערך אם נזמין יישומון לאנדרואיד או לאייפון לעסק קטן?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. במידה ומחירי הפיתוח כולם שבים לכיסו של הבעלים בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. גם זו אינה בעיה לעשות חישוב אם היישומון מצליח למזער את מס' הדקות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, ולחלופין לחתוך שימוש מיותר בהמוצר עצמו ב-20% בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בבירורים על הכדאיות, ראוי לבדוק גם את כל חשבונות העסק, כולל תשלומים מצד החברה, באופן ישיר ועקיף, שאמור היישומון בעיר חדרה למזער.

אנחנו בשלב ההשקה של היישומון, באיזו שיטה חכם יהיה למזמין היישומון לעשות שיווק ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

הדרך האפקטיבית ביותר לקידום יישומים זה עם דף ברשת. במידה והדיבור הוא על יישומי נייטיב, אשר אתם יכולים להטמיע בטלפון בדף היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (אפ סטור, לדוגמה), יש לבדוק בטעימה קלה את הביטויים השימושיים ביותר במנועי החיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. כתוספת, נוכל לחלק המלצות על היישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ולחלופין בעזרה של המחלקה לפרסום שלכם. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון חכם יהיה לשקול בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהטמיע אותם באתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

כל כמה זמן יש לבעלים של החברה בחדרה לערוך חידוש של היישומים שרכשו?

אף פה, התשובה טמונה במטרת היישומון שאתם רוצים. במקרה שהיישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, אחרת חבל לטרוח ייצור יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות מומלץ לערוך עדכון פחות או יותר כל 12 חודשים. ע"מ להתעדכן ולהיטמע היטב בהשינויים של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

אז יישומון למעשה חובה לחברות, לא משנה מה?

במצב בו החברה נכשלת בלהתמקד על קושי בחברה אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, הכרחילוותר לגמרי על יישומון. אולם שיח כן אצל מפתחי יישומים, זו אולי אפשרות לשים לב לפוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

פואנטות שיש ליזם הנבון להרהר בהם לפני שמתחילים עם הכנת יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש פונקציות באינטרנט שמסוגלות לגרום שיפור באופן מהותי הרגלים שליליים שהחברה לוקה בהם. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה קטנות קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף הרשת שהם מנהלים שבדר"כ אינן מתפקדות בכלל בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. פה למעשה ניעזר ביישומון הייעודי – להנגיש את האופציות לבצע רכישה זה בדיוק מה שייצור את הפער אצל חברות. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות אדירה של קונים ב-Amazon. אמאזון הפכה את השיח של הגולשים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. לאתר הענק הזה זה מתאים? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. לפתח יישומים לבעלי חברות בחדרה – להתייעצות עם מקצוענים, תיאום פגישה והצעה לעלות, שלחו לנו e-mail עכשיו.