פיתוח אפליקציה בחולון

הכנת אפליקציות לתאגידים בחולון וכל אשר צריך לדעת

פיתוח אפליקציה לבתי עסק בכל גודל בחולון

יצירת אפליקציות לתאגידים מכל סוג: תרבות הצריכה אינה ייחודית לתקפותנו, ואף על-פי כן, רשת האינטרנט אשר עשתה את חלקה הענק בהפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ונתנה את חלקה בהתפתחות טכנולוגית, בוודאות הרחיבה את תרבות הצריכה לאופקים מכובדים מאוד. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל יבשת רוכשים עוד ועוד חפצים וידע לפי רצונותיהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. ע"י כך, השוק מגיב, והתגובה שלו בשום פנים ואופן לא מגיעה באיחור – גדלה הכמות של מנהלים מחליטים לבנות יישומים לעסקיהם. מנהלים קולטים אט-אט את הטוב אשר בפיתוח אפליקציה ע"מ לספק חוויית קנייה חיובית לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. אבל, זה מעשה חכם?

בדברים שלפניכם ניתן מענה למה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה צריך לעשות בשביל הכנת יישומים למקום עבודה ובאיזה אופן יישומון לסלולרי מסוגל לסייע להצלחת התאגיד שלכם? מתן אופציה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים לנהל מערכת יחסים מול הצוות עם הזמן נהייה עניין מאסט. כאשר הצוות זמין מהנייד של הלקוח וכשהוא בא במגע עמו דרך מסרונים וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, נבנית אמינות והוא יהיה מצוי בזרקור חיובי לעומת החברות המתחרות.

ככל שללקוח יש את האופציה הפשוטה להיות בתקשורת, מן ההיגיון שגם יטפח סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יש בהם להעלות את כמות ותכיפות הקניות ע"י זה שלבצע קנייה נהיה לפשוט כ"כ, לחזק את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, מומלץ באותה נשימה לעזור לקונה שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב פיצ'רים שיש במוצר ע"י פרסום מעין 'כרוז' דיגיטלי בצג הפלאפון.

נקצר ונאמר: אפליקציה לעסק בלבד אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. הצעתנו היא להעמיד תחת זכוכית מגדלת את כל מטרות העסק צעד צעד עם בונה האפליקצייה במטרה להיות בטוחים שהיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

לאיזה נושאים חובה לתת את הדעת בבניית יישומים?

מטרת העל היא הקלה על המשתמש, כמו לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שישנו במוצר. יישומים שיכולים למצוא פתרון לקושי , דוגמה לכך יכולה להיות להעניק אפשרות לקונה לסיים את ענייניו בזמן המועט ביותר, לעשות שימוש נכון ויעיל בזמן, שימור של שירות המוצע ולתת לעסק אימג' רצינית ועניינית לעיני קונים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם מענה לרצונות הלקוח באופן נכון, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כהשקעה נבונה לאורך זמן. התאגיד או החברה צריכים לייצר מתווה של הפעולות שעל האפליקציה לבצע, זאת לפי הידע המקצועי בתחומו. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי רווחית, חשוב מאוד למצוא מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה אמורה לשאול אותך באיזו צורה הינכם מריצים את המוצר בימים אלה. המתכנתים מטרתם לחקור' את החברה בנוגע לרצונות שלה השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם זו אופציה, הכרחי לבוא בבקשה למתכנתים להביא לכם לראות אב-טיפוס או לפחות דוגמה של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

מהי הדרך בה יוכל להבטיח בעל עסק שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא יטבע בין מליוני האפליקציות שמפורסמים חדשים לבקרים?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שעל האפליקציה להיות שימושי ומעודכן לציבור. הגישה הנכונה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון לא יילך לאיבוד בתוך ים היישומים שיוצאים בכל יום היא לסקור אותו אם הוא מביא שימוש מהותי לציבור ובאופן שעתי אפילו אם צריך. במקרה שהמשתמש מתייחס ליישומון כאל ככלי אהוב עליו, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מה המחיר של לתכנת יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור ארגון מזערי ?בחולון

הסבר לא פשוט לקושייה בעייתית. עלויות הפיתוח בתנועה מתמדת ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה מבנה ומורכבות היישומון. פיתוח אפליקציה שאינו בעייתי במיוחד עם ארגון ותיק ומומלץ יתומחר בדר"כ בין 7,000 שקלים עד 18,000 שקלים יישומים מורכבות יותר אולם, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם הרבה יותר. צוות מפתחי אפליקציות מנוסה אמור להיות מסוגל להעניק לכם הצעת עלות בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. תעריף של לפתח את היישומון לחברה שלכם צריך להצדיק את זה שהוא כן מוצא מענה בשביל אתגר רציני העסק.

לפתח אפליקציה שמיועדת לסוגי מכשירים רבים יתומחר בסכומים גבוהים יותר?

בקצרה, התשובה חיובית בדרך כלל. במקרה שאכן נחוץ לך שהתוצר יתפקד במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, הגיוני לומר שהמעשה החכם יהיה להזמין יישומון אינטרנט (ווב) ולא אפליקצייה מסוג Native. שימוש בקונסטרקציית Web היא הדלת של היישומון לעבוד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; רק בסיטואציה בה היישומון תוכנת ועוצב ע"י צוות רציני, מן הסתם. ניתן למצוא מידע בנושא השוני שקיים במכשירים השונים בלינקים הבאים:

כמה סה"כ הרווח, פחות או יותר, בפיתוח יישומון רגיל לעסק קטן?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. במידה ומחירי הפיתוח של היישומון מקבלים כיסוי באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, ההשקעה כדאית. גם לא קשה לברר את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את מס' הדקות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, ו/או למזער בזבזנות של תכונות המוצר ב-12% למשל. בבירורים על הכדאיות, חובה לא לשכוח את המספרים שמייצגים את ההוצאה לאותה תקופת זמן, בצורה מיידית ולפרקים, שאמור היישומון בחולון להוריד.

כשנגמרה העבודה על היישומון, כיצד ראוי לבעל עסק קטן להביא אותה אל ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להשקת יישומון זה דרך דף ברשת. יצא ובנינו יישומון מסוג Native, אשר לקוחות יכולים להטמיע בטלפון בקטלוג היישומים הייעודית (Google Play בתור דוגמה), נכון לבחון קלות את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. כמו כן, אפשר להכריז על השקת היישומון ע"י לוח תפוצה, ובסיועם של המחלקה לשיווק שלכם. לפי אופיו של היישומון, נכון יהיה לקחת בחשבון צילום ועריכה של קטעים קצרים והעלתם אל YouTube, Facebook וכו'.

כל כמה זמן ראוי לבעלים של החברה בחולון לעדכן את היישומון שהזמינו?

גם כאן, תשובתנו נעוצה במטרת היישומון שלכם. במידה והיישומון מספק מידע רלוונטי, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על פיתוח יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה כדאי לבצע רענון וחידוש פחות או יותר כל 12 חודשים. במטרה להיות מסונכרנים עם עדכוני המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם , למשל אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

אז יישומון למעשה טוב לחברות, לא משנה מה?

יצא והעסק כושל להצביע על קושי בשירות שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, חכם יהיהלוותר על רעיון של יישומון כרגע. אך לשוחח עם ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על קושי בחברה שלא ראינו קודם.

עניינים אשר חכם יהיה למזמין היישומון להגות בהם בטרם מתחילים עם עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

בעידן של היום, יש אופציות ברשת שבעזרתן אפשר לעשות שיפור בצורה רבה הרגלים שליליים שהחברה לוקה בהם. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה מזעריות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין בדף הרשת שבניהולם שבחצי מהפעמים לא פועלות כלל בדפדפן של הנייד. למעשה פה ניעזר ביישומון – לשדרג את האופציה לבצע רכישה זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין חברות. דרך-אגב זה ההסבר לכמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. האתר הפופולרי הפך את השיחה של הצרכנים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. טוב לאתר "Amazon"? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לבעלי תאגידים בחולון- לשיחה עם מקצוענים, קביעת מפגש והצעה ראשונית למחיר, שלחו לנו מייל עכשיו.