פיתוח אפליקציה בחיפה

בניית יישומים לחברות בחיפה וכל אשר צריך לדעת

בניית יישומים לארגונים מכל סוג בחיפה והסביבה

בניית אפליקציה למקום עבודה קטנים וגדולים: הצרכנות המאסיבית זה לא ייחודי לתקופה זו, אבל פריצת המרשתת אשר עשתה את חלקה הענק בתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ונתנה את חלקה באת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי ספק גרמה לטפיחה של עולם הצרכנות אל אופקים מטורפים. היום המון בני-אדם בגלובוס צורכים יותר ויותר פריטים ועזרה על-פי הדרישות שלהם, השאיפות וההעדפות האישיות. כמובן, שעולם הסחר מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא באה באיחור – יותר ויותר בעלי עסקים עושים את הצעד להזמין יישומים לעסקים שבבעלותם. נותני שירות מבינים עם הזמן את ההצלחה הפוטנציאלית שביצירת אפליקציות על-מנת לעשות טוב ונוח לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. עם זאת, האם הצעד הזה שמומלץ לנו לעשות?

בפסקאות הבאות נעניק תשובה לשאלת השאלות: מה צריך לעשות על מנת להגיע לבניית אפליקציות למקום עבודה ואיך יישומון באנדרואיד או באייפון יש בו לסייע להצלחת המוצר שלכם? מתן אפשרות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) לקיים דיאלוג מול הנהלת העסק הופכת לקריטי. כאשר "המוצר" והצוות מצוי וקיים בנייד של הקונה או המשתמש ובעת שמתקיים דו-שיח באופן של התראות ס.מ.ס ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, מתפתחת אמינות והוא יהיה מצוי באור מיוחד וטוב לעומת העסקים המתחרים לו.

יש קורולציה ברורה: אם לצרכן ישנה האופציה הקלה להיות במגע, ככה גם יהיה פעיל יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לבית העסק יוכלות להגביר את תכיפות וגודל הקליינטורה בכך שביצוע ההזמנה נהיה לפשוט כ"כ, להעלות את קביעות התקשורת עם הקליינט ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותו מעמד כדאי להעניק סיוע לקונה שיפיק את המקסימום מן ה מוצרים והשירותים שבית העסק נותן דרך הצגה של מעין 'כרוז' דיגיטלי על-גבי מכשיר האנדרואיד או האייפון.

לסיכום ההקדמה, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אבל זה נושא שולי. הצעתנו היא לבדוק בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים בסיועו של מתכנת היישומון במטרה שבוודאות נדע שהיישומון יתאים ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.

על איזה דברים ראוי לשים לב ביצירת יישומון?

מה שהכי חשוב זה טיפול בצרכיו של המשתמש, כמו לפתור תקלה שישנו בשירות. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לאישיו , זה יכול להיות להעניק אפשרות ללקוח לבצע דברים רבים יותר בפחות זמן, לבצע שימוש נכון ויעיל במוצר עצמו, להפחית שימוש מיותר בשירות המוצע ולהעניק לחברה Image (תמונה) עניינית ורצינית מול לקוחות שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, עם טיפול ברצון הלקוח באופן יעיל, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כהשקעה מוצלחת לאחר תקופה לא ארוכה. החברה או התאגיד צריכים לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל לעשות היישום, זאת לפי הניסיון והמקצוענות, בתחומו. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי טובה, רצוי להשיג מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה חייבים להפנות אליכם שאלות באיזו צורה הינכם מריצים את עסק בעת הזו. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון מוכרחים להקשות קושייות על החברה שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במידת האפשר, הכרחי לבוא בבקשה למתכנתים להציג בפניכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של איך האפליקציה הסופית תיראה.

מהי השיטה בה יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא תאבד בים היישומים שנמצאים כעת?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות רלוונטית למען הקונים. הדרך להבטיח שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בים היישומים שיש בימינו היא לבדוק שהוא משרת ומביא יתרון רציני כלשהו ללקוח באופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. אם המשתמש חש שזה יישומון שהוא תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, אין שום ספק שהוא ישוב להיעזר בו.

כמה אשלם כדי לרכוש יישומון בשביל חברה זעירה ?בחיפה

הסבר מסובך לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירונים של לפתח אפליקציה משתנות ואחד המשתנים רבי המשקל הוא מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. השקה אישית של יישומון פשוטה יחסית אצל עסקים רציניים יתומחר בדר"כ בין 10 אלף ₪ עד 18 אלף ₪. אפליקציות מורכבות יותר עם זאת, עתידים לעלות כסף רב יותר. צוות מפתחי אפליקציות שיש לו ניסיון צריך להשיב לכם הערכת מחיר בתום מפגש של 60-120 דקות. מחיר תכנות והשקת היישומון לחברתכם צריך לשקף היטב את זה שהוא כן מספק מענה עבור אתגר רציני בחברה.

לפתח אפליקציה שמיועדת לסוגי מכשירים רבים ידרוש מבעל חברה לשלם סכומים רציניים יותר?

בפשטות: בדרך כלל כן. אם יש לכם נחיצות אמיתית שהיישומון יפעל במערכות רבות (כמו iOS, Android) כמו iPhone וגלקסי, יכול להיות שהדבר החכם לעשות יהיה לבקש יישומון ווב ולא אפליקצייה מסוג Native. שיטה זו זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; זה במידה ועיצוב היישומון התבצע היטב, כאמור. הקליקו כדי להשיג הסברים בנושא השוני שקיים במערכות המגוונות בדפים אלה:

כמה סך הכל הרווח נטו, בערך ברכישת יישומון Web עבור ארגון מזערי?

הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במידה ועלויות הפיתוח של היישומון מוחזרים אל המשקיע בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם לא בעיה לבצע חישוב אם היישומון מצליח למזער את מספר הדקות שצריך לביצוע פעולה ב-20%, ולחלופין למזער בזבזנות של המוצר עצמו ב-13% כהדגמה. בסקירת התשואה העתידית, כדאי לא להשאיר בצד את המספרים שמשפיעים על תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שעומד היישומון בעיר חיפה למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כשאפליקציה מוכנה, באיזו צורה נכון לרוכש השירות לשווק אותה למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להשקת יישומון זה דרך דף ברשת. במקרה שפיתחנו אפליקציית ניטיב, אותו אפשרי לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי בארכיון היישומים הבלעדי (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), רצוי לשים תחת זכוכית מגדלת מעט את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. בנוסף, ניתן להמליץ על היישומון ע"י הפצה בדוא"ל, או בעזרה של אלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. בהתאם לסוג היישומון, הכרחי להכניס את האופציה של עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולפרסמם בYouTube, Facebook וכו'.

מתי נכון יהיה למנהלים בחיפה לבצע רענון וחידוש של היישומון שרכשו?

אף פה, התשובה טמונה במטרת היישומון שלכם. במצב בו היישומון מספק מידע רלוונטי, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, אחרת חבל לטרוח לייצר אפליקציה כזו. מינים שונים של יישומים מומלץ לערוך חידוש כל תקופה של 12 חודשים לערך. ע"מ שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל עדכוני הפלטפורמות השונות , לדוגמה iOS ואנדרואיד,

שאלה: יישומון כדאי לכל ארגון?

במידה והחברה לא מצליחה להצביע על בעיה עסקית שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, חובהלוותר על רעיון של יישומון כרגע. ואף על-פי כן, ישיבה עם צוות פיתוח, זו אולי אפשרות לשים לב לאתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

דברים שמומלץ ליזם החכם לתת עליהם את הדעת לפני שמגיעים אל פיתוח אפליקציות

אל תשכחו כי ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות שיכולות לשפר בצורה רצינית הרגלים שבית העסק לוקה בהם. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות קטנות של הפצה קיימת אופציה של להזמין בדף הרשת שהם מנהלים שבדר"כ פשוט בלתי אפשריות לביצוע בנייד. זו דוגמה למתי נסתייע ביישומון – שדרוג אפשרות ההזמנה זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער אצל חברות. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". אתר האינטרנט Amazon שינה את השיח של הצרכנים איתו לדבר קל ופשוט נורא. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? זה טוב גם לעסקים הקטנים. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומים לעסקים בחיפה – להתייעצות, תיאום פגישה והצעות נוחות, שלחו לנו מסרון עכשיו.