פיתוח אפליקציה בטבריה

יצירת אפליקציה לתאגידים בעיר טבריה וכל מה שאתם אמורים לדעת

בניית אפליקציות לארגונים קטנים וגדולים בטבריה

יצירת יישומים למקום עבודה לכלל המטרות האפשריות: תרבות הצריכה זה לא עניין בלעדי לזמננו, אבל פריצת המרשתת אשר עשתה את חלקה הענק בתהליך הגלובליזציה ונתנה את חלקה בהתפתחות טכנולוגית, בלי צל של ספק פתחה את עולם הצרכנות למימדים מדהימים. עוד ועוד בני אדם מכל העולם מזמינים עוד ועוד דברים וחומר מכל סוג לפי גחמותיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. על ידי כך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא מתעכבת מלהגיע – כמות גדולה של בעלי עסקים מחליטים ליצור יישומון לבתי העסק שבבעלותם. מנהלים הבינו כבר את ההצלחה הפוטנציאלית שבהזמנת אפליקציות בשביל לספק נוחות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אבל, האם מדובר במעשה שמומלץ לנו לעשות?

בשורות הבאות ננתח את מה שכולם רוצים לדעת: מה נדרש במטרה להגיע לפיתוח אפליקציה לבתי עסק ומהי הדרך בה יישומון באייפון או באנדרואיד יש בו לקדם את החברה שלכם? הנגשה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, יכולת תקשורתית מתקדמת מול הצוות לאט לאט נהייה דבר שהוא הכרחי. כשה"מוצר" קיים ומצוי בנייד של הקונה או המשתמש וכשישנה אינטראקציה באופן של מסרונים ועדכונים שוטפים, מתהווה תקשורת קבועה והוא יואר עם אור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) , והדברים אמורים בניגוד מוחלט להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.

ככל שללקוח קל יותר לתקשר, לפיכך יהיה גדול יותר המחזור העסקי. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק בהחלט יכולים להגדיל את תכיפות וגודל הקניות בגלל שלבצע קנייה הופך למהיר יותר, לחזק את קביעות השיח עם המשתמש ולהצמיח מערכת יחסים, רצוי גם על הדרך להעניק סיוע לקליינט שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה פיצ'רים שיש במוצר ע"י הצגת מעין 'כרוז' דיגיטלי בצג הפלאפון.

לסיכום ההקדמה, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, היא לא העיקר. חשוב מאוד לאבחן את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, בסיוע של מתכנת האפליקצייה על-מנת להבטיח שהאפליקציה תתחבר עם המשתמש וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

על אילו דגשים נכון להתייחס ביצירת אפליקציה?

מטרתנו היא הנגשה ונוחות ללקוח, כמו לפתור בעיות שיש במוצר. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לאישיו , דוגמה לכך יכולה להיות להקל על הלקוח לעשות יותר דברים בזמן המועט ביותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בתכונות המוצר, שימור של המוצר עצמו ולהציג תדמית מקצועית יותר עבור צרכנים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם שירות לקוחות מסור, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כהשקעה נבונה לאחר זמן לא ארוך במיוחד. החברה או התאגיד צריכים לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל היישומון להציא לפועל, זאת ע"פ הניסיון והמקצוענות, בתחומו. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי רווחית, חובה לעשות מאמץ באיתור בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון צריכים לתשאל אתכם באיזו צורה הינכם מריצים את הפעולות העסקיות בעת הזו. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון אמורים להציג לחברה שאלות בנוגע לצרכים שלה ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם זו לא בעיה, הכרחי לפנות אל המתכנתים בבקשה לחשוף בפניכם מבנה ראשוני של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

באיזה אופן יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יטבע בתוך הכמות האדירה של היישומים שנמצאים כעת?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שהיישומון מוכרח להיות שימושי ומעודכן לציבור. השיטה להיות בטוחים שהיישומון שלנו לא ייבלע בים היישומים שמשווקים בכל עת היא לבחון שהוא נותן שימוש מהותי לקונה ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן שעתי אפילו אם צריך. יצא והציבור מתייחס ליישומון כאל תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, ההמשך צפוי – הוא ישוב להיעזר בו.

מהי העלות של לקבל אפליקציה עבור ארגון מזערי בטבריה והסביבה?

מענה לא פשוט לסוגייה מסובכת. המחירים כל הזמן בתנועה ותלויים באופן משמעותי במה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. בניית יישומון "טריוויאלי" ע"י עסקים חזקים בתחום יתומחר פלוס מינוס סביב 10 אלף ₪ עד 17 אלף ₪. יישומונים בדרגת 'סיבוך' אחרת לעומת זאת עומדים לעלות מספרים גבוהים יותר. עסק רציני ושיש לו ניסיון אמור להיות מסוגל לדאוג לכם להערכת מחיר לאחר דיון קצר יחסית. עלות של לפתח את היישומון לחברה שלכם אמור להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהיישומון אכן פותר קושי מהותי בחברה.

לפתח אפליקציה בשביל מכשירים שונים יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם יותר?

Long story short: כן, רוב הזמן. במקרה ויש לכם נחיצות אמיתית שמה שאתם מקבלים יעבוד בסוגים רבים של מכשירים, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, ייתכן מאוד שהמעשה החכם יהיה להזמין יישומון אינטרנט (ווב) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. שימוש בקונסטרקציית Web היא הדלת של היישומון יתפקד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; אבל רק בסיטואציה בה הבנייה והעיצוב של היישומון נעשה היטב, כאמור. אתם מוזמנים לקבל מושגים נוספים – פרטים על ההבדלים שקיים במערכות המגוונות בלינקים האלה:

מהי הרווח, פחות או יותר, בהזמנת יישומון Web עבור ארגון זעיר?

הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. במידה ועלויות הפיתוח של היישומון מכוסים בשנה הראשונה, ההשקעה כדאית. גם לא קשה לבדוק אם האפליקציה מפחיתה את הזמן הדרוש לביצוע פעולה ב-20%, / להפחית שימוש מיותר בתכונות המוצר ב-11% וזו רק ההתחלה. בבדיקת הרווחיות, כדאי להכניס לחישוב את כל מה שמהווה את הוצאות העסק, בכל צורה שלא תהיה, שעומד היישומון בעיר טבריה לגמד.

כשהיישומון הושלם, איך מומלץ לרוכש השירות להביא אותה אל ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה לקידום יישומים זה על-ידי עמוד ברשת. במצב בו אנחנו מתדיינים על יישומון מסוג Native, אותו אפשרי להתקין בקטלוג היישומים הבלעדי (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), הכרחי להכיר בטעימה קלה את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. בנוסף, נוכל להודיע על השקתו של היישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ולחלופין בעזרה של המחלקה לפרסום שלכם. לפי אופיו של היישומון, הכרחי לחשוב על אפשרות עריכת סרטון וידאו שיווקי ולפרסמם ביוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

כל איזו תקופת זמן ראוי בקירוב באיזור טבריה לחדש את היישומון?

גם כאן, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את מטרת היישומון שאתם רוצים. אם האפליקציה מונחת תוכן, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, אחרת חבל לטרוח ייצור יישומון מהסוג הזה. מינים שונים של יישומים נכון יהיה לחדש לפחות פעם בשנה. במטרה להיות מסונכרנים עם השינויים של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם , לדוגמה אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

האם אפליקציה הכרחי לכל חברה?

במצב בו החברה נכשלת בלשים אצבע על בעיות במוצר שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, נכון יהיהלוותר לגמרי על יישומון. אמנם התייעצות עם תאגיד פיתוח יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על אתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

נושאים שרצוי למזמין היישומון לחשוב עליהם כשחושבים על לפתח יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש פתרונות ברשת ואיתן נוכל לשפר באופן רציני הרגלי עבודה שליליים שקיימים בחברה. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות קטנות של הפצה קיימות אפשרויות הזמנה באתר האינטרנט שלהם שהמון פעמים אינן מתפקדות בכלל בטלפון הסלולרי. פה למשל ניעזר ביישומון – להעלות ברמה את האופציות לבצע רכישה יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול בין העסק שלך למתחרים. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות אדירה של קונים ב"אמאזון". האתר הפופולרי שינה את התקשורת של קהל הצרכנים איתו לפשוטה ונוחה מאוד. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? אז זה מתאים גם לכם. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומים לבעלי חברות בטבריה – להתייעצות, תיאום פגישה והצעות נוחות, שלחו לנו הודעה עכשיו.