פיתוח אפליקציה בטירת כרמל

בניית יישומים לתאגידים בטירת כרמל וכל מה שצריך לדעת

בניית אפליקציות לחברות קטנים וגדולים בטירת כרמל

יצירת אפליקציות למקום עבודה לכל מטרה ועניין: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות זה לא בלעדי למאה העשרים ואחת, ואף על-פי כן, פריצת המרשתת שסייעה לתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, וקידמה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בלי צל של ספק פרסה את עולם הצרכנות אל היבטים עצומים. יותר ויותר אנשים מכל העולם רוכשים עוד ועוד פריטים ושירותים ע"פ דרישותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. באופן טבעי, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא באה באיחור – עוד ועוד נותני שירות בוחרים לבנות יישומים לבתי העסק שבבעלותם. בעלי עסקים מתחילים להבין את התועלת שבפיתוח אפליקציות בשביל לספק נוחות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). ועם זאת, האם זה באמת דבר שכדאי לנו לעשות?

בטקסט שלפניכם נפתח את שאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה נחוץ במטרה להגיע לפיתוח יישומון לחברות ואיך בדיוק יישומון לסלולרי יכולה לתרום לשירות שאתם מציעים? נתינת אופציה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים קשר טכנולוגי מול מפתחי המוצר עם הזמן נהייה עניין חובה. כאשר "המוצר" והצוות נגיש מהטלפון של הלקוח וכאשר ההתקשרות נעשית באופן של מסרונים ועדכונים שוטפים, נוצרת תחושה של ביטחון והוא יצטייר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) , והדברים אמורים בניגוד מוחלט למתחריו.

אם לקליינט קליל לבוא באינטראקציה, באותו אופן גם יתפתח דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. אפליקציות מסוגלים להגדיל את נפחן וגודלן של התשלומים בגלל שלבצע קנייה נהיה לפשוט כ"כ, להגדיל את תדירות המגע עם הלקוח ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותה הזדמנות רצוי אף להעניק סיוע לקונה שיפיק את המקסימום מן ה אופציות שיש במוצר ע"י פרסום מידע רלוונטי ועדכני בצגו של המכשיר הנייד.

במילים אחרות, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל מדובר בעניין שולי. הכרחי לבדוק בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים לצד בונה האפליקצייה על-מנת שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

לאיזה נושאים ראוי לשים לב בעיצוב יישום?

מה שהכי חשוב זה התפקסות על לפתור אישיו שיש בחברה או במוצר או בשירות. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לקושי כמו להעניק אפשרות לקונה לגמור עם העניינים שלו בפחות זמן, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בתכונות המוצר, שימור משאבים ולהציג תדמית מקצועית יותר מול לקוחות שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם טיפול בצורכי הלקוח באופן מקצועי, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כמאוד משתלמות בטווח הרחוק. על העסק או הארגון לייצר מתווה של הפעולות שעל היישום לעשות, זאת לפי הדרישה המקצועית, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי ראויה, כדאי למצוא מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון מוכרחים להפנות אליכם שאלות באיזה אופן הינכם מריצים את המוצר כעת, בלי יישומון פעיל. המתכנתים מוכרחים להקשות קושייות על החברה בנוגע לצרכים שלה השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במצב בו ניתן, נכון לשאול את הצוות אם ביכולתם להביא לכם לראות מבנה ראשוני של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

באיזה אופן מובטח לבעלים של חברה שהיישומון שהזמין לא יתמסמס בין מליוני האפליקציות שיוצאים כל הזמן?

חוק מספר 1 הוא שחובתו של היישומון להיות שימושי ומעודכן בשביל המשתמשים. השיטה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שלנו לא ייעלם בתוך ים היישומים שיוצאים כל הזמן היא לבדוק האם הוא מספק יתרון משמעותי למי שבחר להוריד אותו ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה יומיומי. במצב בו הציבור חש שזה יישומון שהוא דבר שמקל לו על החיים, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב להסתייע בו.

מה המחירון עבור לבנות יישומון עבור ארגון מזערי בטירת כרמל?

מענה מסובך לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה משתנים ותלויות מאוד במורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. הכנת יישומון לא מורכב כל-כך עם עסק מוכר יעלה פלוס מינוס בסביבות 10 אלף שח עד 17 אלף שח. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם מורכבות יותר לעומת זאת תעלנה יותר כסף. מפתחים של יישומים בעסק עם ניסיון יכול רוב הזמן להעניק לכם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי אחרי פגישה של שעה-שעתיים. תעריף בניית היישומון לארגון שלכם צריך להצדיק את זה שהוא אכן פותר אתגר מהותי העסק.

לפתח יישומון שמיועד לסוגים רבים של מכשירים יתומחר בכסף רב יותר?

לא נאריך במילים: התשובה חיובית רוב הזמן. אם הכרחי עבורכם שמה ששילמתם עבורו יתפקד במערכות רבות (כמו iOS, Android) כגון iOS ואנדרואיד, לא תהיה הגזמה להגיד שמה שעליכם לעשות זה להזמין יישומון ווב ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שיטת Web היא המפתח איתו היישומון יתפקד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; רק במקרה שעיצוב היישומון התבצע על-ידי חברה רצינית, כאמור. הקליקו כדי ללמוד אינפורמציה בנוגע לשוני שישנו במכשירים השונים בדפים אלה:

מהי הרווח נטו, בערך על ההשקעה יישומון רגיל עבור ארגון זעיר?

זה מאוד תלוי במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. בסיטואציה בה עלות פיתוח האפליקציה חוזרת לבעלים שלה בשנה הראשונה, זה כדאי ומומלץ מאוד. קל יחסית לבצע חישוב האם היישומון ממזער את מס' הדקות הנצרכות לבצע פרוצדורה בנניח 15%, וזה יכול להיות גם למזער בזבוז תכונות המוצר בעשרה אחוז וזו רק ההתחלה. בסקירת כמה הדברים כדאיים, מומלץ לא לשכוח את המספרים שמייצגים את ההוצאה לאותה תקופת זמן, בכל היבט, שהיישומון עתיד בטירת כרמל והסביבה לצמצם.

כשהיישומון הושלם, באיזו שיטה ראוי לצד המזמין (הבעלים של החברה) להגיע איתה למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

האופן הכי נכון להוצאת יישומון לשוק זה ע"י עמוד ברשת. במקרה והעיסוק שלנו הוא כרגע ביישומון נייטיב, אותו אפשר להכניס אל הטלפון אצל ארכיון היישומים הייעודית (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), רצוי לשים תחת זכוכית מגדלת בטעימה קלה את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. כתוספת, אתם יכולים לספר לאנשים על היישומון החדש דרך רשימת דיוור, ולהיעזר באלו שאחראים על המכירות בחברה. לפי אופיו של היישומון, הכרחי להכניס את האופציה של צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהטמיעם באתר העסק או לערוץ היוטיוב והפייסבוק.

באיזו תדירות הכרחי באופן כללי בטירת כרמל והסביבה לעדכן את היישומון?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את מטרת היישומון שאתם רוצים. אם היישומון בנוי רובו סביב מידע, נעדכן אותו באופן קבוע, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון מהסוג הזה. מינים שונים של יישומים רצוי לבצע רענון וחידוש בערך אחת לשנה. זאת בשביל שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל השינויים של מערכות ההפעלה של המכשירים כמו iOS ואנדרואיד,

יישומון זה משהו שכדאי לכל חברה?

במקרה שהחברה נכשלת בלאתר בעיות במוצר שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, רצוילחכות קצת עם פיתוח יישומון. אולם דיבור עם ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו אולי אפשרות לשים לב לבעיות במוצר שלא ראינו קודם.

פואנטות שיש ליזם הנבון לתת עליהם את הדעת כאשר צועדים לקראת לפתח יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש פתרונות ברשת שבעזרתן אפשר לעשות שיפור בצורה מהותית הרגלי עבודה שליליים שיש לחברה. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה מזעריות קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף ששייך להם שלעיתים קרובות לא עושות את העבודה בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. זו הנקודה בה נקבל עזרה מהיישומון הייעודי – לשדרג את האופציה לבצע רכישה יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". אמאזון הפכה את התקשורת של קהל הצרכנים איתו לפשוטה ונוחה מאוד. טוב לאתר "Amazon"? זה טוב גם לעסקים הקטנים. השקה אישית של יישומים לעסקים בטירת כרמל – ליעוץ מקצועי, תיאום פגישה והצעות נוחות, דברו איתנו עכשיו.