פיתוח אפליקציה ביהוד

הכנת אפליקציות לבתי עסק בעיר יהוד וכל מה שצריך לדעת

בניית אפליקציות לתאגידים לכל מטרה ועניין ביהוד והסביבה

הכנת אפליקציות לעסקים לכל מטרה ועניין: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא ייחודי לזמן הזה, אולם פריצת המרשתת אשר הניעה עוצמתית את הפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ונתנה את חלקה באת הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בהחלט מתחה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע להיבטים אדירים. יותר ויותר אנשים מכל מקום מזמינים עוד ועוד פריטים וטיפולים על-פי הדרישות שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. כמובן, התגובה של עולם הסחר בחיים לא מגיעה באיחור – ומהר מאוד הגענו למצב בו נותני שירות עושים את הצעד לבנות יישומים לעסקים שבבעלותם. מנכ"לים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים הצלחה הפוטנציאלית אשר בפיתוח יישומון ע"מ לעשות חיים קלים לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אבל, האם מדובר במעשה כדאי?

בדף זה ניתן מענה לשאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה צריך לעשות במטרה להגיע להכנת יישומון לתאגידים ובאיזו דרך יישומון לטלפון מסוגל לסייע להצלחת השירות שאתם מציעים? נתינת אופציה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים התקשרות יישומית מול הצוות הופכת למאסט. כשה"מוצר" זמין מהנייד של הקליינט וכאשר הלה מתקשר איתו בצורת הודעות SMS ונוטיפיקציות באופן קבוע, מתפתחת תחושה של ביטחון ומאיר על עצמו אור ייחודי מול מתחרים.

אם לקליינט קל יותר להיות במגע, כמובן שגם יתרחב סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק בהחלט יכולים להגדיל את תדירות ונפח התשלומים ע"י זה שלבצע רכישה הופך למהיר יותר, למנף את קביעות התקשורת עם המשתמש ולטפח מערכת יחסים אמיתית, באותה נשימה ניתן לעזור לקונה שישתמש בצורה הטובה ביותר ב דברים שקיימים בשירות המוצע דרך פרסום טקסט (או תמונות) ענייני על מסך הטלפון.

במילים אחרות, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, היא לא העיקר. חכם יהיה לבדוק בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון בעזרתו של מתכנת היישומים בשביל שלא יהיו טעויות והיישומון יותאם היטב ללקוח ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

מהם המוקדים שאליהם רצוי לעצור ולחשוב בהכנת יישומון?

מטרת העל היא התפקסות על לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שיש בחברה או במוצר או בשירות. יישומים שמסוגלים לפתור בעיות , למשל להעניק אופציה ללקוח לגמור עם העניינים שלו בפחות זמן, לעשות שימוש נכון ויעיל בתכונות המוצר, למזער בזבזנות של שירות המוצע ולשקף תמונה שאומרת 'קידמה' לעיני משתמשים , הן הנמצאים והן העתידיים, זאת עם מענה לרצונות הלקוח באופן מקצועי, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כהשקעה נבונה וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. על העסק או הארגון זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור האפליקציה לבצע, זאת לפי הצורך של השוק, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי נכונה, חשוב מאוד לעשות מאמץ בהשגת מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה מטרתם להציג בפניכם שאלות באיזו צורה אתה מבצע דברים כיום. המפתחים אמורים לחקור' את החברה בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במצב בו ניתן, חשוב מאוד לפנות אל המתכנתים בבקשה להביא לכם לראות גרסה ראשונית של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

מהי השיטה בה מובטח לאדם שאותו יישומון לא יילך לאיבוד בתוך שלל היישומים שמסתובבות בשוק?

חוק הגישה הנכונה להבטיח שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בתוך ים היישומים שיש בימינו היא לבחון שהוא מספק ומעניק יתרון משמעותי למי שבחר להוריד אותו ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן יומיומי. אם הקונה חש שזה יישומון שהוא כלי-עזר שימושי, ההמשך צפוי – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

כמה אשלם כדי לרכוש יישומון לעסק קטן ביהוד?

הסבר בעייתי לקושייה מסובכת. התמחורים משתנים ותלויות מאוד בכמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון שאינו בעייתי במיוחד אצל עסקים רציניים יעלה בדר"כ בכיוון של 10 אלף שח עד 19 אלף שח. אפליקציות יותר מסובכים בהשוואה, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם הרבה יותר. מפתחים בארגון עם ניסיון יכול בדרך כלל להשיב לכם עלות מוערכת לאחר דיון קצר יחסית. עלות בניית היישומון לארגון שלכם אמור לשקף היטב את זה הסיבה שעליה לפתור בעיה עסקית אמיתית.

לפתח יישומון שמתאים למערכות הפעלה שונות זה במילים אחרות לשלם סכומים רציניים יותר?

בקיצור, התשובה חיובית בדרך כלל. יצא ויש לכם נחיצות אמיתית שהיישומון יפעל במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו iPhone וגלקסי, יכול להיות שהדבר החכם לעשות יהיה לבקש יישומון ווב (רשת) ולא אפליקצייה מסוג Native. שיטת Web היא המפתח איתו היישומון יעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; רק במצב בו האפליקציה מעוצבת על-ידי חברה רצינית, כאמור. אתם מוזמנים להשיג מידע נוסף על השוני בין הפלטפורמות השונות במאמרים הבאים:

מה בדיוק הרווח הסופי, פלוס מינוס, ברכישה של יישומון לאייפון או לאנדרואיד עבור ארגון זעיר?

הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. במקרה שעלות פיתוח האפליקציה חוזרת לבעלים שלה בשנה הראשונה, זה כדאי ומומלץ מאוד. גם פשוט נורא לעשות חישוב את היישומון, אם הוא מוריד את מספר השניות הנצרכות לקנות משהו ב-15%, וזה יכול להיות גם לצמק שימוש לא יעיל בהמוצר עצמו בעשרה אחוז לדוגמה. בבירורים על הרווח העתידי, נכון לשים לב אל המספרים שמשפיעים על ,"הפסדי" החברה בכל צורה שלהם, שמתכוון היישומון בעיר יהוד למזער.

כשהיישומון כבר עומד, כיצד יש למזמין השירות להוציא אותה לאוויר העולם ולקונים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי ראויה לקידום יישומים זה דרך עמוד ברשת. בסיטואציה בה השיח הוא על יישומון Native, אותה ניתן להשיג אצל ארכיון היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות App Store), כדאי לסקור בטעימה קלה את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש בטרם היישומון יושק לחנות. בנוסף, אתם יכולים לשווק את היישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ולהיעזר במוקד השיווק שלכם בחברה. בהתאם לסוג היישומון, יש לחשב את היתרונות שיהיו בצילום ועריכה של קטעים קצרים ולפרסם אותם באתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

מתי כדאי בקירוב ביהוד לבצע רענון וחידוש של היישומון שרכשו?

בדומה לדברים לעיל, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את תכליתו של היישומון הזה. במקרה והיישומון בנוי רובו סביב מידע, נעדכן אותו באופן קבוע, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל בניית יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות רצוי לחדש לפחות פעם בשנה. נעשה זאת במטרה להתעדכן ולהיטמע היטב בהשינויים של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, , לדוגמה אנדרואיד ואפל.

אז יישומון למעשה מתאימה לכל סוגי העסקים?

במקרה והחברה נכשלת בלהתמקד על אתגר בחברה שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, כדאילהניח כרגע לרעיון של יישומון. ואע"פ כן, שיח כן אצל מפתחים של יישומים, זו דרך מוכרת למצוא קושי במוצר שלא ראינו בעבר.

עניינים שמומלץ למזמין היישומון להגות בהם לפני שמגיעים אל תכנות והשקת יישומון

חשוב להבין שישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות שביכולתן לגרום לשיפור באופן רציני הרגלי עבודה שליליים שיש לעסק. למשל להזמין. לחברות קטנות של הפצה יש אופציה בדר"כ של להזמין בדף הרשת שהם מנהלים שלעיתים קרובות פשוט בלתי אפשריות לביצוע בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. עכשיו נכנסת לתמונה ההיישומון שפותח במיוחד עבור זה – הנגשת היכולת לקנות ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בין העסק שלך למתחרים. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות של קניות מאתר "אמאזון". אתר האינטרנט Amazon הפך את ה'דיבור' של הקונים איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. טוב לאתר "Amazon"? אז זה מתאים גם לכם. השקה אישית של יישומים לתאגידים ביהוד – לקבלת ייעוץ, קביעת ישיבה והצעות נוחות, שלחו לנו הודעה עכשיו.