פיתוח אפליקציה ביקנעם עילית

בניית יישומים לחברות ביקנעם עילית ומה חשוב שתדע

הכנת אפליקציה לתאגידים בכל גודל ביקנעם עילית

הכנת אפליקציה לתאגידים מכל סוג: תרבות הצריכה אינה ייחודית לזמננו, אולם המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, אשר דחפה, אולי יותר מכל, את תקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, והניעה התפתחות טכנולוגית, בלי ספק הרחיבה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע להיבטים מכובדים מאוד. בני אדם רבים יותר ויותר בגלובוס דורשים עוד ועוד דברים וידע ע"פ דרישותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. כמובן, שתגובת השוק לעולם לא מאחרת לבוא – התופעה טופחת בכל יום יותר – בעלי מקומות עבודה עושים את הצעד לפתח אפליקציות לעסקים שבבעלותם. בעלי עסקים מבינים עם הזמן את הטוב שבבניית יישומון בשביל לעשות חיים קלים לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. אבל, האם זה באמת דבר שמומלץ לנו לעשות?

בדברים שלפניכם נדסקס בשאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה הכרחי להזמנת יישומון לבתי עסק ומהי הדרך בה יישומון לטלפון מסוגל לסייע להצלחת המוצר שלכם? נתינת אפשרות ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי התקשרות יישומית מול הצוות ברבות השנים האחרונות הופך לנושא קריטי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות מצוי וקיים בנייד של המשתמש / לקוח וכשהוא בא במגע עמו ע"י מסרונים והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, נרקמת תקשורת קבועה והוא יהיה מצוי באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) , זה כמובן בניגוד לעסקים המתחרים לו.

אם למשתמש קליל לנהל דו-שיח, מן ההיגיון שגם יהיה רחב יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לחברה יש בהם להעלות את נפחן וגודלן של הקליינטורה מפני שלבצע רכישה נהיה כזה קל, למנף את קביעות התקשורת עם הקליינט ולהצמיח מערכת יחסים, אפשר גם על הדרך לתת מענה לקונה שיפיק את המקסימום מן ה אופציות שקיימים בשירות המוצע בצורה של הבאת נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה בצגו של הפלאפון.

במילים אחרות, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אך זה נושא שולי. רצוי לבדוק את כל מטרות העסק לצדו של בונה האפליקצייה על-מנת שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.

מהם המוקדים שאליהם חובה לתת את הדעת בהכנת יישומים?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה התבייתות על פתרון בעיה שקשורה לעסק. יישומים שמצליחים לפתור עניין כמו להעניק אופציה ללקוח לגמור את ענייניו בדקות מעטות יותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בזמן, לצמצם בזבוז שירות המוצע ולשקף תמונה שמצהירה 'קידמה' לעיני קונים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, דרך מענה לצורכי הלקוח באופן סבלני, כל אלה הוכיחו את עצמן כרווחיות ביותר לאחר תקופה לא ארוכה. התאגיד או החברה צריכים זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור האפליקציה לבצע, זאת לפי רזי המקצוע, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי נכונה, רצוי למצוא מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון מוכרחים להפנות אליכם שאלות באיזו צורה הינכם מנהלים את העסק כעת. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה אמורים להפנות אל החברה קושייות בנוגע לצרכים שלה שמדגימות את מידת ההבנה שלהם את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם זו אופציה, הכרחי לדרוש בנימוס מהמתכנתים להביא לכם לראות מבנה שלדי של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

כיצד מובטח לבעלים של חברה שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא ייעלם בים היישומים שמסתובבות בשוק?

חוק הדרך לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בכמות האדירה של היישומים שיוצאים בכל יום היא להיות בטוחים שהוא מספק ומעניק רווחה מהותית לקונה על בסיס שעתי אפילו אם צריך. במקרה והלקוח מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

כמה אשלם כדי לרכוש אפליקציה בשביל חברה קטנה ביקנעם עילית?

הסבר בעייתי לשאלה מורכבת. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה כל הזמן בתנועה ואחד הגורמים הקריטיים הוא הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. השקה אישית של יישומון לא מורכב כל-כך עם עסק מוכר עולה בדרך כלל באיזור – 18,000 ש"ח10000 יישומים שהם אשר אינם פשוטים כ"כ עם זאת, יתומחרו ביותר מזומנים. מפתחים של יישומים בעסק מנוסה אמור להיות מסוגל לדאוג לכם לעלות מוערכת לאחר דיון קצר יחסית. תעריף תכנות והשקת היישומון לארגון שלכם אמור משקפת נאמנה את שהיישומון אכן פותר אתגר המותי בחברה.

לפתח אפליקציה שמיועדת למערכות הפעלה שונות ידרוש מבעל חברה לשלם סכומים גבוהים יותר?

לא נאריך במילים: כן, כמעט תמיד. בסיטואציה בה הכרחי עבורכם שהיישומון יתפקד בסוגים רבים של מכשירים, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', ייתכן מאוד שהדבר הנכון לעשות יהיה להזמין יישומון מסוג ווב ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. הגישה הזו היא המפתח איתו היישומון יעבוד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, רק במצב בו האפליקציה מעוצבת על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. אתם מוזמנים ללמוד מידע נוסף על השוני שישנו במכשירים השונים במאמרים הבאים:

כמה יוצאת הרווח נטו, בהערכה גסה, בקניית פיתוח יישומון רגיל עבור ארגון מזערי?

הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במידה ומחירי הפיתוח כולם מוחזרים אל המשקיע בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. גם לא קשה לבחון אם היישומון מצליח להקטין את מספר הדקות שצריך לבצע רכישה ב-15%, או להקטין בזבוז המוצר עצמו ב-11% לדוגמה. בחישוב כמה הדברים כדאיים, מומלץ להתחשב גם בכלכל חשבונות העסק, כולל תשלומים מצד החברה, בצורה מיידית ולפרקים, שאמור היישומון בעיר יקנעם עילית להפחית.

כאשר היישומון הושלם, איך מומלץ לבעל עסק קטן להגיע איתה למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי טובה להשקת יישומון זה עם עמוד ברשת. בסיטואציה בה השיח הוא על יישומי נייטיב, אותו ביכולתכם להתקין במכשיר הסלולרי אצל ארכיון היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות App Store), יש לברר בזעיר אנפין את מילות המפתח בהן תשתמש זמן מה בטרם ההשקה של היישומון לחנות. יחד עם זאת, ניתן לשווק את היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, או בסיוע המחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון הכרחי לקחת בחשבון צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהעלות אותו ערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל איזו תקופת זמן חובה למזמין היישומון ביקנעם עילית לחדש את היישומון שרכשו?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את אופי האפליקציה המדוברת. במקרה שהיישומון סובב מידע, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על ייצור יישומון מהסוג הזה. סוגים אחרים של אפליקציה יש לבצע רענון וחידוש כל, פחות או יותר, 12 חודשים. במטרה שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל השינויים של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה כאייפון וגלקסי,

האם אפליקציה כדאי לכל ארגון?

יצא והחברה לא מצליחה לשים פוקוס על קושי בחברה שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, רצוילא למהר עם פיתוח יישומון. עם זאת, דיבור עם מפתחי יישומים, זו אולי אפשרות לשים לב לבעיות במוצר שלא ראינו קודם.

פואנטות שהכרחי ליזם הנבון להרהר בהם לפני ההוצאה לפועל של לפתח יישומון

בעידן של היום, יש פתרונות באינטרנט ואיתן נוכל לשפר בצורה רצינית תכונות שיש לעסק. הזמנות היא דוגמא מעניינת: למפיצים קטנים קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף ששייך להם שלעיתים קרובות לא מתפקדות בכלל בטלפון הסלולרי. פה למשל יש צורך בהיישומון לסמארטפון – להעלות ברמה את האופציה לקנות יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול בין חברות. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות אדירה של קונים ב"אמאזון". אתר "אמאזון" הפך את ה"דו-שיח" של המשתמשים איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. ל"אמאזון" זה טוב? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. הכנת יישומים לתאגידים ביקנעם עילית – בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, מפגש והצעות גמישות, דברו איתנו עכשיו.