פיתוח אפליקציה בירושלים

הכנת אפליקציות לארגונים בירושלים , כל הידע ההכרחי

פיתוח אפליקציה לעסקים קטנים וגדולים בירושלים

פיתוח אפליקציות לחברות בכל גודל: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא בלעדי לתקופה זו, ואף על-פי כן, המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, שסייעה להפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ודחפה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, חד משמעית הגדילה את תרבויות השפע והקנייה אל גדלים אדירים. היום המון בני-אדם מכל מדינה משיגים עוד ועוד פריטים וטיפולים על-פי הדרישות שלהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אינדבידואליות. ודאי שהתגובה של עולם הסחר לעולם לא מאחרת לבוא – ומהר מאוד הגענו למצב בו בעלי מקומות עבודה הגיעו למסקנה שנכון לבנות אפליקציות לעסקיהם. בעלי מקומות עבודה הבינו כבר את ההצלחה הפוטנציאלית שבבניית אפליקציות בשביל לספק נוחות לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. אולם, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה נחוץ?

בטקסט שלפניכם נפתח את מה שכולם רוצים לדעת: מה צריך לעשות במטרה להגיע ליצירת אפליקציות לחברות וכיצד אפליקציית מובייל יש בו לקדם את השירות שאתם מציעים? הנגשה לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע קשר טכנולוגי מול צוות העסק עם הזמנה הופך למנדטורי. כאשר "המוצר" והצוות נגיש מהטלפון של הקליינט וכאשר ההתקשרות נעשית בצורת הודעות SMS ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, צומחת תחושת ביטחון ומן ההיגיון שהוא יזהר בזרקור חיובי , והדברים אמורים בניגוד מוחלט למתחרים.

אם למשתמש קל יותר לתקשר, כך יהיה מפותח יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק בהחלט יכולים להעלות את תכיפות וגודל הקניות בגלל שלבצע קנייה הפך לכה זמין, להעלות את קביעות התקשורת עם הקליינט ולהצמיח שם תחושת ביטחון, באותה הזדמנות ניתן גם לעזור לקונה שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב אופציות שיש במוצר על-ידי הנגשת מעין 'כרוז' דיגיטלי בצג הפלאפון.

במילים אחרות, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אך זה עניין שולי. חכם יהיה לבדוק בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון לצד המפתח של היישומון במטרה שלא יהיו טעויות והיישומון יותאם היטב ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.

מהם הדברים שאליהם חכם יהיה להתייחס בבניית יישום?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה הקלה על המשתמש, כמו לפתור תקלה שקיים בחברה. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לנקודת חולשה , דוגמה לכך יכולה להיות להקל על הלקוח לסיים את העניינים שלו בזמן המועט ביותר, יעילות שימוש במשאבים, להפחית שימוש מיותר במשאבים ולהעניק מוניטין או תמונת מצב אמינה וחזקה לעיני צרכנים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, זאת עם שירות לקוחות סבלני, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כהשקעה נבונה לאורך זמן. מטרת התאגיד או החברה זה לדעת בוודאות מה אמור היישומון לעשות, וזאת על סמך הניסיון והמקצוענות, בתחומו. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי רווחית, חובה לעשות מאמץ בהשגת מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה אמורה להציג בפניכם שאלות כיצד הינכם מנהלים את העסק עכשיו. המתכנתים אמורים לחקור' את החברה על הצרכים האמיתיים שלה, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. אם זה אופציונלי, חכם יהיה לשאול את הצוות אם ביכולתם לחשוף בפניכם גרסה ראשונית של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

מהי הדרך בה בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהאפליקציה שלו לא יתמסמס בין מליוני האפליקציות שמשווקים בכל עת?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שחובתו של היישומון להיות מעודכן ושימושי עבור המשתמשים. האופן בו הכי כדאי להיות רגועים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בשפע היישומים שיוצאים בכל יום היא לוודא שהיא מעניקה רווחה מסוימת לאלו אשר בחרו להוריד אותו על בסיס שעתי אפילו אם צריך. במקרה שהלקוח רואה באפליקציה תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, אין שאלה – הוא ישוב להיעזר בו.

כמה אשלם כדי לרכוש יישומון עבור ארגון זעיר ?בירושלים

הסבר בעייתי לקושייה בעייתית. המחירונים של לפתח אפליקציה כל הזמן בתנועה והגורם הכי קריטי הוא עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. לפתח יישומון לא מורכב כל-כך על-ידי חברה מקצועית עולה בדרך כלל בכיוון של – 19,000 ש"ח10000 יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם יותר מסובכים אמנם, יעלו מספרים גבוהים יותר. עסק עם שנים בתחום צריך להעניק לכם מחיר מוערך בתום דיון של כשעה וחצי. מחיר בניית היישומון לחברה שלכם צריך משקפת נאמנה את שהוא אכן פותר קושי מהותי בחברה.

שאלה: התאמת היישומון למערכות רבות (כמו iOS, Android) , משמעות הדבר לשלם עוד כסף?

בקצרה, כן, רוב הזמן. יצא ויש לכם נחיצות אמיתית שהתוצר יתפקד ביותר מפלטפורמה אחת, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, לא תהיה הגזמה להגיד שהמעשה החכם יהיה להזמין יישומון מסוג רשת (ווב) ולא אפליקצייה מסוג Native. שימוש במבנה ווב זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; זאת אם היישומון נבנה ועוצב כראוי כמובן. אפשר להשיג פרטים על ההבדלים שקיים במערכות המגוונות במאמרים הבאים:

מהי הרווח, פחות או יותר, בפיתוח יישומון עבור ארגון זעיר?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. בסיטואציה בה מחירי הפיתוח של היישומון עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, ההשקעה כדאית. גם פשוט נורא לחשב את היישומון, אם הוא ממזער את משך הזמן הנצרך לבצע פרוצדורה בנניח 15%, ולחלופין לצמצם שימוש מיותר באמצעים ב-15 אחוזים כהדגמה. בבדיקת הרווחיות, ראוי לקחת בחשבון את המספרים שמשפיעים על מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בכל צורה שלא תהיה, שהיישומון מתכוון באיזור ירושלים לגמד.

כשהגענו לשלב ההשקה של היישומון, כיצד נכון לבעלים של החברה לתת לה קידום לקונים עתיידים ונוכחיים?

האופן הכי נכון לקידום יישומון זה עם דף ברשת. במצב בו פיתחנו יישומון מסוג נייטיב, אשר אתם יכולים להתקין במכשיר הסלולרי במאגר היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (גוגל פליי למשל), יש לסקור פה ושם את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. כתוספת, אפשר לקדם את האפליקציה על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, או להסתייע בהמחלקה לפרסום שלכם. בהתאם לסוג היישומון, חכם יהיה לתת את הדעת על בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהטמיעם באתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

מתי יש בערך באיזור ירושלים לבצע רענון וחידוש של היישומון?

בדומה לשאלות הקודמות, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את ייעודו של היישומון הזה. יצא והיישומון סובב מידע, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל פיתוח יישומון כזה. מינים שונים של יישומים רצוי לרענן בערך כל 12 חודשים. ע"מ שהיישומון יעבוד חלק עם כל התפתחויותיהן של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם , למשל אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

יישומון זה משהו שהכרחי לחברה בכל מצב?

במידה והחברה לא מצליחה לזהות בעיה עסקית שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, ראוילא למהר עם פיתוח יישומון. ואף על-פי כן, לשוחח עם ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו אולי אפשרות לשים לב לפוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

עניינים שמומלץ לבעלי עסקים לשקול כאשר מדברים על תכנות והשקת יישומון

בתקופתנו קיימות פונקציות ברשת ואיתן ניתן לשפר באופן מהותי הרגלים שליליים שבית העסק לוקה בהם. למשל להזמין. לחברות קטנות של הפצה ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין אצלם בדף שבבעלותם שבחצי מהפעמים לא פועלות כלל בנייד. פה למעשה צריך להיכנס ההיישומון לסמארטפון – העלאה ברמה של האופציה לקנות יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. זה, בין היתר, ההסבר לכמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. אמאזון הפכה את ה'דיבור' של הצרכנים איתו לדבר קל ופשוט נורא. ל-"Amazon" זה מתאים? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. תכנות והשקת יישומים לארגונים בירושלים – לקבלת ייעוץ, תיאום פגישה והצעת מחיר, שלחו לנו מייל עכשיו.