פיתוח אפליקציה בכפר יונה

יצירת אפליקציות לתאגידים בכפר יונה וכל אשר צריך לדעת

בניית יישומים למקום עבודה בכל גודל בכפר יונה

בניית אפליקציות לתאגידים לכלל המטרות האפשריות: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אינה ייחודית לשנים האחרונות, עם זאת, רשת האינטרנט אשר דחפה, אולי יותר מכל, את סחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, והניעה התפתחות טכנולוגית, ללא עוררין הרחיבה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע להיבטים שלא יעלו על הדעת. היום המון בני-אדם בעולם מזמינים עוד ועוד חפצים ושירותים ע"פ דרישותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. ע"י כך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו בשום פנים ואופן לא מתעכבת מלהגיע – התופעה גודלת עוד ועוד – נותני שירות מגיעים למסקנה שצריך להכין אפליקציות למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. נותני שירות מבינים עם הזמן את הטוב שבפיתוח יישומון ע"מ לעשות טוב ונוח ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. והאמנם, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה מחוכם?

בטקסט שלפניכם נענה על שאלת השאלות: מה צריך לעשות על מנת להגיע להזמנת יישומים לתאגידים ואיך בדיוק אפליקציית מובייל יש בו לסייע להצלחת השירות שלכם? מתן אופציה למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד לנהל מערכת יחסים מול מפתחי המוצר לאט לאט נהייה דבר שהוא מאסט. כאשר הצוות מצוי בנייד של הקונה או המשתמש וכאשר ישנה אינטראקציה על-ידי מסרונים ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, נבנית תחושה של אמון והוא יואר עם אור ייחודי אל מול עסקים המתחרים לו.

אם לקליינט יש את האופציה הפשוטה להיות בתקשורת, כמובן שגם יהיה נרחב יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות יש בהם להגדיל את גודלן ונפחן של הקניות בגלל שלבצע קנייה נהיה כזה נוח, להגביר את קביעות התקשורת עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, כמו גם להעניק סיוע למשתמש שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה מוצרים והשירותים שקיימים שמוצר על-ידי הנגשת מידע רלוונטי ועדכני בצגו של מכשיר הטלפון.

בקיצור, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, היא לא העיקר. חשוב מאוד לבדוק את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, צעד צעד עם בונה האפליקצייה על-מנת להבטיח שהאפליקציה יתאים ללקוח ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

מהם הדברים שאליהם חובה להתייחס ב'הנדסת' יישום?

חלק הארי של הפיתוח הוא הנגשה ונוחות ללקוח, כמו לפתור עניין שיש בשירות. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים למצוא פתרון לקושי , למשל להקל על הלקוח לגמור את ענייניו בדקות מעטות יותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר במוצר עצמו, לתת ידע על שימוש חכם בשירות המוצע ולהעניק מוניטין או תמונת מצב שמצהירה 'קידמה' לעיני משתמשים קיימים ופוטנציאליים זאת עם מענה לרצונות המשתמש באופן מסור, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן בתור השקעה חכמה וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. התאגיד או החברה אמורים זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור היישום לעשות, זאת על-פי הניסיון והמקצוענות, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי רווחית, חשוב מאוד לאתר מתכנת עם ותק רב אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. המתכנתים חייבים להפנות אליכם קושיות כיצד הינכם עושים עסקים כעת. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון אמורים להפנות אל החברה קושייות בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במצב בו מתאפשר, מומלץ לשאול את הצוות אם ביכולתם להציג בפניכם דוגמית של האופן בו היישומון אמור להיראות.

איך יכול בעל ארגון להירגע: שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא ייבלע בין מליוני האפליקציות שיוצאים בכל יום?

החשוב מכל לזכור הוא שהיישומון צריך להיות רלוונטית לקונים. הגישה הראויה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בים האפליקציות המתחרות היא לבחון האם הוא מספק יתרון משמעותי לצרכן ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה תמידי. במצב בו הציבור חש שזה יישומון שהוא תוצר שימושי ויעיל עבורו, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב להיעזר בו.

מה התעריף עבור לתכנת יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה זעירה באיזור כפר יונה?

הסבר לא פשוט לסוגייה מסובכת. המחירונים של לפתח אפליקציה לא קבועים ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. הכנת יישומון שאינו מורכב כ"כ על-ידי חברה מקצועית יעלה בדר"כ בסביבות 9,000 שקלים עד 19,000 שקלים יישומים שהם לא פשוטים כל-כך אמנם, הולכים לעלות מספרים גבוהים יותר. עסק רציני ועם פז"מ בתחום יכול רוב הזמן לתת לכם הצעה לתשלום לאחר דיון קצר יחסית. תעריף תכנות והשקת היישומון לחברה שלכם אמור צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא כן מספק מענה עבור אתגר מהותי העסק.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל מכשירים שונים זה במילים אחרות לשלם מחירים גבוהים יותר?

ברמת העיקרון, אכן, רוב הזמן. במקרה שיש לכם צורך אמיתי שהיישומון יפעל במערכות רבות (כמו iOS, Android) כמו אייפון ו-Android, ייתכן מאוד שמה שעליכם לעשות זה להזמין יישומון מסוג אינטרנט (ווב) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. שיטת ווב היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; רק במצב בו הפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות מנוסה, כאמור. אפשר ללמוד עוד הסברים בנושא השוני שישנו במערכות המגונות בדפים אלה:

מהם אחוזי הרווח הסופי, פלוס מינוס, על ההשקעה יישומון ייעודי בשביל ארגון שאינו גדול?

זה מאוד תלוי במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. אם עלויות הפיתוח של היישומון עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם די קל לבצע בדיקה האם היישומון ממזער את מספר השניות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, או לחתוך שימוש לא יעיל בתכונות המוצר ב-11% כהדגמה. בחישוב ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), חובה לא להשאיר בצד את כל מה שמהווה את ה"הפסדים" של החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שהיישומון מתכוון באיזור כפר יונה לצמצם.

אנחנו בשלב ההשקה של היישומון, באיזו צורה רצוי לבעל עסק קטן להגיע איתה לקונים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי ראויה לקידום יישומים זה ע"י דף ברשת. במידה ואנחנו מתעסקים ביישומי נייטיב, אותו אפשרי להתקין בקטלוג היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), נכון להכיר קלות את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש לפני העלאת האפליקציה לחנות. במקביל, יש באפשרותנו לחלק המלצות על היישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, ולקבל עזרה מהמחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, חובה לחשוב על אפשרות עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולהעביר אותם אל אתר העסק או לערוץ היוטיוב והפייסבוק.

באיזו תדירות רצוי לבעלי עסקים בכפר יונה לערוך עדכון של האפליקציה שלהם?

בדומה לדברים לעיל, נוכל לענות רק מתוך הבנה של תכליתו של היישומון הזה. במקרה והיישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, אחרת חבל לטרוח לייצר אפליקציה כזו. סוגים אחרים של אפליקציה יש לערוך עדכון בערך אחת לשנה. כדי שהיישומון יעבוד חלק עם כל העדכונים של הפלטפורמות השונות , לדוגמה אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

שאלה: יישומון חובה לחברה בכל מצב?

במידה והארגון לא מצליח להתמקד על בעיות במוצר שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, ראוישלא יפתח אפליקציה כלל. ואע"פ כן, שיחה אצל צוות פיתוח, תסייע לעסק בזיהוי בעיה עסקית שלא ראינו בעבר.

עניינים אשר רצוי ליזם הנבון להגות בהם לפני ההוצאה לפועל של עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

בעידן של היום, קיימות פונקציות ברשת ואיתן נוכל לשפר בצורה רבה הרגלי עבודה שליליים שקיימים בעסק. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה מזעריות קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף שבניהולם שבדרך-כלל לא מתפקדות בכלל בטלפון הסלולרי. זו הנקודה בה יש הכרח בהיישומון שפותח במיוחד עבור זה – שדרוג האופציה לקנות זה בדיוק מה שייצור את הפער אצל ארגונים. ד"א זה למה יש כמות אדירה של קונים ב"אמאזון". אתר Amazon שינה את ההתקשרות של הצרכנים איתו למשהו קל ופשוט ממש. אם זה טוב לאמאזון, אז זה מתאים גם לכם. תכנות והשקת יישומים לבעלי תאגידים בכפר יונה- להתייעצות עם מקצוענים, תיאום פגישה והצעה גמישה, דברו איתנו עכשיו.