פיתוח אפליקציה בכפר סבא

יצירת יישומים לעסקים בעיר כפר סבא וכל השאלות הנפוצות

פיתוח יישומים לחברות לכלל המטרות האפשריות בכפר סבא

הכנת יישומים לבתי עסק לכל מטרה ועניין: תרבות הצריכה כלל לא ייחודיים למאה העשרים ואחת, אולם רשת האינטרנט אשר תרמה לתהליך הגלובליזציה ודחפה התפתחות טכנולוגית, ללא עוררין מתחה את תרבות הצריכה להיבטים עצומים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל מדינה רוכשים עוד ועוד דברים ומידע לפי גחמותיהם, השאיפות וההעדפות האישיות. ודאי שתגובת השוק אף פעם לא מגיעה באיחור – התופעה טופחת בכל יום יותר – נותני שירות בוחרים להכין יישומים לבתי העסק שבבעלותם. מנהלים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים תועלת שבהכנת יישומים בשביל לספק נוחות למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ואף על-פי כן, האם זה באמת דבר כדאי?

בשורות הבאות נדון במה שכולם רוצים לדעת: מה נחוץ עבור הכנת יישומון לתאגידים וכיצד יישומון באייפון או באנדרואיד יכולה לתרום למוצר שלכם? איפשור ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי התקשרות יישומית מול מפתחי המוצר עם הזמן נהייה עניין מאסט. כאשר "המוצר" והצוות מצוי בנייד של הקונה או המשתמש וכשישנה אינטראקציה בשיטה של מסרונים ונוטיפיקציות באופן קבוע, נרקמת תקשורת קבועה ומאיר על עצמו אור ייחודי לעומת ההחברות שהתחרו בו עד עכשיו.

אם לקונה יש את האופציה הפשוטה להיות בתקשורת, באותו אופן גם יגדל המחזור העסקי. יישומים יוכלות להגביר את כמות ותכיפות הקניות בכך שביצוע ההזמנה נהיה כזה קל, להגדיל את קביעות התקשורת עם המשתמש ולהצמיח שם תחושת ביטחון, כמו גם לתת מענה לקליינט שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה מוצרים והשירותים שהעסק מציע דרך הצגת נתונים ענייניים במסך הפלאפון.

בקצרה, אפליקציה לעסק בלבד אך בטח לא הדבר הכי חשוב. חשוב מאוד לסקור בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים לצד בונה האפליקצייה כדי שלא יהיה ספק שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

לאיזה נושאים מומלץ לתת מחשבה בהכנת יישום?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא התבייתות על פתרון בעיה שישנו בשירות. יישומים שעניינם למצוא פתרון לתקלה כמו להעניק אפשרות לקונה לגמור עם העניינים שלו בפחות זמן, לעשות שימוש נכון ויעיל בשירות המוצע, שימור של שירות המוצע ולתת לעסק אימג' רצינית ועניינית עבור צרכנים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, ע"י טיפול ברצון המשתמש באופן יעיל, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כמאוד משתלמות בטווח הרחוק. מטרת התאגיד או החברה להצביע על מה בדיוק צריך היישומון להציא לפועל, וכאן נכנס כאמור הניסיון והמקצוענות, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי ראויה, ראוי לחפש מתכנת עם ותק רב אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. המפתחים מטרתם להציג בפניכם שאלות באיזו צורה הינכם מנהלים את העסק כעת, בלי יישומון פעיל. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון חייבים לחקור' את החברה בנוגע לצרכים שלה השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם ניתן, ראוי לשאול את המתכנתים אם הם יכולים לחשוף בפניכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של איך האפליקציה הסופית תיראה.

מהי השיטה בה יכול בעל חברה להיות רגוע שהאפליקציה שלו לא יתמסמס בין מליוני האפליקציות שנמצאים כעת?

חוק מספר 1 הוא שהיישומון צריך להיות שמיש ועדכני ללקוחות. הגישה הראויה להיות רגועים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בכמות האדירה של היישומים המתחרים היא לסקור אותו אם הוא מביא ערך אמיתי לקונה ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן יומיומי. יצא והקונה מייחס ליישומון מעמד של כלי-עזר שימושי, ההמשך צפוי – הוא יחזור וישתמש בה.

מה התעריף עבור לפתח יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל ארגון שאינו גדול בעיר כפר סבא?

הסבר בעייתי לקושייה שלא פשוט לענות עליה. המחירונים דינאמיים ואחד הגורמים הקריטיים הוא הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. הכנת יישומון שאינו בעייתי כ"כ אצל עסק רציני יתומחר בדר"כ באיזור 10 אלף ₪ עד 18 אלף ₪. יישומים יותר מסובכים אולם, הולכים לעלות כסף רב יותר. עסק רציני ועם פז"מ בתחום יכול בדר"כ לתת לכם הערכת מחיר בתום דיון של כשעה וחצי. תעריף תכנות והשקת היישומון לארגון שלכם אמור לשקף היטב את זה שהוא כן פותר בעיה עסקית אמיתית.

לפתח אפליקציה שמיועדת למערכות הפעלה שונות יעלה לבעל עסק כסף רב יותר?

לא נאריך במילים: אכן, בדר"כ. בסיטואציה בה הכרחי לכם שמה ששילמתם עבורו יתפקד במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו iPhone וגלקסי, לא נגזים אם נאמר שהדבר החכם לעשות יהיה לבקש יישומון ווב (רשת) ולא אפליקצייה מסוג Native. הגישה הזו היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; זה במקרה והיישומון עוצב ונבנה כראוי כמובן. אתם יכולים להשיג הסברים בנושא השוני שישנו במכשירים השונים בלינקים האלה:

מה בדיוק הרווח נטו, בהערכה גסה, בקניית פיתוח יישומון Web עבור חברה קטנה?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. יצא ומחירי הפיתוח של היישומון שבים אל המשקיע בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. קל יחסית לבחון אם היישומון מצליח למזער את משך הזמן הנצרך לבצע רכישה ב-15%, ו/או להקטין שימוש מיותר בשירות המוצע ב-12% בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בחישוב ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), חשוב מאוד לא לשכוח את שלל החשבונות, יחד עם מה שהחברה מוציאה, בכל צורה שלא תהיה, אשר בכוונת האפליקציה בעיר כפר סבא לגמד.

כאשר היישומון הושלם, איך חובה למזמין האפליקציה לבצע שיווק לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי טובה להשקת יישומון זה על-ידי עמוד ברשת. במקרה שפיתחנו יישומון נייטיב, אותו ביכולתכם להוריד אצל ארכיון היישומים הרשמי (בתור דומה זה יכול להיות App Store), נכון לחקור מעט את מילות המפתח בהן תשתמש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. בנוסף לכך, יש באפשרותנו לקדם את האפליקציה דרך רשימת דיוור, או להסתייע במחלקת המכירות של העסק. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון מומלץ לקחת בחשבון צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהכניס אותם אל כל הפלטפורמות המתאימות לכך

מתי יש בערך בכפר סבא לבצע עדכון של היישומון שרכשו?

גם כאן, תשובתנו נעוצה באופי האפליקציה המדוברת. במקרה שהיישומון סובב מידע, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, אחרת חבל לטרוח ייצור יישומון מהסוג הזה. סוגים אחרים של אפליקציה ראוי לערוך חידוש כל 12 חודשים בהערכה גסה. על-מנת שהיישומון יעבוד חלק עם כל עדכוני מערכות ההפעלה של המכשירים כגון אייפון וגלקסי,

שאלה: יישומון הכרחי לכל בית עסק?

במקרה והחברה לא מצליחה להצביע על אתגר במוצר שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, יששלא יפתח אפליקציה כלל. עם זאת, ישיבה עם מפתחים של יישומים, תסייע לעסק בזיהוי פוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

דברים שרצוי למנהלים לחשוב עליהם לפני שמגיעים אל בניית יישומון

בתקופתנו ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות שבעזרתן אפשר לעשות שיפור בצורה רבה תכונות שיש לעסק. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה מזעריות קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף הרשת שבניהולם שלעיתים קרובות לא עושות את העבודה בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. כאן בדיוק יש הכרח בהיישומון לסמארטפון – להנגיש את האופציות להזמין יכול לעשות את כל ההבדל בין תאגידים. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות מטורפת של קונים באתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon שינה את ה"דו-שיח" של המשתמשים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. לאתר "אמאזון" זה מתאים? זה טוב גם לעסקים הקטנים. תכנות והשקת יישומון לארגונים בכפר סבא – לקבלת ייעוץ, תיאום פגישה והצעות אטרקטיביות, שלחו לנו מסרון עכשיו.