פיתוח אפליקציה בלוד

הכנת אפליקציה לחברות בעיר לוד וכל השאלות הנפוצות

בניית יישומים לתאגידים קטנים וגדולים בלוד והסביבה

יצירת יישומים לעסקים לכלל המטרות האפשריות: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אינה ייחודית לזמננו, אבל רשת האינטרנט שעזרה לכל סחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ותרומתה להתפתחות טכנולוגית, ללא עוררין פרסה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אל היבטים שלא יעלו על הדעת. בני אדם רבים יותר ויותר מכל מדינה דורשים עוד ועוד מוצרים ושירותים ע"פ דרישותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. בכך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מגיעה באיחור – יותר ויותר בעלי עסקים מחליטים להכין אפליקציה לבתי העסק שבבעלותם. נותני שירות מבינים לאיטם את ההצלחה הפוטנציאלית אשר בפיתוח אפליקציות ע"מ לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול המשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. והאמנם, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה שכדאי שנעשה?

בפסקאות הבאות נענה על מה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה צריך לעשות להזמנת אפליקציה לעסקים ובאיזו דרך יישומון באנדרואיד או באייפון יש בו לעזור לשירות שאתם מציעים? איפשור למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד התקשרות יישומית מול הצוות עם הזמן נהייה עניין חובה. כאשר "המוצר" והצוות נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של המשתמש / לקוח וכשישנה אינטראקציה בשיטה של התראות ס.מ.ס וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, מתפתחת תחושת אמון ומאיר על עצמו אור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) בהשוואה למתחרים.

ככל שללקוח קליל לבוא באינטראקציה, כך יהיה נרחב יותר המחזור העסקי. יישומים יוכלות להגביר את תדירות ונפח ההזמנות מפני שלבצע רכישה נהיה קל כ"כ, לחזק את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולטפח מערכת יחסים אמיתית, באותה נשימה ניתן לתת מענה למשתמש שיפיק את המקסימום מן ה מוצרים והשירותים שיש במוצר דרך הצגת נתונים ענייניים על-גבי הטלפון.

לסיכום ההקדמה, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אבל מדובר בעניין שולי. רצוי להעמיד תחת זכוכית מגדלת את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, בסיועו של בונה היישומון וזאת כדי שבוודאות נדע שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.

על איזה דברים הכרחי לשים לב בהכנת יישומון?

מטרת העל היא הנגשה ונוחות ללקוח, כמו לפתור בעיות שיש בחברה. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים למצוא פתרון לקושי , לדוגמה להקל על הלקוח לגמור את ענייניו בזמן המועט ביותר, לעשות שימוש יעיל ונכון בתכונות המוצר, שימור של משאבים ולתת לעסק אימג' אמינה וחזקה לעיני משתמשים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, זאת עם מענה לרצונות המשתמש באופן ראוי, מוכיחות את עצמן כמכניסות מאוד וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. החברה או התאגיד צריכים להצביע על מה בדיוק צריך לעשות היישום, זאת על-פי הצורך של השוק, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. להשגת התוצאות הכי רווחית, כדאי שיהיה לנו מתכנת עם ותק רב שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון אמורה להפנות אליכם קושיות איך הינכם מריצים את עסק נכון לעכשיו. המפתחים חייבים לתשאל את החברה על צרכיו והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם ניתן, מומלץ לפנות אל המתכנתים בבקשה להראות לכם רפליקה של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

מהי הדרך בה יכול בעל חברה להיות רגוע שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יתמסמס בתוך ים היישומים שמתפרסמים בכל עת?

חוק הגישה הנכונה להבטיח שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בשפע היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא לבדוק האם הוא מספק ומעניק שימוש מהותי לציבור ובאופן קבוע. יצא והציבור רואה באפליקציה תוצר שימושי ויעיל עבורו, ההמשך צפוי – הוא ישוב וייעזר בו.

מהי העלות של לבנות יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור ארגון מזערי בלוד והסביבה?

מענה בעייתי לסוגייה מסובכת. התעריפים משתנים והגורם הכי קריטי הוא סוג ואופי האפליקציה. השקה אישית של יישומון שאינו מורכב כ"כ אצל עסק עם מוניטין יתומחר פלוס מינוס בין 9,000 שקלים עד 17,000 שקלים יישומים אשר אינם פשוטים כ"כ אמנם, עומדים לעלות מספרים גבוהים יותר. עסק רציני ועם ותק צריך להודיע לכם על מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי בתום דיון של כשעה וחצי. עלות הכנת היישומון לחברה שלכם אמור משקפת נאמנה את שהוא כן פותר אתגר רציני העסק.

האם פיתוח עבור סוגי מכשירים רבים יתומחר ביותר?

Long story short: כן, כמעט תמיד. בסיטואציה בה הכרחי לכם שהיישומון יעבוד במערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון), כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', לא נגזים אם נאמר שהדבר הנכון לעשות יהיה להזמין יישומון מסוג אינטרנט (ווב) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שימוש בקונסטרקציית Web היא המפתח איתו היישומון יתפקד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; אבל רק בסיטואציה בה היישומון תוכנת ועוצב ע"י צוות רציני, מן הסתם. כאן תוכלו להבין מידע נוסף על השוני שישנו במכשירים השונים בדפים אלה:

במספרים: מה הרווח הסופי, פלוס מינוס, אם נזמין יישומים עבור ארגון מזערי?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. בסיטואציה בה מחירי הפיתוח כולם מקבלים כיסוי בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. גם זו אינה בעיה לברר את היישומון, אם הוא מוריד את מספר הדקות שצריך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ולחלופין להפחית בזבזנות של תכונות המוצר ב-20 אחוזים וזו רק ההתחלה. בבירורים על כמה הדברים משתלמים, יש להתחשב גם בכלכל הפעולות הקבועות שמהוות את תשלומים מצד החברה, באופן ישיר ועקיף, שעתיד היישומון באיזור לוד להוריד.

כשנגמרה העבודה על היישומון, באיזו שיטה חכם יהיה לרוכש השירות לתת לה קידום למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי ראויה לקידום יישומון זה ע"י דף ברשת. במקרה שמדובר ביישומון מסוג נייטיב, אותה ניתן להשיג במאגר היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות App Store), כדאי להכיר בזעיר אנפין את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש זמן מה בטרם ההשקה של היישומון לחנות. כמו כן, ישנה האופציה לקדם את האפליקציה תוך שימוש ברשימת תפוצה, ולהיעזר בהמחלקה לפרסום שלכם. לפי אופיו של היישומון, מומלץ לחשב את היתרונות שיהיו בהכנת סרטונים שיווקיים ולהעביר אותם אל ערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

באיזו תדירות חובה לבעלי עסקים בלוד לרענן את היישומון שרכשו?

בדומה לשאלות הקודמות, תשובתנו נעוצה בייעודו של היישומון הזה. יצא וסיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, אחרת חבל לטרוח לייצר אפליקציה כזו. יישומים עם מטרות אחרות חובה לעדכן כל 12 חודשים בהערכה גסה. ע"מ להתעדכן ולהיטמע היטב בהשינויים בתוך המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כגון אנדרואיד ואפל.

אז יישומון למעשה טוב לחברות, לא משנה מה?

במצב בו החברה לא נוחלת הצלחה בניסיון לזהות אתגר בשירות שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, מומלץלשכוח כרגע מיישומון כלשהו. אך שיח כן אצל ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו אחת הדרכים למצוא קושי במוצר שלא ראינו בעבר.

עניינים שחובה להנהלת החברה להקדיש להם מחשבה כאשר מדברים על השקה אישית של יישומון

בעידן של היום, קיימות אופציות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר באופן רציני הרגלים שליליים שבית העסק לוקה בהם. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה מזעריות קיימות אפשרויות הזמנה בדף הרשת שבניהולם שיותר מדי פעמים לא עושות את העבודה בדפדפן של הנייד. למעשה פה נסתייע באפליקציה – הנגשת האופציות להזמין יכול לעשות את כל ההבדל בין העסק שלך למתחרים. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. האתר הפופולרי שינה את השיח של הצרכנים איתו למשהו קל ופשוט ממש. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. תכנות והשקת יישומים לתאגידים בלוד – להתייעצות עם מקצוענים, קביעת ישיבה והצעת מחיר, שלחו לנו מייל עכשיו.