פיתוח אפליקציה במבשרת ציון

פיתוח יישומים לבתי עסק בעיר מבשרת ציון ומה חשוב שתדע

בניית אפליקציה לחברות קטנים וגדולים באיזור מבשרת ציון

הכנת אפליקציות למקום עבודה לכל מטרה ועניין: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא בלעדי לתקופה זו, אמנם המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר עשתה את חלקה הענק בסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ותרומתה להתפתחות טכנולוגית, בוודאות פרסה את תרבות הצריכה להיבטים אדירים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל יבשת מזמינים עוד ועוד חפצים וטיפולים ע"פ דרישותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. על ידי כך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו בחיים לא מגיעה באיחור – התופעה גודלת עוד ועוד – בעלי עסקים מסכימים שצריך לפתח אפליקציה לעסקיהם. מנכ"לים הבינו כבר את ההצלחה הפוטנציאלית שבהזמנת יישומים בשביל לעשות טוב ונוח לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אולם, האם זה באמת דבר נבון?

במאמר הבא נדסקס בהשאלה הגדולה: מה נדרש ליצירת יישומון לעסק ובאיזו דרך יישומון לסלולרי יכולה לתרום לתאגיד שלכם? נתינת אפשרות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) לבצע דיאלוג מתקדם עם החברה עם הזמנה הופך לחובה. כאשר "המוצר" והצוות מצוי בנייד של הלקוח וכאשר ההתקשרות מתבצעת ע"י התראות ס.מ.ס ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, נרקמת תחושת ביטחון והוא יואר עם אור מיוחד וטוב לעומת המתחריו.

יש קורולציה ברורה: אם לצרכן קליל לנהל דו-שיח, ודאי שגם יהיה פעיל יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יוכלות להגביר את תכיפות וכמות הרכישות על ידי כך שלבצע רכישה נהיה קל כ"כ, להעלות את קביעות התקשורת עם המשתמש ולהקים מערכת יחסים קרובה, אפשר גם על הדרך להעניק סיוע למשתמש שיוציא את המקסימום מן ה פיצ'רים שיש במוצר בצורה של הבאת נתונים ענייניים על-גבי מכשיר הסמארטפון.

לסיכום ההקדמה, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. הצעתנו היא לסקור בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון יד ביד עם מתכנת היישומון כדי שלא יהיו טעויות והיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

מהם המוקדים שאליהם כדאי להתייחס ביצירת יישומים?

מטרתנו היא הקלה על המשתמש, כמו לפתור בעיות שיש בחברה. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לנקודת חולשה כמו להקל על הלקוח לבצע דברים רבים יותר תוך דקות ספורות, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בשירות המוצע, למזער בזבזנות של משאבים ולתת לעסק תמונה מקצועית יותר עבור משתמשים קיימים ופוטנציאליים וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם טיפול בצורכי המשתמש באופן טוב יותר פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כהשקעה מוצלחת בהיבט ארוך טווח. על העסק או הארגון זה לדעת בוודאות מה אמור לעשות היישומון, זאת לפי הידע המקצועי וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי מתאימה, חכם יהיה שיהיה לנו מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה אמורה להפנות אליכם קושיות איך הינכם מריצים את עסק עכשיו. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה מטרתם להציג בפני החברה שאלות שנוגעות למטרותיה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם מתאפשר, חובה לשאול את המתכנתים אם הם יכולים להביא לכם לראות רפליקה של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

באיזה אופן יכול בעל ארגון להירגע: שהאפליקציה שלו לא יתמסמס בתוך הכמות האדירה של היישומים שיוצאים בכל יום?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון מוכרח להיות שימושי ומעודכן עבור המשתמשים. השיטה הנכונה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שלנו לא ייעלם בתוך ים היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא לוודא שהיא מעניקה יתרון משמעותי לצרכן באופן שעתי אפילו אם צריך. בסיטואציה בה הקונה מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, תהיה בטוח שהוא ישוב להיעזר בו.

כמה אשלם כדי לקבל יישומון לעסק קטן בעיר מבשרת ציון?

מענה מסובך לסוגייה מסובכת. המחירונים של לפתח אפליקציה משתנות ותלויים באופן משמעותי במורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. בניית יישומון שאינו מורכב כ"כ אצל עסקים רציניים יעלה פלוס מינוס סביב 10 אלף שח עד 19 אלף שח. יישומונים אשר אינם פשוטים כ"כ לעומת זאת תעלנה כסף רב יותר. מפתחים בתאגיד שיש לו ניסיון , לא צריך להיות לו קושי להודיע לכם על הערכת מחיר בסיום דיון של כשעה וחצי. מחיר הכנת היישומון לארגון שלכם צריך לשקף היטב את זה שהיישומון אכן נותן מענה לקושי רציני בחברה.

שאלה: התאמת האפליקציה לסוגים רבים של מכשירים זה למעשה אומר לשלם סכומים רציניים יותר?

בלי ללכת סחור-סחור: אכן, רוב הזמן. במקרה שהכרחי לכם שמה שאתם מקבלים יעבוד ביותר מפלטפורמה אחת, כגון iOS ואנדרואיד, סביר להניח שהדבר הנכון לעשות יהיה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון רשת (ווב) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שיטה זו מאפשרת לאפליקציה לעבוד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; זאת אם עיצוב היישומון התבצע על-ידי חברה רצינית, כאמור. הקליקו כדי למצוא הסברים בנושא השוני בין הפלטפורמות השונות במאמרים הבאים:

כמה סה"כ הרווח, פחות או יותר, בפיתוח אפליקציה עבור ארגון זעיר?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במקרה שמחירי הפיתוח של היישומון שבים לכיסו של הבעלים בשנה הראשונה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. זה גם פשוט מאוד לבחון את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את מספר השניות הנצרכות לבצע פרוצדורה בנניח 15%, / למזער בזבוז שירות המוצע בעשרה אחוזים בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בסקירה על מידת הכדאיות, כדאי לשים לב אל כל חשבונות העסק, כולל מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, באופן ישיר ועקיף, שאמור היישומון במבשרת ציון לגמד.

כשנגמרה העבודה על היישומון, באיזו שיטה נכון לבעלים של החברה לדחוף' אותה לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה להוצאת יישומים זה באתר אינטרנט. אם אנחנו מתדיינים על יישומי נייטיב, אשר אפשר להתקין בדף היישומים הייעודית (Google Play הוא דוגמה קלאסית), ראוי לבדוק בזעיר אנפין את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם לפני העלאת האפליקציה לחנות. יחד עם זאת, אפשר לשווק את היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, ולקבל עזרה ממחלקת המכירות של העסק. בהתאם לסוג היישומון, רצוי לחשוב על אפשרות בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהעלות אותו יוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

כל כמה זמן מומלץ לבעלי עסקים באיזור מבשרת ציון לרענן את היישומון שרכשו?

אף פה, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את תכלית היישומון הרלוונטי. במידה והיישומון בנוי רובו סביב מידע, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל בניית יישומון כזה. מינים שונים של יישומים נכון יהיה לערוך חידוש בערך כל 12 חודשים. במטרה להיות מסונכרנים עם השינויים בתוך הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כגון אנדרואיד ואפל.

אז יישומון למעשה מומלץ לחברות, לא משנה מה?

במידה והתאגיד לא מצליח להצביע על אתגר במוצר שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, רצוילשכוח כרגע מיישומון כלשהו. עם זאת, שיח כן אצל צוות פיתוח, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

דברים שכדאי למזמין היישומון להגות בהם כאשר צועדים לקראת פיתוח אפליקציות

צריך לזכור כי קיימות פונקציות ברשת ואיתן נוכל לשפר באופן רציני הרגלי עבודה שליליים שבית העסק לוקה בהם. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה מזעריות יש אופציה בדר"כ של להזמין אצלם בדף ששייך להם שלעיתים קרובות לא פועלות כלל בדפדפן של הנייד. ברגע זה נסתייע באפליקציה – להעלות ברמה את האופציה לקנות יכול לעשות את כל ההבדל בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. דרך-אגב זה ההסבר לכמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. אמאזון הפכה את ההתקשרות של הלקוח עמה לדבר פשוט ומובן במיוחד. ל-"Amazon" זה מתאים? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לארגונים במבשרת ציון – לשיחה עם מקצוענים, מפגש והצעות גמישות, דברו איתנו עכשיו.