פיתוח אפליקציה במגדל העמק

הכנת יישומים למקום עבודה בעיר מגדל העמק וכל השאלות הנפוצות

יצירת אפליקציה למקום עבודה מכל סוג בעיר מגדל העמק

הכנת אפליקציות לתאגידים מכל סוג: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע כלל לא ייחודיים למאה העשרים ואחת, אולם פריצת הרשת אשר עשתה את חלקה הענק בהפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ותרומתה להתפתחות טכנולוגית, בהחלט הגדילה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע להיבטים עצומים. היום המון בני-אדם מכל הגלובוס משיגים עוד ועוד מוצרים ועזרה ע"פ דרישותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. בצורה זו, התגובה של עולם הסחר לעולם לא מאחרת לבוא – עוד ועוד מנהלים מגיעים למסקנה שצריך לבנות יישומים לעסקים שבבעלותם. מנהלים מבינים עם הזמן את הרווח אשר בהכנת יישומים בשביל לספק חוויית קנייה חיובית לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. והאמנם, זה באמת דבר מחוכם?

במאמר הבא נדון בשאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה מתבקש להזמנת אפליקציות לעסקים ובאיזו דרך יישומון באייפון או באנדרואיד יש ביכולתו לקדם את המוצר שלכם? איפשור לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע לבצע דיאלוג מתקדם מול מפתחי המוצר עם הזמן נהייה עניין מנדטורי. כשהצוות מצוי וקיים בנייד של צורך המוצר וכשהוא בא במגע עמו בשיטה של מסרונים ועדכונים שוטפים, צומחת תקשורת קבועה והוא יואר עם אור מיוחד וטוב מול מתחרים.

ככל שללקוח נגיש להיות במגע, מן ההיגיון שגם יהיה פעיל יותר המחזור העסקי. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יש בהם להגדיל את תדירות ונפח ההזמנות מפני שלבצע קנייה נהיה נוח כ"כ, למנף את קביעות השיח עם המשתמש ולבנות אמון, כמו גם לעזור למשתמש להפיק תועלת מירבית מה דברים שיש במוצר דרך פרסום מידע רלוונטי ועדכני במסך הטלפון.

בקיצור, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, היא לא העיקר. רצוי להעמיד תחת זכוכית מגדלת בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים בסיוע של מתכנת האפליקצייה בשביל שנהיה 100% בטוחים שהיישומון תתחבר עם המשתמש וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

על איזה נושאים מומלץ לתת מחשבה ב'הנדסת' יישומון?

המפתח הוא לשים דגש על פתרון בעיה שקיים במוצר. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים לפתור עניין , לדוגמה לאפשר למשתמש לבצע פעולות רבות יותר בזמן קצר יותר, נכונות ויעילות שימוש במשאבים, להכווין לשימוש נבון בשירות המוצע ולתת לעסק אימג' חזקה ואמינה לעיני קונים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. עם מענה לרצונות המשתמש באופן ראוי, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כאפיק רווחי מאוד בהיבט ארוך טווח. התאגיד או החברה אמורים להצביע על מה בדיוק צריך לעשות היישום, זאת ע"פ הדרישה המקצועית, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. להשגת התוצאות הכי טובה, מומלץ להשיג מתכנת עם ותק רב אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון אמורה לחקור' אתכם איך הינכם משיקים את השירות או המוצר כעת, בלי יישומון פעיל. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה חייבים להקשות קושייות על החברה שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במידה והדבר מתאפשר, מומלץ לבקש מצוות המפתחים לחשוף בפניכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של איך האפליקציה הסופית תיראה.

מהי הדרך בה מובטח למזמין שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא ייעלם בתוך הכמות האדירה של היישומים שמתפרסמים בכל עת?

חוק מספר 1 הוא שעל האפליקציה להיות עדכני ושמיש בשביל הלקוחות. השיטה להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון לא יילך לאיבוד בתוך ים היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא לסקור אותו אם הוא נותן רווחה מהותית למי שבחר להוריד אותו על בסיס יומיומי. יצא והקונה רואה באפליקציה תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מה המחיר של לקבל יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור חברה קטנה בעיר מגדל העמק?

מענה מסובך לסוגייה בעייתית. המחירים כל הזמן בתנועה ואחד הגורמים הקריטיים הוא מבנה ומורכבות היישומון. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לא מורכב כל-כך אצל עסקים רציניים יעלה פלוס מינוס סביב – 19,000 ש"ח10000 אפליקציות אשר אינם פשוטים כ"כ לעומת זאת יתומחרו בכסף רב יותר. עסק שיש לו ניסיון אמור להיות מסוגל לספק לך מחיר מוערך בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. עלות פיתוח אפליקציה לחברתכם אמור לשקף היטב את זה שהוא כן פותר קושי רציני בחברה.

לפתח אפליקציה בשביל פלטפורמות מרובות יתומחר בכסף רב ממה שחשבנו?

בעיקרון, אכן, רוב הזמן. בסיטואציה בה אתם חייבים שהיישומון יפעל בהרבה מערכות, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, יכול להיות שהדבר הנכון לעשות יהיה לבקש יישומון אינטרנט (Web application) ולא יישומון מסוג Native. שימוש במבנה ווב זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; אבל רק בסיטואציה בה הפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. לחצו כאן כדי להבין מידע נוסף על השוני שישנו במכשירים השונים בקישורים הבאים:

מהם אחוזי הרווח הסופי, פלוס מינוס, על ההשקעה יישומון לאייפון או לאנדרואיד עבור ארגון זעיר?

זה מאוד תלוי במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. במצב בו מחירי הפיתוח כולם שבים אל המשקיע בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם פשוט מאוד לבצע בדיקה אם היישומון מצליח למזער את הזמן הדרוש לקנות משהו ב-15%, ואף להקטין שימוש לא יעיל באמצעים ב-18% בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בחישוב הכדאיות, חשוב מאוד לשים לב אל כל החשבונות למיניהם, פלוס תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בכל צורה שלא תהיה, שעומד היישומון באיזור מגדל העמק לצמצם.

כשנגמרה העבודה על היישומון, כיצד כדאי לצד המזמין (הבעלים של החברה) להגיע איתה לקונים נוכחיים ועתידיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה לקידום יישומון זה עם עמוד ברשת. במקרה ואנחנו מתדיינים על יישומון מסוג נייטיב, אותו אפשר להתקין במכשיר הסלולרי בארכיון היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (אפ סטור, לדוגמה), רצוי לברר בזעיר אנפין את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. בנוסף לכך, קיימת האפשרות לחלק המלצות על היישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, או להסתייע במוקד התפוצה והפרסום בחברה. תוך התחשבות בסגנון היישומון מומלץ לשקול עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהטמיעם בכל הפלטפורמות המתאימות לכך

באיזו תדירות יש למזמין היישומון בעיר מגדל העמק לעדכן את היישומים שרכשו?

בדומה לשאלות הקודמות, תשובתנו נעוצה באופי האפליקציה המדוברת. במקרה והיישומון מספק מידע רלוונטי, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, אחרת חבל לטרוח לייצר אפליקציה כזו. יישומים עם מטרות אחרות כדאי לבצע עדכון בערך אחת לשנה. על-מנת שהיישומון יעבוד חלק עם כל השינויים בתוך המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כגון אייפון וגלקסי,

שאלה: יישומון כדאי לחברות, לא משנה מה?

בסיטואציה בה הארגון לא מצליח להתמקד על קושי בחברה שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, הכרחילחכות קצת עם פיתוח יישומון. עם זאת, שיח כן אצל מפתחים של יישומים, זו אחת הדרכים למצוא קושי בחברה שלא ראינו קודם.

פואנטות שמומלץ למנהלים לחשוב עליהם לפני ההוצאה לפועל של תכנות והשקת יישומון

בעידן של היום, קיימות אופציות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר באופן מהותי הרגלים שיש לעסק. למשל להזמין. לחברות הפצה מזעריות ישנן אופציות של להזמין באתר האינטרנט שבניהולם שבדר"כ פשוט בלתי אפשריות לביצוע בדפדפן של הנייד. פה למעשה נקבל עזרה מהאפליקציה – לשדרג את אפשרות ההזמנה ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בין העסק שלך למתחרים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות של צרכנים מאתר Amazon. אמאזון הפכה את השיחה של הלקוח עמה לדבר פשוט ומובן במיוחד. לאתר הענק הזה זה מתאים? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. לפתח יישומים לחברות במגדל העמק – להתייעצות, תיאום פגישה והצעות גמישות, שלחו לנו מסרון עכשיו.