פיתוח אפליקציה במודיעין עילית

יצירת יישומים לבתי עסק בעיר מודיעין עילית וכל מה שאתם אמורים לדעת

פיתוח יישומים לעסקים בכל גודל באיזור מודיעין עילית

יצירת יישומים לחברות לכלל המטרות האפשריות: הצרכנות המאסיבית זה לא ייחודי לזמננו, ואף על-פי כן, פריצת המרשתת אשר הניעה עוצמתית את תקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ותרומתה להתפתחות טכנולוגית, בלי צל של ספק הרחיבה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אל אופקים מכובדים מאוד. עוד ועוד בני אדם מכל העולם קונים עוד ועוד מוצרים ושירותים ע"פ צורכיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. ודאי שהשוק מגיב, והתגובה שלו בחיים לא באה באיחור – עוד ועוד מנהלים הגיעו למסקנה שנכון להזמין אפליקציה לבתי העסק שבבעלותם. מנהלים קולטים אט-אט את ההצלחה הפוטנציאלית שבהזמנת אפליקציה בשביל לספק חוויית קנייה חיובית למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. עם זאת, האם מדובר במעשה מחוכם?

בדף זה נדון בשאלת השאלות: מה נדרש במטרה להגיע להזמנת אפליקציה לתאגידים ובאיזה אופן יישומון לסלולרי מסוגל לסייע להצלחת השירות שאתם מציעים? מתן אפשרות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) לקיים דיאלוג עם החברה לאט לאט נהייה דבר שהוא בסיסי. כאשר "המוצר" והצוות מצוי וקיים בנייד של צורך המוצר ובעת שיש דו-שיח על-ידי התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, צומחת תחושה של אמון ומאיר על עצמו אור מיוחד וטוב אל מול עסקים המתחרים לו.

קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן יש את האופציה הפשוטה להיות במגע, ודאי שגם יטפח המחזור העסקי. יישומים מסוגלים להעלות את גודלן ונפחן של הרכישות מפני שלבצע רכישה נהיה כל-כך זמין, למנף את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולהצמיח מערכת יחסים, באותו מעמד כדאי לתת מענה לקליינט להפיק תועלת מירבית מה מוצרים והשירותים שקיימים בשירות המוצע על-ידי הנגשת מידע רלוונטי ועדכני על צג מכשיר הסמארטפון.

בפשטות, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, היא לא העיקר. הצעתנו היא לבדוק את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, בעזרתו של מפתח האפליקציות ע"מ להיות בטוחים שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

על איזה דברים נכון להתייחס ב'הנדסת' יישומים?

מטרתנו היא הנגשה ונוחות ללקוח, כמו פתרון בעיה שקיים בחברה. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לקושי כמו להקל על הלקוח לבצע פעולות רבות יותר תוך דקות ספורות, לבצע שימוש יעיל ונכון במשאבים, להכווין לשימוש נבון במשאבים ולהעניק מוניטין או תמונת מצב חזקה ורצינית לעיני קונים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, דרך מענה לרצונות הלקוח באופן יעיל, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כרווחיות ביותר בטווח הרחוק. על העסק או הארגון לייצר מתווה של הפעולות שעל היישומון לעשות, זאת ע"פ רזי המקצוע, בתחומו. להשגת התוצאות הכי ראויה, מומלץ לתור אחר בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה מטרתם להציג לכם שאלות באיזו שיטה הינכם משיקים את השירות או המוצר בעת הזו. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה אמורים לתשאל את החברה בנוגע לרצונות שלה שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במידת האפשר, חכם יהיה לשאול את המתכנתים אם הם יכולים להציג בפניכם מבנה שלדי של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

מהי הדרך בה מובטח למזמין שאותו יישומון לא יטבע בין מליוני האפליקציות שמפורסמים חדשים לבקרים?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שחובתו של היישומון להיות שימושי ומעודכן לציבור. השיטה הראויה לתת גושפנקא שהיישומון לא יילך לאיבוד בכמות העצומה של היישומים שמוצעים היום היא לבחון שהיא מעניקה ערך אמיתי לקונה ובאופן שעתי אפילו אם צריך. במקרה שהצרכן חש שזה יישומון שהוא כלי-עזר שימושי, ההמשך צפוי – הוא ישוב להסתייע בו.

כמה עולה לרכוש יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור ארגון מזערי במודיעין עילית והסביבה?

הסבר לא פשוט לסוגייה בעייתית. עלויות הפיתוח משתנות ותלויים באופן משמעותי בכמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון שאינו מורכב במיוחד ע"י עסקים חזקים בתחום מחירו יהיה בין 10 אלף ₪ עד 19 אלף ₪. יישומים שהם בדרגת 'סיבוך' אחרת עם זאת, יתומחרו ביותר מזומנים. מפתחים בתאגיד שיש לו ניסיון יכול בדר"כ להשיב לכם מחיר כמעט סופי בסיום דיון של כשעה וחצי. מחירון תכנות והשקת היישומון לארגון שלכם צריך משקפת נאמנה את שהיישומון אכן נותן מענה לקושי מהותי בחברה.

לפתח אפליקציה שמיועדת למערכות רבות (כמו iOS, Android) זה במילים אחרות לשלם יותר?

בלי ללכת סחור-סחור: כמעט תמיד כן. במצב בו אתם חייבים שהיישומון יפעל במערכות רבות (כמו iOS, Android) כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', סביר להניח שהדבר החכם לעשות יהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון ווב ולא אפליקצייה מסוג Native. שימוש במבנה ווב היא הדלת של היישומון לעבוד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, זה במידה והפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות רציני, מן הסתם. לחצו כאן כדי למצוא הסברים בנושא השוני בין הפלטפורמות השונות בקישורים הבאים:

מהי הרווח, בערך, אם נשקיע ביישומון רגיל עבור ארגון מזערי?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. במקרה שעלויות הפיתוח של היישומון שבים אל המשקיע באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. גם פשוט נורא לעשות חישוב את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את מס' הדקות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, או לחלופין למזער שימוש מיותר בתכונות המוצר בעשרה אחוזים למשל. בבירור הרווח העתידי, יש לבדוק גם את הגורמים שמהווים את ההוצאה לאותה תקופת זמן, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שאמור היישומון במודיעין עילית למזער.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, איך חכם יהיה לבעל עסק קטן להוציא אותה לאוויר העולם ולצרכנים נוכחיים ועתידיים?

השיטה הכי טובה לקידום יישומון זה עם עמוד ברשת. במקרה ואנחנו מתדיינים על יישומון מסוג נייטיב, אשר לקוחות יכולים להטמיע בטלפון אצל ארכיון היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), יש להכיר טיפה את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. גם כן, תוכלו לשווק את היישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ולחלופין בעזרתם של המחלקה לפרסום שלכם. בהתאם לסוג היישומון, כדאי לקחת בחשבון צילום ועריכה של קטעים קצרים והעלתם אל אתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

באיזו תדירות מומלץ לבעלים של החברה במודיעין עילית והסביבה לבצע עדכון של היישומון?

גם כאן, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את ייעודו של היישומון הזה. במצב בו אספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על בניית יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה כדאי לערוך עדכון כל תקופה של 12 חודשים לערך. נעשה זאת במטרה להתעדכן ולהיטמע היטב בהשינויים של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, , למשל אנדרואיד ואפל.

אז יישומון למעשה כדאי לכל סוגי העסקים?

בסיטואציה בה החברה לא נוחלת הצלחה בניסיון להתמקד על קושי בחברה שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, חובהלשכוח כרגע מיישומון כלשהו. אבל שיחה אצל ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו אחת הדרכים למצוא אתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

פואנטות שחובה לבעלי עסקים לשקול כאשר הנושא הוא הכנת יישומון

אל תשכחו כי יש פונקציות באינטרנט ואיתן נוכל לשפר באופן רציני הרגלים שהעסק כבר מאמץ. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה קטנות קיימות אפשרויות הזמנה בדף הרשת שבבעלותם שיותר מדי פעמים אינן עובדות כלל בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. למעשה פה נקבל סיוע מההיישומון שפותח במיוחד עבור זה – שדרוג היכולת לבצע רכישה זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין חברות. זו אגב הסיבה לכמות של קניות מאתר Amazon. אתר "אמאזון" הפך את התקשורת של הגולשים איתו למשהו קל ופשוט ממש. ל"אמאזון" זה טוב? כנראה שזה מתאים גם לכם. בניית יישומים לחברות במודיעין עילית – ליעוץ מקצועי, קביעת ישיבה והצעה גמישה, שלחו לנו מייל עכשיו.