פיתוח אפליקציה במודיעין

בניית אפליקציות לארגונים במודיעין ומה חשוב שתדע

הכנת אפליקציות למקום עבודה לכל מטרה ועניין במודיעין והסביבה

בניית אפליקציות לתאגידים קטנים וגדולים: תרבויות השפע והקנייה זה לא ייחודי לתקופה זו, ואע"פ כן, המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, אשר תרמה לתהליך הגלובליזציה והניעה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בוודאות הרחיבה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע לגדלים מטורפים. עוד ועוד בני אדם מכל העולם צורכים יותר ויותר פריטים ועזרה על-פי הצרכים שלהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. בכך, תגובת השוק לעולם לא מתעכבת מלהגיע – התופעה טופחת בכל יום יותר – מנהלים מתחילים להזמין יישומון לבתי העסק שבבעלותם. בעלי מקומות עבודה קולטים אט-אט את הרווח אשר בבניית אפליקציה על-מנת להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. עם זאת, האם זה בעצם מעשה נחוץ?

במאמר הבא נפתח את מה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה נדרש על מנת להגיע להזמנת יישומון לעסקים וכיצד יישומון לסלולרי יש בו לסייע להצלחת התאגיד שלכם? נתינת אופציה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, לנהל מערכת יחסים עם החברה עם הזמנה הופך למאסט. כשה"מוצר" מצוי וקיים בנייד של צורך המוצר וכאשר ישנה אינטראקציה דרך התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, מתפתחת תחושה של ביטחון ומן ההיגיון שהוא יזהר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות , זה כמובן בניגוד למתחרים.

ככל שללקוח קליל להיות בתקשורת, לפיכך יטפח המחזור העסקי. אפליקציות יש בהם להגדיל את נפחן וגודלן של התשלומים בגלל שלבצע רכישה נהיה כל-כך זמין, למנף את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהצמיח מערכת יחסים, אפשר גם על הדרך לסייע ללקוח שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה פיצ'רים שקיימים שמוצר על-ידי הנגשת מעין 'כרוז' דיגיטלי על צג הטלפון.

במילים אחרות, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אך זה נושא שולי. כדאי לסקור את רצונותיו של בעל החברה לצד בונה האפליקצייה כדי להיות בטוחים שהיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.

לאיזה מוקדים מומלץ להתייחס בהכנת אפליקציות?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה לשים דגש על לפתור עניין שקיים בשירות. יישומים שעניינם למצוא פתרון לתקלה , לדוגמה לאפשר למשתמש לבצע דברים רבים יותר בזמן קצר יותר, יעילות שימוש בזמן, שימור של אמצעים ולהעניק מוניטין או תמונת מצב רצינית וחזקה עבור קונים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, דרך שירות לקוחות סבלני, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כהשקעה נבונה לאחר זמן לא ארוך במיוחד. החברה או התאגיד אמורים להצביע על מה בדיוק צריך היישומון להציא לפועל, זאת ע"פ הצורך של השוק, בתחומו. להשגת התוצאות הכי ראויה, מומלץ למצוא מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון אמורים לשאול אותך באיזה אופן הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון צריכים להציג לחברה שאלות בנוגע לרצונות שלה ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. אם מתאפשר, רצוי לשאול את הצוות אם ביכולתם להציג בפניכם מבנה ראשוני של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

באיזה אופן בעלים של חברה יכול להיות בטוח שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יטבע בין מליוני האפליקציות שמתפרסמים בכל עת?

חוק השיטה הראויה להבטיח שהיישומון לא יילך לאיבוד בין שלל היישומים שמוצעים היום היא לסקור אותו אם הוא מספק שימוש מהותי לצרכן ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה תמידי. אם הלקוח רואה באפליקציה כלי-עזר שימושי, אין שאלה – הוא ישוב וייעזר בו.

מהי העלות של לרכוש יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה זעירה במודיעין והסביבה?

הסבר לא פשוט לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. עלויות הפיתוח כל הזמן בתנועה והגורם הכי קריטי הוא מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. השקה אישית של יישומון שאינו מורכב כ"כ אצל עסקים רציניים מחירו יהיה בטווח ה – 18,000 ש"ח10000 יישומונים מורכבות יותר לעומת זאת יתומחרו ביותר מזומנים. עסק שיש לו ותק , לא אמורה להיות לו בעיה לספק לך מחיר כמעט סופי בסיום דיון של כשעה וחצי. עלות השקה אישית של היישומון לחברה שלכם אמור להיות הוגן מול העובדה ששהוא כן פותר אתגר רציני בחברה.

שאלה: התאמת היישומון לפלטפורמות מרובות ידרוש מבעל חברה לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

בעיקרון, התשובה חיובית רוב הזמן. אם יש לכם נחיצות אמיתית שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד בהרבה מערכות, כמו iPhone וגלקסי, יכול להיות שהדבר הנכון לעשות יהיה להזמין יישומון אינטרנט (ווב) ולא יישומון מסוג Native. שיטת Web זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; אבל רק במקרה שהאפליקציה מעוצבת דרך חברה רצינית, מן הסתם. כאן תוכלו לקבל מידע נוסף על השוני בין הפלטפורמות השונות בדפים אלה:

מהי הרווח נטו, בהערכה גסה, אם נזמין יישומון רגיל בשביל חברה קטנה?

זה מאוד תלוי במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. במקרה ועלויות הפיתוח של היישומון מכוסים בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. גם לא קשה לעשות חישוב את היישומון, אם הוא מוריד את מספר השניות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ולחלופין להקטין שימוש לא חכם במשאבים ב-11% למשל. בסקירה על מידת ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), חובה לבדוק גם את כל מה שמהווה את הוצאות העסק, בכל צורה שלא תהיה, שמתכוון היישומון במודיעין והסביבה להמעיט.

כאשר היישומון עומד, מהי הגישה על-פיה יש לצד המזמין (הבעלים של החברה) לדחוף אותה לשוק ולמשתמשים עתיידים ונוכחיים?

האופן הכי נכון לקידום יישומון זה ע"י עמוד ברשת. אם השיח הוא על יישומי נייטיב, אותה ניתן להטמיע בטלפון בקטלוג היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (אפ סטור, לדוגמה), הכרחי לברר בטעימה קלה את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש בטרם נשיק את היישומון לחנות. יחד עם זאת, תוכלו לקדם את האפליקציה ע"י הפצה בדוא"ל, ולקבל עזרה מהמחלקה לפרסום שלכם. בהתאם לאופיו של היישומון, הכרחי להכניס את האופציה של בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהעביר אותם אל ערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

מתי וכמה תדיר רצוי למנהלים באיזור מודיעין לחדש את היישומון?

אף פה, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את תכלית היישומון הרלוונטי. יצא ואספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על פיתוח יישומון כזה. יישומים מסוג אחר הכרחי לעדכן כל 12 חודשים בהערכה גסה. כדי להיות מותאמים להתפתחויותיהן של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כמו אייפון וגלקסי,

יישומון זה משהו שטוב לחברות, לא משנה מה?

אם החברה לא מצליחה למצוא קושי בחברה שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, מומלץלוותר על רעיון של יישומון כרגע. אבל שיחה אצל מפתחי יישומים, תסייע לעסק בזיהוי קושי בחברה שלא ראינו קודם.

דברים אשר יש להנהלת החברה להרהר בהם בטרם מתחילים עם הכנת יישומון

בעידן של היום, יש אופציות ברשת שמסוגלות לגרום שיפור באופן כבד-משקל הרגלים שליליים שיש לחברה. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות הפצה קטנות קיימות אפשרויות הזמנה בדף הרשת שלהם שהמון פעמים אינן מתפקדות בכלל בסמארטפון. זו דוגמה למתי נקבל עזרה מהיישומון הייעודי – הנגשה של היכולת לקנות יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול בין העסק שלך למתחרים. ד"א זה למה יש כמות מטורפת של קונים באתר Amazon. האתר הפופולרי שינה את השיחה של המשתמש איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. פיתוח אפליקציות לארגונים במודיעין – לקבלת ייעוץ, מפגש והצעות אטרקטיביות, שלחו לנו מייל עכשיו.