פיתוח אפליקציה במעלות-תרשיחא

הכנת יישומים לעסקים במעלות-תרשיחא ומה חשוב שתדע

הכנת אפליקציה למקום עבודה לכלל המטרות האפשריות במעלות-תרשיחא

פיתוח יישומים לחברות מכל סוג: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא דבר בלעדי לזמן הזה, עם זאת, פריצת המרשתת שסייעה לסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. חד משמעית מתחה את עולם הצרכנות אל אופקים עצומים. יותר ויותר אנשים מכל מדינה משיגים עוד ועוד פריטים ומידע ע"פ דרישותיהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. בצורה זו, התגובה של עולם הסחר בחיים לא מתעכבת מלהגיע – וככל שהזמן עובר, יותר בעלי מקומות עבודה מסכימים שצריך להכין אפליקציה לעסק שלהם. בעלי מקומות עבודה קולטים אט-אט את הטוב אשר בפיתוח אפליקציות על-מנת לעשות חיים קלים לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). ואף על-פי כן, זה באמת דבר שכדאי לנו לעשות?

בפסקאות הבאות ניתן מענה לשאלת השאלות: מה נחוץ בשביל הזמנת יישומון לתאגידים ואיך בדיוק יישומון באנדרואיד או באייפון מסוגל לסייע להצלחת התאגיד שלכם? נתינת אפשרות ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי לבצע דיאלוג מתקדם מול הנהלת העסק הופכת לבסיסי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות קיים ומצוי בנייד של הקונה או המשתמש וכשהוא בא במגע עמו בצורת הודעות SMS ועדכונים שוטפים, נרקמת תקשורת קבועה ומאיר על עצמו אור הזרקורים, לטובה, , זה כמובן בניגוד להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.

אם למשתמש מתאפשר בלי קושי להיות במגע, מן ההיגיון שגם יתפתח המחזור העסקי. יישומים לחברה יש בהם להעלות את נפחן וגודלן של התשלומים מפני שלבצע רכישה נהיה כזה פשוט, לחזק את קביעות התקשורת עם הקליינט ולהצמיח מערכת יחסים, באותה הזדמנות רצוי אף להעניק סיוע לקליינט שיפיק את המקסימום מן ה מוצרים והשירותים שקיימים בשירות המוצע דרך פרסום נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה במסך הפלאפון.

בפשטות, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. כדאי לבדוק את רצונותיו של בעל החברה יד ביד עם מתכנת האפליקצייה במטרה להבטיח שהאפליקציה יתאים ללקוח ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

על איזה דברים רצוי לתת את הדעת בייצור יישום?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא התפקסות על לפתור קושי שיש בחברה או במוצר או בשירות. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לאישיו כמו להעניק אופציה לקונה לגמור את ענייניו במינימום דקות, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בשירות המוצע, לצמצם בזבוז משאבים ולתת לעסק אימג' רצינית וחזקה מול לקוחות שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, ע"י טיפול ברצון הלקוח באופן מקצועי, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן בתור השקעה מוצלחת בהסתכלות ארוכת טווח. מטרת התאגיד או החברה להצביע על מה בדיוק צריך האפליקציה לבצע, וזאת על סמך הניסיון והמקצוענות, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי שימושית, הכרחי לתור אחר יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון אמורים להפנות אליכם שאלות באיזה אופן הינכם עושים עסקים בימים אלה. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון אמורים להציג לחברה שאלות בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) את הסוגייות והמטרות של הארגון. במידת האפשר, רצוי לבקש מצוות המפתחים להראות לכם רפליקה מסוימת של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

מהי השיטה בה מובטח לבעלים של חברה שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יילך לאיבוד בין מליוני האפליקציות שנמצאים כעת?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות עדכני ושמיש למען המשתמשים. הגישה הראויה להיות בטוחים שהיישומון שלנו לא ייבלע בכמות העצומה של היישומים שיוצאים בכל יום היא לסקור אותו אם הוא נותן ערך אמיתי לאלו שהתקינו אותו ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן יומיומי. יצא והמשתמש מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מככלי אהוב עליו, אין שאלה – הוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

מה התעריף עבור לבנות אפליקציה עבור ארגון מזערי במעלות-תרשיחא והסביבה?

מענה מסובך לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירונים כל הזמן בתנועה ותלויות מאוד בכמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לא בעייתי כל-כך אצל עסק עם מוניטין יעלה פלוס מינוס סביב – 17,000 ש"ח10000 יישומונים לא פשוטים כל-כך יחסית, עתידים לעלות מספרים גבוהים יותר. מפתחים בתאגיד עם ניסיון אמור להיות מסוגל לספק לך הצעה לתשלום בסיום דיון של כשעה וחצי. תמחור עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לארגון שלכם אמור להיות הוגן מול העובדה ששהיישומון אכן נותן מענה לבעיה עסקית אמיתית.

האם פיתוח עבור מערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) יעלה לבעל עסק עוד כסף?

בקיצור, התשובה חיובית רוב הזמן. במידה ויש לכם נחיצות אמיתית שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד בסוגים רבים של מכשירים, כמו iPhone וגלקסי, לא תהיה הגזמה להגיד שמה שאתם צריכים לעשות זה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון ווב ולא אפליקצייה מסוג Native. השיטה הנ"ל זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; רק במקרה שהבנייה והעיצוב של היישומון נעשה היטב, כאמור. אפשר ללמוד הסברים על השוני שקיים במכשירים השונים בלינקים הבאים:

כמה יוצאת הרווח הסופי, בערך, על ההשקעה יישומון בהזמנה אישית בשביל חברה קטנה?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. במצב בו עלות פיתוח האפליקציה שבים לכיסו של הבעלים באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. גם לא קשה לבדוק את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את מספר השניות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, או לצמק בזבזנות של המוצר עצמו ב-16 אחוזים בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בסקירה על מידת כמה הדברים משתלמים, מומלץ להכניס לחישוב את כל הפעולות הקבועות שמהוות את תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שעומד היישומון במעלות-תרשיחא לצמצם.

כשהיישומון הושלם, באיזו שיטה חובה לצד המזמין (הבעלים של החברה) להביא אותה אל לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

האופן הכי נכון להשקת יישומון זה דרך עמוד ברשת. במידה ופיתחנו יישומון Native, אותו אפשר להתקין בקטלוג היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), רצוי לברר מעט את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. בנוסף לכך, ישנה האופציה לשווק את היישומון דרך רשימת דיוור, או בעזרה של מחלקת המכירות של העסק. לפי סוגו של היישומון, מומלץ לקחת בחשבון צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהעלות אותו אתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

מתי כדאי לבעלים של החברה במעלות-תרשיחא והסביבה לחדש את האפליקציה שלהם?

בדומה לשאלות הקודמות, התשובה טמונה במטרת היישומון שלכם. אם האפליקציה מונחת תוכן, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על ייצור יישומון מהסוג הזה. מינים שונים של יישומים יש לבצע חידוש כל, פחות או יותר, 12 חודשים. בשביל להתעדכן ולהיטמע היטב בשינויי הגרסה של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כגון iPhone וגלקסי,

יישומון זה משהו שכדאי לכל ארגון?

במידה והתאגיד לא מצליח לזהות בעיות בחברה שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, יששלא יפתח אפליקציה כלל. ואע"פ כן, שיח כן אצל חברת פיתוח אפליקציות תסייע לעסק בזיהוי בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

נושאים שרצוי ליזם הנבון לתת עליהם את הדעת כאשר הנושא הוא לפתח יישומון

בתקופתנו קיימות אופציות באינטרנט שבעזרתן אפשר לעשות שיפור משמעותית הרגלי עבודה שליליים שבית העסק לוקה בהם. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה מזעריות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין באתר האינטרנט שבניהולם שהמון פעמים לא פועלות כלל באנדרואיד או באייפון. ברגע זה נסתייע בהיישומון שפותח במיוחד עבור זה – הנגשת האופציות לבצע רכישה יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול אצל חברות. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות של צרכנים מאתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon שינה את ההתקשרות של קהל הקונים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. אם זה טוב לאמאזון, כנראה שזה מתאים גם לכם. תכנות והשקת יישומון לארגונים במעלות-תרשיחא – להתייעצות, קביעת ישיבה והצעות גמישות, צרו עימנו קשר עוד היום.