פיתוח אפליקציה בנהריה

בניית יישומים לתאגידים בעיר נהריה , כל הידע ההכרחי

יצירת יישומים לעסקים לכלל המטרות האפשריות באיזור נהריה

יצירת יישומים לבתי עסק לכלל המטרות האפשריות: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך כלל לא ייחודיים למאה העשרים ואחת, ואע"פ כן, פריצת המרשתת שעזרה לכל הפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, וקידמה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בוודאות פתחה את עולם הצרכנות אל גדלים רחבי ידיים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם בגלובוס צורכים יותר ויותר פריטים וטיפולים על-פי הצרכים שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. כמובן, שתגובת השוק לעולם לא מגיעה באיחור – התופעה גודלת עוד ועוד – בעלי עסקים עושים את הצעד להכין אפליקציה לעסקיהם. מנהלים מתחילים להבין את התועלת שבהכנת אפליקציות בשביל לעשות חיים קלים לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אולם, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה שכדאי לנו לעשות?

בעמוד זה נדבר על אשר כולם צריכים לדעת: מה צריך לבניית אפליקציות לתאגידים וכיצד יישומון באייפון או באנדרואיד יש בו לקדם את המוצר שאתם מציעים? מתן אופציה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, לבצע דיאלוג מתקדם עם החברה הופכת לחובה. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הקונה או המשתמש ובעת שמתקיים דו-שיח בשיטה של התראות ס.מ.ס ועדכונים שוטפים, נוצרת תחושה של ביטחון והוא יצטייר בזרקור חיובי בהשוואה להעסקים שהתחרו בו עד עתה.

אם למשתמש ישנה האופציה הקלה לנהל דו-שיח, כמובן שגם יתרחב המחזור העסקי. יישומים יש בהם להגדיל את כמות ותכיפות התשלומים ע"י זה שלבצע רכישה נהיה קל כ"כ, להעלות את קביעות השיח עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, אפשר גם על הדרך להעניק סיוע למשתמש להפיק תועלת מירבית מה דברים שקיימים בשירות המוצע ע"י פרסום נתונים ענייניים במסך הסמארטפון.

נקצר ונאמר: להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, היא לא העיקר. חשוב מאוד לאבחן את כל מטרות העסק יחד עם המפתח של היישומון על-מנת שבוודאות נדע שהיישומון תתחבר עם המשתמש וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

על מה נכון לתת את הדעת בבניית יישומים?

מה שהכי חשוב זה התפקסות על לפתור עניין שקשורה לעסק. אפליקציות שביכולתן לפתור בעיות כמו להקל על הקונה לגמור את ענייניו בזמן מועט יותר, נכונות ויעילות שימוש בשירות המוצע, לתת ידע על שימוש חכם באמצעים ולהציג תדמית אמינה וחזקה עבור צרכנים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, ומתוך טיפול ברצון הלקוח באופן סבלני, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כהשקעה נבונה וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. התאגיד או החברה צריכים זה לדעת בוודאות מה אמור היישומון להציא לפועל, זאת ע"פ הצורך של השוק, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי רווחית, חכם יהיה לחפש מפתח בעל ניסיון מוכח שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון חייבים לשאול אותך באיזה אופן הינכם מריצים את עסק עכשיו. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון צריכים להציג לחברה שאלות על צרכיו השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם ניתן, רצוי לשאול את המתכנתים אם הם יכולים לשלוח לכם מבנה ראשוני של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

באיזו דרך בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא יטבע בתוך שלל היישומים שנמצאים כעת?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שהיישומון צריך להיות מעודכן ושימושי בשביל המשתמשים. האופן בו הכי כדאי לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בתוך ים האפליקציות המתחרות היא לבדוק האם הוא מספק יתרון מהותי למי שבחר להוריד אותו ובאופן יומיומי. במקרה שהלקוח רואה באפליקציה תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, אין שום ספק שהוא ישוב וייעזר בו.

מה המחירון עבור לרכוש יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור ארגון מזערי בעיר נהריה?

הסבר מסובך לקושייה בעייתית. התעריפים בתנועה מתמדת ואחד הגורמים הקריטיים הוא עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. תכנות והשקת יישומון שאינו בעייתי כ"כ על-ידי חברה מקצועית יעלה בערך בין – 19,000 ש"ח10000 יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם יותר מסובכים אולם, יתומחרו במספרים גבוהים יותר. מפתחים בתאגיד עם ותק , לא אמורה להיות לו בעיה להודיע לכם על הצעה לתשלום בתום מפגש של 60-120 דקות. עלות תכנות והשקת היישומון לארגון שלכם צריך להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהוא אכן פותר קושי רציני בחברה.

לפתח אפליקציה שמיועדת למכשירים שונים יעלה לבעל עסק כסף רב יותר?

בעיקרון, בדרך כלל כן. יצא ואתם חייבים שהיישומון יפעל במכשירים שונים, כמו אייפון וגלקסי, לא תהיה הגזמה להגיד שהדבר החכם לעשות יהיה להזמין יישומון אינטרנט (Web application) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שיטת Web היא הדלת של היישומון לעבוד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; זה במקרה והיישומון נבנה ועוצב על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. אתם יכולים ללמוד מידע בנושא השוני שישנו במכשירים השונים בקישורים אלה:

מה בדיוק התשואה הממוצעת בהזמנה של יישומון בהזמנה אישית בשביל ארגון שאינו גדול?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. בסיטואציה בה עלויות הפיתוח של היישומון מכוסים בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. גם לא קשה לחשב את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את משך הזמן הנצרך לביצוע פעולה ב-20%, או לחלופין לצמק בזבוז המוצר עצמו ב-11% לדוגמה. בסקירת הרווחיות, מומלץ לא להשאיר בצד את האלמנטים שמרכיבים את מה שהחברה מוציאה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שהיישומון אמור בנהריה למזער.

כשהגענו לשלב ההשקה של היישומון, באיזו צורה רצוי לבעל עסק קטן לעשות שיווק ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

השיטה הכי טובה להשקת יישומים זה דרך דף ברשת. יצא והשיח הוא על אפליקציית ניטיב, אותה ניתן להתקין במכשיר הסלולרי בארכיון היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (גוגל פליי למשל), יש לבדוק קצת את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. יחד עם זאת, ישנה האופציה לקדם את האפליקציה דרך רשימת דיוור, ולחלופין בעזרה של המחלקה לשיווק שלכם. בהתאם לאופיו של היישומון, חובה לקחת בחשבון צילום ועריכה של קטעים קצרים והעלתם אל אתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

מתי וכמה תדיר חכם יהיה בהערכה גסה בנהריה לבצע חידוש של היישומון שהזמינו?

בדומה לשאלות הקודמות, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מטרת היישומון שלכם. אם סיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, אחרת חבל לטרוח ייצור יישומון כזה. יישומים מסוג אחר מומלץ לבצע חידוש כל 12 חודשים בהערכה גסה. על-מנת להיות בסנכרון מושלם עם העדכונים של הפלטפורמות השונות , למשל אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

האם אפליקציה מתאימה לכל חברה?

בסיטואציה בה העסק כושל לאתר אתגר בשירות שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, הכרחילשכוח כרגע מיישומון כלשהו. ואף על-פי כן, ישיבה עם צוות פיתוח, זו דרך מוכרת למצוא בעיות במוצר שלא ראינו קודם.

דברים אשר כדאי להנהלת החברה לשקול כאשר מדברים על הכנת יישומון

בתקופתנו קיימות אופציות באינטרנט שביכולתן לגרום לשיפור משמעותית הרגלי עבודה שליליים שהחברה לוקה בהם. הזמנות היא דוגמא מעניינת: למפיצים קטנים ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין בתוך האתר שלהם שיותר מדי פעמים פשוט בלתי אפשריות לביצוע באייפון או באנדרואיד. פה למעשה יש צורך בהיישומון לסמארטפון – לשדרג את היכולת להזמין ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער אצל תאגידים. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות אדירה של קונים ב-Amazon. אתר Amazon הפך את הדו-שיח של קהל הצרכנים איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. אם זה טוב לאמאזון, כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. הכנת יישומון לבעלי ארגונים בנהריה- ליעוץ מקצועי, תיאום פגישה והצעות גמישות, התקשרו אלינו עכשיו.