פיתוח אפליקציה בנס ציונה

פיתוח אפליקציות לחברות בנס ציונה וכל השאלות הנפוצות

פיתוח אפליקציה לבתי עסק לכל מטרה ועניין בעיר נס ציונה

בניית יישומים לתאגידים לכלל המטרות האפשריות: תרבויות השפע והקנייה זה לא בלעדי לתקופה זו, ואף על-פי כן, המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, אשר דחפה, אולי יותר מכל, את הפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ונתנה את חלקה באת בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בוודאות פתחה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אל היבטים מדהימים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל מקום מזמינים עוד ועוד מוצרים ועזרה לפי רצונותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. ע"י כך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו לעולם לא תאחר להגיע – עוד ועוד בעלי מקומות עבודה מחליטים להזמין יישומון לעסקיהם. מנכ"לים מבינים עם הזמן את הרווח שבהכנת אפליקציה על-מנת להקל על חיי הלקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. ועם זאת, האם זה באמת דבר שמומלץ לנו לעשות?

בדברים שלפניכם נדבר על מה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה מתבקש להכנת אפליקציות לארגונים ואיך בדיוק יישומון Mobile יש בו לסייע להצלחת ההעסק שלכם? הענקת גישה לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע התקשרות יישומית מול צוות העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא הכרחי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות קיים ומצוי בנייד של הצרכן וכאשר ההתקשרות נעשית דרך התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, צומחת אמינות והוא יהיה מצוי באור ייחודי אל מול עסקים המתחרים לו.

אם לקליינט יש את האופציה הפשוטה להיות בתקשורת, לפיכך יהיה פעיל יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יוכלות להגביר את תכיפות וכמות הרכישות בגלל שלבצע רכישה נהיה כזה נוח, להגדיל את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולהקים מערכת יחסים קרובה, מומלץ באותה נשימה לתת מענה לקונה שיעשה שימוש נרחב וחכם יותר ב מוצרים והשירותים שבית העסק נותן בצורה של הבאת נתונים ענייניים על מסך הפלאפון.

לסיכום ההקדמה, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אך זה עניין שולי. חשוב מאוד לאבחן את כל מטרות העסק לצדו של מתכנת היישומון ע"מ להבטיח שהאפליקציה יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

למה חכם יהיה לתת את הדעת בתכנות יישומים?

מטרת העל היא התבייתות על לפתור אישיו שיש בשירות. יישומים שמצליחים לפתור בעיות כמו להקל על הלקוח לגמור עם העניינים שלו בזמן קצר יותר, לעשות שימוש יעיל ונכון במשאבים, להפחית שימוש מיותר באמצעים ולתת לעסק תמונה שאומרת 'קידמה' לעיני צרכנים , הן הנמצאים והן העתידיים, עם טיפול ברצון הלקוח באופן אדיב, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כמכניסות מאוד לאחר תקופה לא ארוכה. התאגיד או החברה צריכים לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל היישומון לעשות, זאת ע"פ הצורך של השוק, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי מוצלחת, נכון למצוא בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. המפתחים מטרתם לשאול אותך כיצד הינכם מריצים את הפעולות העסקיות נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. המפתחים מטרתם לשאול את העסק שאלות בנוגע לרצונות שלה ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במידת האפשר, חשוב מאוד לבקש מצוות המפתחים להציג בפניכם רפליקה מסוימת של האופן בו היישומון אמור להיראות.

כיצד מובטח למזמין שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא תאבד בתוך הכמות האדירה של היישומים שיוצאים בכל יום?

חוק השיטה הנכונה להיות רגועים שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בים היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא להיות בטוחים שהוא מספק יתרון משמעותי לאלו שהתקינו אותו ובאופן יומיומי. במקרה שהמשתמש רואה באפליקציה תוצר שימושי ויעיל עבורו, תהיה בטוח שהוא ישוב להסתייע בו.

מה המחיר של לרכוש יישומון בשביל חברה זעירה בנס ציונה?

מענה לא פשוט לסוגייה בעייתית. המחירונים של לפתח אפליקציה לא מקובעים כלל ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה סדר גודל מורכבות היישומון. תכנות והשקת יישומון בלתי מורכב ע"י עסק רציני יעלה פלוס מינוס בסביבות 10 אלף ₪ עד 18 אלף ₪. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם בדרגת 'סיבוך' אחרת לעומת זאת יעלו מספרים גבוהים יותר. עסק רציני ועם שנים בתחום , לא אמורה להיות לו בעיה להודיע לכם על מחיר כמעט סופי בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. תמחור השקה אישית של היישומון לחברה שלכם צריך לשקף היטב את זה שהוא כן מוצא מענה בשביל אתגר המותי בחברה.

לפתח אפליקציה בשביל מערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) יעלה לבעל עסק כסף רב ממה שחשבנו?

בפשטות: כן, רוב הזמן. במידה ויש לכם צורך אמיתי שהיישומון יפעל במכשירים שונים, כמו אייפון ו-Android, לא נגזים אם נאמר שהמעשה החכם יהיה לפתח אפליקציית אינטרנט (Web application) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. השיטה Web application זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; זה במקרה ועיצוב היישומון התבצע כראוי כמובן. כאן תוכלו לקבל מידע בנושא השוני שקיים במכשירים השונים במאמרים הבאים:

מה בדיוק הרווח, בערך, בהזמנה של יישומון רגיל לעסק קטן?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. במקרה שמחירי הפיתוח של היישומון שבים אל המשקיע באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, ההשקעה כדאית. גם זו אינה בעיה לעשות חישוב אם היישומון מצליח למזער את משך הזמן הנצרך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ו/או להפחית בזבזנות של אמצעים בעשרה אחוז בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בחישוב התשואה העתידית, חובה לא לשכוח את הפעולות השוטפות שמהוות את ,"הפסדי" החברה בכל היבט, שאמור היישומון בנס ציונה והסביבה להקטין.

כשאפליקציה מוכנה, באיזה אופן כדאי למזמין היישומון להביא אותה אל לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי ראויה להשקת יישומים זה עם עמוד ברשת. במצב בו העיסוק שלנו הוא כרגע ביישומון מסוג נייטיב, אותו אפשרי להטמיע בטלפון אצל ארכיון היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות App Store), רצוי לחקור בזעיר אנפין את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש לפני העלאת האפליקציה לחנות. בנוסף לכך, תוכלו להודיע על השקתו של היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, ולחלופין בעזרתם של אלו שאחראים על המכירות בחברה. תוך התחשבות בסגנון היישומון יש לשקול צילום ועריכה של קטעים קצרים ולפרסמם בכל הפלטפורמות המתאימות לכך

באיזו תדירות ראוי באופן כללי באיזור נס ציונה לבצע חידוש של היישומון?

בהתאם להסברים הקודמים, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את תכליתו של היישומון הזה. בסיטואציה בה היישומון בנוי רובו סביב מידע, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, אחרת חבל לטרוח לייצר אפליקציה כזו. סוגים אחרים של אפליקציה חכם יהיה לעדכן כל 12 חודשים פחות או יותר. על-מנת להיות מסונכרנים עם שינויי הגרסה של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כגון iPhone וגלקסי,

האם אפליקציה מומלץ לכל ארגון?

יצא והארגון לא מצליח לזהות אתגר בשירות אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, כדאילחכות קצת עם פיתוח יישומון. אולם ישיבה עם תאגיד פיתוח יישומים, זו אולי אפשרות לשים לב לקושי במוצר שלא ראינו בעבר.

נושאים שנכון יהיה ליזם החכם לשקול לפני שמתחילים עם בניית יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש פתרונות באינטרנט שביכולתן לגרום לשיפור בצורה רבה הרגלים בעיתיים שבית העסק לוקה בהם. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות קטנות של הפצה קיימות אפשרויות הזמנה בדף הרשת ששייך להם שרוב הזמן לא פועלות כלל בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. פה למעשה יש הכרח ביישומון הייעודי – להעלות ברמה את היכולת לקנות זה בדיוק מה שייצור את הפער בין תאגידים. זה, בין היתר, ההסבר לכמות של צרכנים מאתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon הפך את הדו-שיח של הגולשים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. ל"אמאזון" זה טוב? זה טוב גם לעסקים הקטנים. בניית יישומים לבעלי ארגונים בנס ציונה- להתייעצות עם מקצוענים, קביעת ישיבה והצעת מחיר, שלחו לנו הודעה עכשיו.