פיתוח אפליקציה בנשר

פיתוח יישומים לבתי עסק בנשר וכל מה שצריך לדעת

בניית אפליקציות למקום עבודה מכל סוג בנשר

פיתוח יישומים לחברות לכל מטרה ועניין: תרבות הצריכה זה לא ייחודי לשנים האחרונות, עם זאת, המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר עשתה את חלקה הענק בהפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. ללא עוררין הגדילה את תרבויות השפע והקנייה לאופקים מכובדים מאוד. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל העולם צורכים יותר ויותר חפצים ומידע לפי גחמותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. באופן טבעי, השוק מגיב, והתגובה שלו בשום פנים ואופן לא מתעכבת מלהגיע – התופעה גודלת עוד ועוד – מנכ"לים מסכימים שצריך לבנות אפליקציות לעסקיהם. מנכ"לים מבינים עם הזמן את ההצלחה הפוטנציאלית שבהכנת אפליקציה על-מנת לספק נוחות לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. אבל, האם זה באמת דבר מחוכם?

בשורות הבאות נפתח את מה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה צריך עבור יצירת יישומים לארגונים וכיצד אפליקציית מובייל מסוגל לסייע להצלחת החברה שלכם? הנגשה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) קשר טכנולוגי עם החברה עם הזמן נהייה עניין מאסט. כאשר בית העסק נגיש מהטלפון של הלקוח ובעת שיש דו-שיח דרך התראות ס.מ.ס וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, צומחת תחושה של ביטחון והוא יצטייר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) אל מול העסקים שהתחרו בו עד עתה.

ככל שללקוח קליל לנהל דו-שיח, לפיכך יתרחב המחזור העסקי. יישומים לחברה יש בהם להעלות את תכיפות וגודל התשלומים מפני שלבצע קנייה נהיה לפשוט כ"כ, לחזק את קביעות השיח עם הקליינט ולהצמיח מערכת יחסים, רצוי גם על הדרך לתת מענה לקונה להפיק תועלת מירבית מה אופציות שיש בשירות שמוצע ע"י הצגה של אינפורמציה עניינית במסכו של מכשיר הסמארטפון.

במילים אחרות, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אך זה עניין שולי. חכם יהיה לסקור את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, לצד בונה היישומון בשביל להיות בטוחים שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.

מהם הדברים שאליהם חכם יהיה לעצור ולחשוב בהכנת אפליקציה?

מטרתנו היא הקלה על המשתמש, כמו לפתור בעיות שקיים במוצר. אפליקציות שביכולתן לפתור בעיות , זה יכול להיות להעניק אפשרות ללקוח להספיק יותר בפחות זמן, יעילות שימוש במוצר עצמו, למזער בזבזנות של אמצעים ולהעניק מוניטין או תמונת מצב רצינית וחזקה עבור קונים קיימים ופוטנציאליים ומתוך מענה לצורכי המשתמש באופן ראוי, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כמכניסות מאוד וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. החברה או התאגיד צריכים לדעת בדיוק מה צריך היישומון לעשות, זאת לפי הידע המקצועי וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. להשגת התוצאות הטובות ביותר, ראוי לאתר יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה צריכים להציג בפניכם שאלות באיזו צורה הינכם מריצים את המוצר כעת. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון חייבים לתשאל את החברה שנוגעות למטרותיה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם זה אופציונלי, חובה לפנות אל המתכנתים בבקשה להביא לכם לראות רפליקה של איך האפליקציה הסופית תיראה.

כיצד יכול בעל חברה להיות רגוע שהיישומון שהזמין לא תאבד בתוך שלל היישומים שקיימים עכשיו?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שהיישומון אמור להיות שימושי ומעודכן למען הקונים. הדרך להבטיח שהיישומון לא יילך לאיבוד בתוך ים היישומים שיוצאים בכל יום היא לבחון שהוא מביא רווחה מהותית למשתמש ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. במצב בו הלקוח מתייחס ליישומון כאל תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, תהיה בטוח שהוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

מה התעריף עבור לקבל אפליקציה לעסק קטן ?בנשר

הסבר בעייתי לקושייה מסובכת. עלויות הפיתוח משתנים והגורם הכי קריטי הוא מבנה ומורכבות היישומון. פיתוח אפליקציה שאינו בעייתי במיוחד אצל עסקים רציניים יעלה פלוס מינוס באיזור 7,000 שקלים עד 19,000 שקלים יישומים שהם יותר מסובכים עם זאת, הולכים לעלות כסף רב יותר. עסק רציני ושיש לו ותק יכול בדר"כ לתת לכם מחיר מוערך בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. מחירון תכנות והשקת היישומון לחברתכם אמור להצדיק את זה שהוא כן מספק מענה עבור אתגר מהותי העסק.

שאלה: התאמת היישומון למערכות הפעלה מגוונות זה בעצם אומר לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

בלי ללכת סחור-סחור: התשובה חיובית בדר"כ. במקרה ויש לכם נחיצות אמיתית שמה שאתם מקבלים יעבוד במכשירים שונים, כמו iPhone וגלקסי, הגיוני לומר שהדבר הנכון לעשות יהיה לבקש יישומון ווב ולא נטיב. השיטה הנ"ל היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; אבל רק במקרה והאפליקציה מעוצבת על-ידי חברה רצינית, כאמור. ניתן לקבל הסברים על השוני שישנו במערכות המגונות בקישורים אלה:

כמה יוצאת הרווח הסופי, פלוס מינוס, ברכישת יישומון בהזמנה אישית עבור חברה קטנה?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. בסיטואציה בה עלויות הפיתוח כולן עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, ההשקעה כדאית. קל יחסית לעשות בירור אם היישומון מצליח למזער את מספר השניות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, / לצמצם שימוש לא חכם באמצעים ב-13% בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בסקירה על מידת הרווח העתידי, חובה לא להשאיר בצד את שלל החשבונות, יחד עם מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בכל היבט, שהיישומון אמור בנשר למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כשהגענו לשלב ההשקה של היישומון, כיצד חכם יהיה למזמין היישומון לבצע שיווק לקונים עתיידים ונוכחיים?

השיטה הכי טובה להשקת יישומים זה ע"י דף ברשת. במידה ואנחנו מתעסקים ביישומון מסוג Native, אשר לקוחות יכולים להשיג בקטלוג היישומים הרשמי (בתור דומה זה יכול להיות App Store), כדאי לבחון בזעיר אנפין את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש זמן מה בטרם ההשקה של היישומון לחנות. יחד עם זאת, יש באפשרותנו לקדם את האפליקציה דרך רשימת דיוור, או להסתייע באלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון יש לקחת בחשבון בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהעביר אותם אל ערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

מתי מומלץ לבעלים של החברה באיזור נשר לרענן את היישומון שהזמינו?

בהתאם להסברים הקודמים, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של אופי האפליקציה המדוברת. בסיטואציה בה היישומון מספק מידע רלוונטי, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל פיתוח יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות חובה לרענן בערך אחת לשנה. על-מנת להתעדכן ולהיטמע היטב בהעדכונים של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה כגון אנדרואיד ואפל.

יישומון זה משהו שמומלץ לכל תאגיד?

במידה והחברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה להצביע על אתגר בשירות שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, רצוילהניח כרגע לרעיון של יישומון. אך דיבור עם תאגיד פיתוח יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום אתגר במוצר שלא ראינו קודם.

עניינים שכדאי למזמין היישומון לשקול כאשר הנושא הוא הכנת יישומון

אל תשכחו כי יש פונקציות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר משמעותית הרגלי עבודה שקיימים בחברה. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה קטנות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין בתוך האתר שהם מנהלים שבדר"כ לא עובדות בכלל בדפדפן של הנייד. ממש פה נקבל עזרה מהיישומון – הנגשת היכולת להזמין זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין תאגידים. זו אגב הסיבה לכמות אדירה של קונים ב-Amazon. אתר האינטרנט Amazon שינה את השיח של הקונים איתו למשהו קל ופשוט ממש. ל-"Amazon" זה מתאים? זה טוב גם לעסקים הקטנים. לפתח יישומון לבעלי חברות בנשר – לקבלת ייעוץ, תיאום פגישה והצעות גמישות, דברו איתנו עכשיו.