פיתוח אפליקציה בנתיבות

הכנת אפליקציה למקום עבודה בעיר נתיבות וכל המידע ההכרחי

הכנת אפליקציה לחברות בכל גודל בנתיבות

הכנת יישומים לחברות קטנים וגדולים: תרבויות השפע והקנייה זה לא עניין בלעדי למאה העשרים ואחת, אמנם רשת האינטרנט אשר דחפה, אולי יותר מכל, את תהליך הגלובליזציה ודחפה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי ספק פתחה את תרבות הצריכה אל גדלים מטורפים. יותר ויותר אנשים מכל יבשת מזמינים עוד ועוד דברים ומידע ע"פ צורכיהם, השאיפות וההעדפות האישיות. בצורה זו, השוק מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מגיעה באיחור – יותר ויותר בעלי מקומות עבודה מגיעים למסקנה שצריך לפתח אפליקציות לעסקיהם. מנהלים מבינים לאיטם את הרווח אשר בהזמנת יישומים במטרה להקל על חיי הקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). ועם זאת, האם הצעד הזה שכדאי לנו לעשות?

בטקסט שלפניכם ננתח את מה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה נדרש במטרה להגיע להכנת יישומון לעסק ואיך בדיוק אפליקציית מובייל יש בו לקדם את המוצר שאתם מציעים? הנגשה לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע תקשור מול הנהלת העסק הופכת להכרחי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות נגיש מהטלפון של הלקוח ובעת שיש דו-שיח דרך מסרונים ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, מתפתחת תקשורת קבועה ומאיר על עצמו אור מיוחד וטוב , זה כמובן בניגוד להעסקים שהתחרו בו עד עתה.

ככל שללקוח קליל לבוא באינטראקציה, כך יתרחב דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים בהחלט יכולים להעלות את גודל ותכיפות השילומים בגלל שלבצע רכישה הופך למהיר יותר, לחזק את קביעות התקשורת עם המשתמש ולהצמיח מערכת יחסים, באותו מעמד תוכלו לעזור למשתמש להפיק תועלת מירבית מה פיצ'רים שקיימים שמוצר ע"י פרסום אינפורמציה עניינית במסך מכשיר הסמארטפון.

בקיצור, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אך זה עניין שולי. חכם יהיה לסקור בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון יד ביד עם בונה האפליקצייה בשביל שלא יהיו טעויות והיישומון יתאים ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

על אילו דגשים הכרחי לשים לב בהכנת יישום?

המפתח הוא התפקסות על לפתור אישיו שישנו במוצר. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לאישיו , דוגמה לכך יכולה להיות להעניק אופציה לקונה לבצע דברים רבים יותר בדקות מעטות יותר, נכונות ויעילות שימוש בשירות המוצע, להכווין לשימוש נבון בתכונות המוצר ולהעניק מוניטין או תמונת מצב מקצועית יותר לעיני צרכנים קיימים ופוטנציאליים עם טיפול בצורכי הלקוח באופן טוב יותר כל אלה הוכיחו את עצמן כהשקעה מוצלחת לאחר זמן לא ארוך במיוחד. התאגיד או החברה צריכים לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל לעשות היישומון, וכאן נכנס כאמור הניסיון והמקצוענות, כל עסק בתחום שלו. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הטובות ביותר, נכון לאתר מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון אמורים לתשאל אתכם כיצד הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם בימים אלה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה חייבים לחקור' את החברה על צרכיו השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במידה והדבר מתאפשר, רצוי לשאול את המתכנתים אם הם יכולים להציג בפניכם דוגמית של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

איך מובטח לאדם שאותו יישומון לא תאבד בתוך שלל היישומים שיוצאים בכל יום?

חוק הגישה הראויה להבטיח שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בין שלל האפליקציות המתחרות היא לבחון שהיא מעניקה רווחה מהותית לאלו שהתקינו אותו ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן תמידי. במקרה שהמשתמש חש שזה יישומון שהוא תוצר שימושי ויעיל עבורו, תהיה בטוח שהוא ישוב להסתייע בו.

מה המחירון עבור לפתח יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור ארגון זעיר ?בנתיבות

מענה מסובך לקושייה בעייתית. התעריפים משתנות והגורם המשפיע ביותר הוא סדר גודל מורכבות היישומון. פיתוח אפליקציה פשוטה יחסית על-ידי חברה מקצועית יעלה בדר"כ בטווח ה – 17,000 ש"ח10000 יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם מורכבות יותר לעומת זאת הולכים לעלות הרבה יותר. עסק שיש לו ניסיון , לא אמורה להיות לו בעיה לתת לכם הערכת מחיר בתום דיון של כשעה וחצי. תמחור של לפתח את היישומון לחברתכם צריך להיות הוגן מול העובדה ששהוא אכן פותר אתגר רציני בחברה.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל מערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) זה במילים אחרות לשלם סכומים גבוהים יותר?

לא נאריך במילים: כמעט תמיד כן. במקרה והכרחי עבורכם שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד במערכות רבות (כמו iOS, Android) כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, סביר להניח שהדבר החכם לעשות יהיה להזמין יישומון מסוג ווב (רשת) ולא נטיב. שיטת ווב מאפשרת לאפליקציה לעבוד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, זה במידה והיישומון תוכנת ועוצב על-ידי חברה רצינית, כאמור. אתם יכולים להבין ידע בנוגע לשוני שישנו במערכות המגונות בקישורים אלה:

מהי הרווח, בערך, בקניית פיתוח יישומון לאנדרואיד או לאייפון לעסק קטן?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במקרה שעלויות הפיתוח כולן שבים לכיסו של הבעלים בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם פשוט מאוד לבחון את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את מספר השניות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, ולחלופין להקטין שימוש לא יעיל בהמוצר עצמו בעשרה אחוז בתור דוגמה. בסקירה על מידת ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), מומלץ להתחשב גם בכלשלל החשבונות, יחד עם מה שהחברה מוציאה, בכל היבט, שעתיד היישומון באיזור נתיבות להפחית.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, איך רצוי לרוכש השירות לדחוף אותה לשוק ולמשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

הדרך האפקטיבית ביותר להשקת יישומים זה ע"י דף ברשת. בסיטואציה בה אנחנו מתדיינים על יישומי נייטיב, אותה ניתן להתקין במכשיר הסלולרי בארכיון היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), הכרחי לשים תחת זכוכית מגדלת פה ושם את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. בנוסף, נוכל להודיע על השקתו של היישומון ע"י לוח תפוצה, או להסתייע באלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. בהתאם לאופיו של היישומון, נכון יהיה לקחת בחשבון צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולפרסם אותם בYouTube, Facebook וכו'.

מתי יש למנהלים בנתיבות והסביבה לבצע עדכון של היישומון שרכשו?

בדומה לשאלות הקודמות, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את מטרת היישומון שאתם רוצים. במצב בו היישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, אחרת חבל לטרוח לייצר אפליקציה כזו. מינים שונים של יישומים יש לבצע רענון וחידוש כל 12 חודשים פחות או יותר. במטרה להיות מותאמים להשינויים בתוך הפלטפורמות השונות כמו iOS ואנדרואיד,

שאלה: יישומון טוב לחברה בכל מצב?

במצב בו התאגיד לא מצליח לאתר קושי במוצר שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, ישלוותר לגמרי על יישומון. אבל שיח כן אצל חברת פיתוח אפליקציות זו דרך מוכרת למצוא קושי במוצר שלא ראינו בעבר.

נושאים אשר חובה להנהלת החברה לחשוב עליהם כאשר העיסוק הוא בניית יישומון

צריך לזכור כי קיימות אופציות באינטרנט שאיתן אפשר לעשות שיפור בצורה מהותית הרגלים שליליים שיש לחברה. למשל להזמין. לחברות הפצה מזעריות ישנן אופציות של להזמין בדף הרשת שבבעלותם שבדר"כ לא מתפקדות בכלל בסמארטפון. זו דוגמה למתי נקבל עזרה מהיישומון – העלאה ברמה של היכולת להזמין ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער אצל ארגונים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות של קניות מאתר "אמאזון". אמאזון הפכה את ה'דיבור' של המשתמש איתו לפשוטה ונוחה מאוד. טוב לאתר "Amazon"? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. לפתח יישומון ליזמים בנתיבות – להתייעצות עם מקצוענים, מפגש והצעה לעלות, שלחו לנו הודעה עכשיו.