פיתוח אפליקציה בנתניה

הכנת אפליקציה לבתי עסק בנתניה וכל המידע ההכרחי

יצירת יישומים לבתי עסק לכלל המטרות האפשריות בעיר נתניה

בניית יישומים לבתי עסק לכלל המטרות האפשריות: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא ייחודי למאה ה-21, אך פריצת הרשת שסייעה לתהליך הגלובליזציה ותרומתה להתפתחות טכנולוגית, בלי ספק הרחיבה את עולם הצרכנות לגדלים מדהימים. היום המון בני-אדם בכדור הארץ רוכשים עוד ועוד דברים וטיפולים ע"פ הרצונות שלהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. באופן טבעי, התגובה של עולם הסחר בחיים לא מתעכבת מלהגיע – כמות גדולה של בעלי מקומות עבודה הגיעו למסקנה שנכון ליצור אפליקציות לעסק שלהם. מנהלים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים הצלחה הפוטנציאלית אשר בפיתוח יישומים במטרה לעשות טוב ונוח למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ואף על-פי כן, האם זה באמת דבר חכם?

בדף זה נעניק תשובה לשאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה נחוץ על מנת להגיע לבניית יישומון לעסקים וכיצד יישומון לסלולרי יש ביכולתו למנף את השירות שאתם מציעים? נתינת אופציה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) יכולת תקשורתית מתקדמת מול בית העסק עם הזמנה הופך לבסיסי. כשהעסק נגיש מהטלפון של צורך המוצר וכאשר ההתקשרות נעשית בשיטה של מסרונים וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, מתהווה תחושת ביטחון והוא יצטייר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות , זה בניגוד לעסקים המתחרים לו.

ככל שללקוח יש את האופציה הפשוטה להיות בתקשורת, על-פי כך יהיה גדול יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים בהחלט יכולים להגדיל את תדירות ונפח הרכישות מפני שלבצע רכישה נהיה כל-כך זמין, למנף את קביעות התקשורת עם הקליינט ולהצמיח שם תחושת ביטחון, באותה הזדמנות רצוי אף לסייע ללקוח שיוציא את המקסימום מן ה דברים שקיימים שמוצר דרך הצגת מעין 'כרוז' דיגיטלי במסך המכשיר הנייד.

בקיצור, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אך זה נושא שולי. כדאי לבדוק בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון יחד עם המפתח של היישומון במטרה שלא יהיה ספק שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

על מה חובה להתייחס ב'הנדסת' יישומים?

מה שהכי חשוב זה הקלה על המשתמש, כמו לפתור אישיו שקיים בחברה. יישומים שמצליחים לפתור עניין , לדוגמה לתת אפשרות לקונה לעשות יותר פעולות בזמן קצר יותר, לעשות שימוש נכון ויעיל בשירות המוצע, למזער בזבזנות של אמצעים ולהעניק לחברה Image (תמונה) רצינית וחזקה לעיני משתמשים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, עם מענה לרצונות המשתמש באופן טוב יותר פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כהשקעה מוצלחת וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. מטרת התאגיד או החברה זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור לעשות היישומון, זאת על-פי הניסיון והמקצוענות, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי מוצלחת, רצוי למצוא בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה חייבים להפנות אליכם קושיות באיזו צורה אתה מבצע דברים עכשיו. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון מטרתם להפנות אל החברה שאלות בנוגע לצרכים שלה שמדגימות את מידת ההבנה שלהם באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במצב בו ניתן, חכם יהיה לבקש מצוות המפתחים להראות לכם דוגמית של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

מהי הדרך בה יכול בעל ארגון להירגע: שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא יתמסמס בין מליוני האפליקציות שקיימים עכשיו?

חוק מספר 1 הוא שהיישומון צריך להיות מעודכן ושימושי למען הצרכנים. הדרך להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון שלנו לא ייעלם בין שלל היישומים שמתפרסמים בכל עת להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא מספק שימוש מהותי לקונה ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. במקרה שהציבור חש שזה יישומון שהוא תוצר שימושי ויעיל עבורו, תהיה בטוח שהוא ישוב וייעזר בו.

כמה אשלם כדי לבנות אפליקציה עבור חברה קטנה בנתניה?

הסבר בעייתי לקושייה בעייתית. עלויות הפיתוח לא קבועים והגורם הכי קריטי הוא כמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. לפתח יישומון לא בעייתי כל-כך על-ידי חברה מקצועית יעלה בדר"כ בין 10 אלף שח עד 17 אלף שח. יישומים לא פשוטים כל-כך אולם, עומדים לעלות כסף רב יותר. עסק רציני ומנוסה , לא אמורה להיות לו בעיה לדאוג לכם למחיר מוערך בסיום דיון של כשעה וחצי. מחיר בניית היישומון לחברה שלכם צריך אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהוא כן מוצא מענה בשביל קושי רציני בחברה.

לפתח יישומון שמיועד לסוגים רבים של מכשירים יעלה לבעל עסק עוד כסף?

ברמת העיקרון, התשובה חיובית בדר"כ. יצא ובהחלט חשוב לכם שהיישומון יפעל בסוגים רבים של מכשירים, כמו iPhone וגלקסי, לא תהיה הגזמה להגיד שמה שאתם צריכים לעשות זה לבקש יישומון רשת (ווב) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. שימוש במבנה ווב מאפשרת לאפליקציה לעבוד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; זה במקרה והפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה כראוי כמובן. אתם מוזמנים להבין אינפורמציה בנוגע לשוני שקיים במערכות המגוונות בדפים אלה:

כמה סה"כ הרווח הסופי, פלוס מינוס, ברכישה של יישומון בשביל חברה זעירה?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. במידה ועלויות הפיתוח כולן מוחזרים אל המשקיע בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. זה גם פשוט מאוד לבצע בדיקה את היישומון, אם הוא מוריד את מספר השניות הנצרכות לקנות משהו ב-15%, ו/או למזער שימוש לא חכם בהמוצר עצמו בעשרה אחוזים בתור דוגמה. בבחינת הרמה של הכדאיות, נכון להכניס לחישוב את המספרים שמשפיעים על מה שהחברה מוציאה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שהיישומון מתכוון בנתניה לצמצם.

כאשר היישומון עומד, באיזו צורה חובה למזמין האפליקציה להגיע איתה לקונים נוכחיים ועתידיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית לקידום יישומים זה עם עמוד ברשת. יצא והשיח הוא על יישומון מסוג Native, אשר אתם יכולים להתקין במכשיר הסלולרי בארכיון היישומים הייעודית (App Store בתור דוגמה), רצוי לשים תחת זכוכית מגדלת טיפה את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש בטרם השקת היישומון לחנות. כמו כן, תוכלו לעשות קידום ליישומון דרך רשימת דיוור, או להסתייע במוקד התפוצה והפרסום בחברה. לפי סוגו של היישומון, חובה לשקול צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהטמיעם בYouTube, Facebook וכו'.

כל איזו תקופת זמן ראוי לבעלים של החברה באיזור נתניה לערוך עדכון של היישומים שרכשו?

אף פה, נוכל לענות רק מתוך הבנה של תכליתו של היישומון הזה. במידה והיישומון סובב מידע, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון מהסוג הזה. סוגים אחרים של אפליקציה כדאי לחדש כל תקופה של 12 חודשים לערך. במטרה שהיישומון יעבוד חלק עם כל השינויים של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כגון iPhone וגלקסי,

יישומון זה משהו שמתאימה לחברה בכל מצב?

אם העסק כושל להתמקד על קושי במוצר שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, רצוילשכוח כרגע מיישומון כלשהו. אולם שיחה אצל צוות פיתוח של יישומים, תסייע לעסק בזיהוי בעיה עסקית שלא ראינו בעבר.

נקודות נוספות שכדאי לבעלי עסקים לתת עליהם את הדעת כשחושבים על תכנות והשקת יישומון

בתקופתנו יש פונקציות באינטרנט ואיתן נוכל לשפר משמעותית הרגלי עבודה שיש לעסק. דוגמה אחת היא הזמנות. למפיצים קטנים קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף הרשת שבבעלותם שהמון פעמים לא פועלות כלל בסמארטפון. פה למשל יש צורך ביישומון הייעודי – הנגשת היכולת לבצע רכישה זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין ארגונים. זה, בין היתר, ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר Amazon. האתר הפופולרי שינה את האינטראקציה של הקונים איתו לפשוטה ונוחה מאוד. אם זה טוב לאמאזון, אז זה מתאים גם לכם. בניית יישומים לבעלי חברות בנתניה – ליעוץ מקצועי, מפגש והצעת מחיר, דברו איתנו עכשיו.