פיתוח אפליקציה בעכו

הכנת יישומים לתאגידים בעיר עכו וכל אשר צריך לדעת

יצירת אפליקציות לחברות מכל סוג בעכו

בניית יישומים לחברות לכלל המטרות האפשריות: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא ייחודי למאה העשרים ואחת, אך פריצת המרשתת שעזרה לכל הפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, והניעה התפתחות טכנולוגית, בלי ספק הרחיבה את תרבות הצריכה למימדים מטורפים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל העולם מזמינים עוד ועוד חפצים ומידע על-פי הדרישות שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. על ידי כך, התגובה של עולם הסחר אף פעם לא מגיעה באיחור – התופעה גודלת עוד ועוד – נותני שירות עושים את הצעד ליצור אפליקציות למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. מנהלים הבינו כבר את הטוב שבפיתוח יישומון על-מנת לעשות טוב ונוח לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. אולם, האם מדובר במעשה שמומלץ לנו לעשות?

בפסקאות הבאות נעניק תשובה לשאלת השאלות: מה הכרחי על מנת להגיע ליצירת אפליקציות למקום עבודה ואיך יישומון באנדרואיד או באייפון יש ביכולתו למנף את החברה שלכם? נתינת אפשרות לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, יכולת תקשורתית מתקדמת מול מפתחי המוצר עם הזמנה הופך לבסיסי. כאשר "המוצר" והצוות נגיש מהטלפון של הצרכן וכאשר ישנה אינטראקציה באופן של התראות ס.מ.ס וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, מתהווה תחושת ביטחון ומן ההיגיון שהוא יזהר בזרקור חיובי , זה בניגוד למתחריו.

קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן פשוט לבוא באינטראקציה, לפיכך יתרחב סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות יש בהם להגדיל את גודלן ונפחן של הקניות על ידי כך שלבצע רכישה נהיה נוח כ"כ, לחזק את קביעות השיח עם המשתמש ולהקים מערכת יחסים קרובה, אפשר גם על הדרך לתת מענה למשתמש שיעשה שימוש נרחב וחכם יותר ב פיצ'רים שיש במוצר ע"י פרסום נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה במסכו של המכשיר הנייד.

בפשטות, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, היא לא העיקר. רצוי לבדוק את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, בסיועו של המפתח של היישומון כדי שבוודאות נדע שהיישומון יתאים ללקוח ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.

על איזה דברים נכון לתת את הדעת ב'הנדסת' אפליקציות?

חלק הארי של הפיתוח הוא לשים דגש על לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שיש בשירות. יישומים שיכולים לפתור עניין כמו להקל על הקונה לעשות יותר פעולות במינימום דקות, נכונות ויעילות שימוש במוצר עצמו, למזער בזבזנות של משאבים ולהעניק מוניטין או תמונת מצב אמינה וחזקה מול לקוחות שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, ומתוך טיפול ברצון המשתמש באופן אדיב, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כמכניסות מאוד בהיבט ארוך טווח. החברה או התאגיד אמורים זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור היישומון להציא לפועל, בהתבסס על רזי המקצוע, כל עסק בתחום שלו. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי שימושית, כדאי לחפש מפתח בעל ניסיון מוכח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון אמורה לשאול אותך באיזה אופן אתה מבצע דברים כעת, בלי יישומון פעיל. המפתחים צריכים להציג לחברה שאלות בנוגע לרצונות שלה השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. אם מתאפשר, הכרחי לבקש מצוות המפתחים להציג בפניכם רפליקה מסוימת של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

באיזה אופן מובטח לבעלים של חברה שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא יטבע בתוך הכמות האדירה של היישומים שמתפרסמים בכל עת?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שהיישומון צריך להיות שמיש ועדכני למען המשתמשים. האופן בו הכי כדאי להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון שלנו לא ייעלם בשפע היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא לבדוק שהוא מספק טוב' מהותי לקונה באופן שעתי אפילו אם צריך. במצב בו הצרכן רואה באפליקציה ככלי אהוב עליו, אין שאלה – הוא יחזור וישתמש בה.

כמה אשלם כדי לבנות אפליקציה בשביל חברה זעירה בעיר עכו?

מענה בעייתי לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירים לא מקובעים כלל והגורם הכי קריטי הוא כמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. לפתח יישומון שאינו בעייתי במיוחד על-ידי חברה מקצועית מחירו יהיה סביב 10 אלף שח עד 18 אלף שח. אפליקציות לא פשוטים כל-כך עם זאת, יעלו מספרים רציניים יותר. עסק עם ניסיון אמור להיות מסוגל להודיע לכם על הצעה לתשלום אחרי פגישה של שעה-שעתיים. מחירון הכנת היישומון לחברה שלכם אמור להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהיישומון אכן פותר קושי רציני בחברה.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל סוגי מכשירים רבים זה בעצם אומר לשלם סכומים רציניים יותר?

בקיצור, התשובה חיובית בדרך כלל. בסיטואציה בה בהחלט חשוב לכם שהיישומון יעבוד בהרבה מערכות, כמו iPhone וגלקסי, ייתכן מאוד שהדבר החכם לעשות יהיה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון אינטרנט (ווב) ולא יישומון מסוג Native. השיטה הנ"ל היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, זאת אם העיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות מנוסה, כאמור. לחצו כאן כדי להשיג ידע בנוגע לשוני בין הפלטפורמות השונות בדפים אלה:

מה בדיוק הרווח הסופי, פלוס מינוס, על ההשקעה יישומון ייעודי בשביל חברה זעירה?

זה מאוד תלוי במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. אם עלויות הפיתוח של היישומון עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. זה גם די קל לבצע חישוב אם האפליקציה מפחיתה את מס' הדקות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ואף למזער בזבזנות של תכונות המוצר ב-16 אחוזים כהדגמה. בבירורים על כמה הדברים משתלמים, חובה לא לשכוח את כל מה שמהווה את ,"הפסדי" החברה בכל צורה שלא תהיה, שאמור היישומון בעכו להוריד.

כשהיישומון כבר עומד, מהי הגישה על-פיה חובה למזמין השירות להגיע איתה לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי ראויה להוצאת יישומון לשוק זה ע"י עמוד ברשת. במקרה שהדיון הוא על יישומי Native, אותו ביכולתכם לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי בארכיון היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (App Store בתור דוגמה), רצוי לחקור בטעימה קלה את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. כמו כן, אפשר לחלק המלצות על היישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ולהיעזר באלו שאחראים על המכירות בחברה. בהתאם לאופיו של היישומון, רצוי לחשוב על אפשרות צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהטמיעם בYouTube, Facebook וכו'.

מתי וכמה תדיר חובה באופן כללי בעיר עכו לחדש את היישומון שהזמינו?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, התשובה טמונה בתכליתו של היישומון הזה. במידה והיישומון מספק מידע רלוונטי, נעדכן אותו באופן קבוע, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על פיתוח יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות רצוי לערוך חידוש כל 12 חודשים בהערכה גסה. ע"מ להיות בסנכרון מושלם עם העדכונים של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה כiPhone וגלקסי,

האם אפליקציה הכרחי לכל ארגון?

במקרה והעסק כושל לזהות אתגר בחברה שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, נכון יהיהלהניח כרגע לרעיון של יישומון. אמנם התייעצות עם מפתחים של יישומים, זו אולי אפשרות לשים לב לקושי בחברה שלא ראינו קודם.

נקודות נוספות שרצוי למנהל הנבון להקדיש להם מחשבה בטרם מתחילים עם השקה אישית של יישומון

אל תשכחו כי קיימות פונקציות ברשת ואיתן נוכל לשפר באופן כבד-משקל הרגלים שליליים שהעסק כבר מאמץ. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה מזעריות קיימות אפשרויות הזמנה באתר האינטרנט ששייך להם שבדרך-כלל פשוט בלתי אפשריות לביצוע בנייד. זו דוגמה למתי נסתייע באפליקציה – לשדרג את אפשרות ההזמנה זה בדיוק מה שייצור את הפער אצל חברות. זה, בין היתר, ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר Amazon. האתר הפופולרי הפך את השיחה של הצרכנים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. לאתר הענק הזה זה מתאים? זה טוב גם לעסקים הקטנים. תכנות והשקת יישומון לבעלי ארגונים בעכו- בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, קביעת ישיבה והצעות אטרקטיביות, שלחו לנו e-mail עכשיו.