פיתוח אפליקציה בעפולה

הכנת יישומים לעסקים בעיר עפולה ומה חשוב שתדע

בניית אפליקציה לעסקים קטנים וגדולים בעפולה והסביבה

בניית יישומים לחברות קטנים וגדולים: תרבויות השפע והקנייה זה לא עניין בלעדי לתקפותנו, עם זאת, פריצת המרשתת שסייעה להפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, והניעה התפתחות טכנולוגית, בהחלט גרמה לטפיחה של תרבות הצריכה להיבטים עצומים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם בעולם מזמינים עוד ועוד פריטים וטיפולים ע"פ הרצונות שלהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. בצורה זו, התגובה של הסוחרים בחיים לא מאחרת לבוא – יותר ויותר מנהלים בוחרים להזמין אפליקציה לעסק שלהם. נותני שירות מגיעים לאט לאט למסקנה: כל הרווח שביצירת יישומים במטרה להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חמשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. אבל, זה מעשה נחוץ?

בעמוד זה נדסקס בהשאלה שכולם שואלים: מה מתבקש עבור הזמנת יישומים לחברות ובאיזה אופן יישומון באייפון או באנדרואיד מסוגל לסייע להצלחת השירות שאתם מציעים? מתן אופציה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי קשר טכנולוגי מול מפתחי המוצר ברבות השנים האחרונות הופך לנושא מאסט. כשה"מוצר" מצוי בנייד של הצרכן ובעת שמתקיים דו-שיח על-ידי התראות ס.מ.ס ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, מתפתחת תחושת אמון והוא יואר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) אל מול מתחרים.

אם לקליינט מתאפשר בלי קושי להיות במגע, על-פי כך יהיה רחב יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים בהחלט יכולים להעלות את גודלן ונפחן של השילומים ע"י זה שלבצע קנייה הופך למהיר יותר, לחזק את תדירות המגע עם הלקוח ולהצמיח מערכת יחסים, כמו גם להעניק סיוע לקליינט שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב מוצרים והשירותים שבית העסק נותן דרך הצגת ידע חשוב על-גבי הסמארטפון.

לסיכום ההקדמה, אפליקציה לעסק בלבד אך זה נושא שולי. מומלץ מאוד לבחון את כל מטרות העסק בסיוע של מתכנת היישומים בשביל שלא יהיה ספק שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

על איזה נושאים כדאי לעצור ולחשוב ביצירת יישומים?

מטרתנו היא לשים דגש על פתרון בעיה שישנו בשירות. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לאישיו , זה יכול להיות לאפשר למשתמש לעשות יותר פעולות בזמן המועט ביותר, לעשות שימוש נכון ויעיל בזמן, להכווין לשימוש נבון בתכונות המוצר ולתת לעסק תמונה שאומרת 'קידמה' עבור קונים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. כמובן יד ביד עם טיפול בצורכי הלקוח באופן מקצועי, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כהשקעה מוצלחת וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. מטרת התאגיד או החברה לדעת בדיוק מה צריך האפליקציה לבצע, ופה נכנס כמובן הידע המקצועי בתחומו. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי רווחית, ראוי להשיג מתכנת עם ותק רב שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה מוכרחים לחקור' אתכם באיזו שיטה הינכם מנהלים את העסק בימים אלה. המפתחים אמורים להציג בפני החברה שאלות שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם זו לא בעיה, ראוי לדרוש בנימוס מהמתכנתים לחשוף בפניכם מבנה ראשוני של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

באיזה אופן יכול בעל ארגון להירגע: שהאפליקציה שלו לא יטבע בתוך ים היישומים שמתפרסמים בכל עת?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון אמור שיהיה לו רלוונטיות מספקת בשביל הלקוחות. הגישה הראויה להיות בטוחים שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בין שלל היישומים שמוצעים היום היא לבדוק שהוא מספק ומעניק רווחה מסוימת ללקוח ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן יומיומי. יצא והצרכן מתייחס ליישומון כאל תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

כמה עולה לפתח יישומון עבור חברה קטנה בעפולה והסביבה?

מענה בעייתי לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירים לא קבועים ואחד המשתנים רבי המשקל הוא סוג ואופי האפליקציה. תכנות והשקת יישומון שאינו בעייתי כ"כ אצל עסק רציני עולה בדרך כלל בכיוון של 7,000 שקלים עד 18,000 שקלים יישומים אשר אינם פשוטים כ"כ יחסית, תעלנה מספרים גבוהים יותר. מפתחים של יישומים בעסק עם ותק , לא אמורה להיות לו בעיה להחזיר לכם תשובה עם הצעת עלות בתום דיון של כשעה וחצי. תעריף הכנת היישומון לארגון שלכם צריך אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהיישומון אכן נותן מענה לקושי מהותי בעסק.

האם פיתוח עבור מכשירים שונים , משמעות הדבר לשלם סכומים גבוהים יותר?

בלי ללכת סחור-סחור: התשובה חיובית בדרך כלל. במקרה שיש לכם צורך אמיתי שהתוצר יעבוד במכשירים שונים, כגון iOS ואנדרואיד, סביר להניח שהבחירה החכמה יותר תהיה להזמין יישומון ווב ולא יישומון מסוג Native. שיטה זו היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; רק בסיטואציה בה הפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות רציני, מן הסתם. כאן תוכלו למצוא הסברים על השוני בין הפלטפורמות השונות בדפים אלה:

כמה יוצאת הרווח הסופי, בערך, אם נזמין יישומון Web בשביל חברה קטנה?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. בסיטואציה בה עלויות הפיתוח כולן מוחזרים אל המשקיע באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. זה גם די קל לבצע בדיקה אם היישומון מצליח להקטין את מס' הדקות הנצרכות לביצוע פעולה ב-20%, ולחלופין למזער שימוש מיותר בשירות המוצע בעשרה אחוז למשל. בבדיקת הרווח העתידי, כדאי להכניס לחישוב את המספרים שמייצגים את מה שהחברה מוציאה, באופן ישיר ועקיף, שהיישומון עתיד בעיר עפולה להקטין.

כשהגענו לשלב ההשקה של היישומון, איך מומלץ לרוכש השירות להגיע איתה למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה לקידום של יישומון זה ע"י עמוד ברשת. אם בנינו יישומון Native, אשר אתם יכולים להתקין במאגר היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות App Store), רצוי לבדוק קלות את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. בנוסף, אפשר להודיע על השקתו של היישומון ע"י לוח תפוצה, או בעזרה של המחלקה לפרסום שלכם. בהתאם לסוג היישומון, כדאי לקחת בחשבון עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולהעביר אותם אל אתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

כל כמה זמן חובה באופן כללי בעפולה והסביבה לעדכן את היישומים שרכשו?

בדומה לדברים לעיל, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את תכליתו של היישומון הזה. במידה והיישומון סובב מידע, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים שתכליתם שונה נכון יהיה לבצע עדכון לפחות פעם בשנה. בשביל להתעדכן ולהיטמע היטב בהתפתחויותיהן של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה , לדוגמה iOS ואנדרואיד,

שאלה: יישומון הכרחי לכל ארגון?

במקרה והחברה נכשלת בלשים אצבע על אתגר במוצר אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, הכרחישלא יפתח אפליקציה כלל. ואף על-פי כן, דיבור עם צוות פיתוח של יישומים, זו אולי אפשרות לשים לב לפוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

דברים אשר ראוי למנהלים לשקול כאשר העיסוק הוא עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

בזמננו אנו יש פתרונות באינטרנט שביכולתן לגרום לשיפור באופן מהותי הרגלי עבודה שהעסק כבר מאמץ. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה קטנות ישנן אופציות של להזמין בתוך האתר שהם מנהלים שבדר"כ לא פועלות כלל בסמארטפון. זו הנקודה בה יש צורך ביישומון הייעודי – שדרוג היכולת להזמין זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער בין ארגונים. זה, בין היתר, ההסבר לכמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. אתר "אמאזון" שינה את האינטראקציה של הצרכנים איתו לדבר קל ופשוט נורא. ל"אמאזון" זה טוב? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. הכנת יישומון ליזמים בעפולה – בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, קביעת ישיבה והצעות נוחות, שלחו לנו מייל עכשיו.