פיתוח אפליקציה בערד

הכנת אפליקציות למקום עבודה בערד וכל השאלות הנפוצות

פיתוח אפליקציה למקום עבודה לכלל המטרות האפשריות בערד

יצירת יישומים למקום עבודה מכל גודל: תרבות הצריכה זה לא דבר בלעדי לזמן הזה, אבל המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, שסייעה להפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, והניעה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. חד משמעית גרמה לטפיחה של עולם הצרכנות להיבטים עצומים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל יבשת קונים עוד ועוד קניות וחומר מכל סוג לפי רצונותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. ודאי שעולם הסחר מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא מאחרת לבוא – עוד ועוד נותני שירות מסכימים שראוי להכין יישומון לעסק שלהם. בעלי עסקים מגיעים לאט לאט למסקנה: כל הרווח שבהזמנת יישומון ע"מ לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול המשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. והאמנם, האם הצעד הזה כדאי?

בשורות הבאות נדון בהשאלה שכולם שואלים: מה צריך במטרה להגיע להכנת אפליקציות לעסקים וכיצד יישומון Mobile יש ביכולתו לקדם את המוצר שלכם? הנגשה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי קשר טכנולוגי מול מפתחי המוצר עם הזמנה הופך למנדטורי. כאשר בית העסק נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הלקוח וכאשר ההתקשרות מתבצעת על-ידי מסרונים ועדכונים שוטפים, צומחת תחושה של אמון והוא יואר בזרקור חיובי , זה כמובן בניגוד להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.

ככל שללקוח קל יותר לבוא באינטראקציה, באותה צורה יגדל סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יש בהם להגדיל את גודל ותכיפות התשלומים בגלל שלבצע קנייה הפך לכה זמין, להעלות את קביעות התקשורת עם הקליינט ולבנות אמון, מומלץ באותה נשימה לתת מענה לקונה להפיק תועלת מירבית מה דברים שהעסק מציע בצורה של הבאת נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה במסכו של מכשיר הטלפון.

לסיכום ההקדמה, אפליקציה לעסק בלבד היא לא העיקר. מומלץ מאוד לבדוק את רצונותיו של בעל החברה יד ביד עם בונה האפליקצייה וזאת כדי שבוודאות נדע שהיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

לאיזה מוקדים הכרחי לתת את הדעת בבניית יישום?

המפתח הוא הקלה על המשתמש, כמו פתרון בעיה שיש במוצר. יישומים שיכולים לפתור עניין , דוגמה לכך יכולה להיות להקל על הלקוח לסיים את ענייניו בזמן קצר יותר, לבצע שימוש נכון ויעיל בתכונות המוצר, שימור תכונות המוצר ולהעניק מוניטין או תמונת מצב עניינית ורצינית לעיני משתמשים קיימים ופוטנציאליים ומתוך טיפול ברצון המשתמש באופן טוב יותר פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן בתור השקעה מוצלחת בהסתכלות ארוכת טווח. על העסק או הארגון לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל לעשות היישום, בהתבסס על רזי המקצוע, כל עסק בתחום שלו. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי שימושית, רצוי שיהיה לנו בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מוכרחים לחקור' אתכם באיזו צורה הינכם משיקים את השירות או המוצר כעת, ללא אפליקציה. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה מטרתם להקשות קושייות על החברה בנוגע לצרכיה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במידה והדבר מתאפשר, הכרחי לפנות אל המתכנתים בבקשה להציג בפניכם מבנה ראשוני של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

כיצד יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שהאפליקציה שלו לא תאבד בתוך שלל היישומים שיוצאים כל הזמן?

חוק מספר 1 הוא שהיישומון מוכרח להיות מעודכן ושימושי לציבור. הדרך להבטיח שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בים היישומים שיוצאים כל הזמן היא לסקור אותו אם הוא מספק יתרון רציני כלשהו לאלו אשר בחרו להוריד אותו על בסיס יומיומי. במקרה והציבור מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוצר שימושי ויעיל עבורו, אין שאלה – הוא ישוב להסתייע בו.

כמה אשלם כדי לפתח אפליקציה בשביל חברה זעירה באיזור ערד?

הסבר בעייתי לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירונים של לפתח אפליקציה לא מקובעים כלל ואחד המשתנים רבי המשקל הוא סוג ואופי האפליקציה. השקה אישית של יישומון שאינו מורכב כ"כ ע"י עסק רציני יתומחר פלוס מינוס באיזור 9,000 שקלים עד 18,000 שקלים אפליקציות לא פשוטים כל-כך אולם, הולכים לעלות מספרים רציניים יותר. מפתחים בתאגיד עם ניסיון יכול בדר"כ להחזיר לכם תשובה עם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי לאחר מפגש קצר יחסית. עלות תכנות והשקת היישומון לארגון שלכם צריך להיות הוגן מול העובדה ששהוא כן מוצא מענה בשביל בעיה עסקית אמיתית.

שאלה: התאמת האפליקציה לפלטפורמות מרובות זה במילים אחרות לשלם יותר?

לא נאריך במילים: בדרך כלל כן. במקרה שזה מהותי מבחינתכם שמה שאתם מקבלים יעבוד במערכות הפעלה מגוונות, כמו אייפון ו-Android, יכול להיות שמה שעליכם לעשות זה להזמין יישומון מסוג ווב ולא נטיב. השיטה Web application מאפשרת לאפליקציה לעבוד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; רק בסיטואציה בה העיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות רציני, מן הסתם. אתם יכולים ללמוד עוד מידע נוסף על השוני בין הפלטפורמות השונות בלינקים הבאים:

כמה יוצאת הרווח, בערך, בפיתוח אפליקציה עבור ארגון זעיר?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. במצב בו מחירי הפיתוח כולם שבים לכיסו של הבעלים בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם פשוט מאוד לבצע בדיקה את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את מספר השניות הנצרכות לקנות משהו ב-15%, או לחלופין להקטין בזבזנות של תכונות המוצר ב-16% בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בבירור הרווח העתידי, חשוב מאוד לצרף לחישובים שלנו את כל החשבונות למיניהם, פלוס ה"הפסדים" של החברה, בצורה מיידית ולפרקים, שהיישומון אמור בערד למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כשהיישומון הושלם, מהי הגישה על-פיה ראוי למזמין השירות לדחוף' אותה למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

האופן הכי נכון לקידום יישומון זה באתר אינטרנט. יצא והדיון הוא על יישומי Native, אותו אתם יכולים להתקין במכשיר הסלולרי אך ורק מחנות האפליקציות הרשמי של מערכת ההפעלה (Google Play הוא דוגמה קלאסית), רצוי לחקור מעט את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש בטרם נשיק את היישומון לחנות. יחד עם זאת, ניתן לשווק את היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, ובסיועם של המחלקה לשיווק שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, רצוי לחשוב על אפשרות עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהטמיעם בYouTube, Facebook וכו'.

מתי וכמה תדיר נכון יהיה בערך בערד לחדש את היישומים שרכשו?

אפילו פה, התשובה טמונה בתכליתו של היישומון הזה. במידה והיישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות חובה לערוך עדכון לפחות פעם בשנה. כדי להיות מותאמים לההתפתחויות של מערכות ההפעלה של המכשירים כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

האם אפליקציה כדאי לכל חברה?

יצא והחברה לא מצליחה להתמקד על בעיות במוצר שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, כדאישלא יפתח אפליקציה כלל. אמנם שיחה אצל מפתחי יישומים, זו אולי אופציה למצוא בעיה עסקית שלא ראינו בעבר.

נושאים שהכרחי לבעלים הנבון לתת עליהם את הדעת כשחושבים על עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

בעידן של היום, קיימות אופציות באינטרנט שמסוגלות לגרום שיפור משמעותית תכונות שהחברה לוקה בהם. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות קטנות של הפצה יש אופציה בדר"כ של להזמין אצלם בדף שבבעלותם שבדר"כ לא מתפקדות בכלל בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. ברגע זה נקבל עזרה מהאפליקציה – להעלות ברמה את האופציות להזמין יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול בין ארגונים. זו אגב הסיבה לכמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. אתר Amazon שינה את ההתקשרות של הגולשים איתו לפשוטה ונוחה מאוד. ל"אמאזון" זה טוב? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. לפתח יישומון ליזמים בערד – בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, קביעת ישיבה והצעות נוחות, שלחו לנו מייל עכשיו.