פיתוח אפליקציה בפרדס חנה

יצירת אפליקציות לחברות בפרדס חנה , כל הידע ההכרחי

בניית יישומים לתאגידים לכל מטרה ועניין בפרדס חנה והסביבה

יצירת אפליקציות לתאגידים לכלל המטרות האפשריות: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא דבר בלעדי לזמננו, אבל המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, אשר עשתה את חלקה הענק בסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ודחפה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. חד משמעית הרחיבה את תרבות הצריכה אל גדלים שלא יעלו על הדעת. בני אדם רבים יותר ויותר מכל יבשת רוכשים עוד ועוד פריטים וטיפולים על-פי הגחמות שלהם, השאיפות וההעדפות האישיות. ע"י כך, התגובה של עולם הסחר בחיים לא מאחרת לבוא – גדלה הכמות של בעלי מקומות עבודה עושים את הצעד לפתח אפליקציה לעסקיהם. מנכ"לים מתחילים להבין את ההצלחה הפוטנציאלית שבפיתוח אפליקציה במטרה לספק חוויית קנייה חיובית לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). והאמנם, האם מדובר במעשה מחוכם?

בדף זה ניתן מענה להשאלה שכולם שואלים: מה מתבקש בשביל הזמנת יישומים לעסקים ובאיזו דרך יישומון באייפון או באנדרואיד יכולה לתרום לשירות שלכם? הנגשה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי לבצע דיאלוג מתקדם מול צוות העסק עם הזמנה הופך לבסיסי. כאשר "המוצר" והצוות קיים ומצוי בנייד של הלקוח וכאשר ישנה אינטראקציה דרך התראות ס.מ.ס וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, נבנית תקשורת קבועה והוא יהיה מצוי בזרקור חיובי , זה כמובן בניגוד להעסקים שהתחרו בו עד עתה.

אם לקונה יש את האופציה הפשוטה לבוא באינטראקציה, באותה צורה יהיה רחב יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות בהחלט יכולים להעלות את כמות ותכיפות הרכישות ע"י זה שלבצע קנייה נהיה כזה קל, לחזק את קביעות התקשורת עם המשתמש ולהצמיח שם תחושת ביטחון, כמו גם להעניק סיוע למשתמש שיפיק את המקסימום מן ה דברים שיש בשירות שמוצע דרך הצגה של נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה בצג מכשיר הסמארטפון.

במילים אחרות, אפליקציה לעסק בלבד היא לא העיקר. אל תוותרו לעולם על לבדוק את רצונותיו של בעל החברה יד ביד עם מתכנת היישומים במטרה שבוודאות נדע שהיישומון יותאם היטב ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.

על איזה נושאים חובה לתת מחשבה בבניית אפליקציה?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא התבייתות על לפתור תקלה שקיים בחברה. יישומים שעניינם לפתור בעיות , זה יכול להיות להקל על הלקוח להספיק יותר בדקות מעטות יותר, לעשות שימוש נכון ויעיל בזמן, שימור של אמצעים ולהציג תדמית שאומרת 'קידמה' לעיני צרכנים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. כמובן יד ביד עם טיפול ברצון המשתמש באופן טוב יותר כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן בתור השקעה חכמה לאחר זמן לא ארוך במיוחד. על העסק או הארגון לייצר מתווה של הפעולות שעל האפליקציה לבצע, בהתבסס על הידע המקצועי וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי רווחית, חובה לעשות מאמץ בהשגת בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה צריכים להפנות אליכם קושיות באיזו שיטה אתה מבצע דברים נכון לעכשיו. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה אמורים לשאול את העסק שאלות שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע את הסוגייות והמטרות של הארגון. במידת האפשר, חכם יהיה לשאול את המתכנתים אם הם יכולים לחשוף בפניכם מבנה ראשוני של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

איך יכול בעל חברה להיות רגוע שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יילך לאיבוד בתוך הכמות האדירה של היישומים שמסתובבות בשוק?

חוק הגישה הראויה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בים היישומים שיוצאים בכל יום היא לבחון האם הוא משרת ומביא יתרון מהותי ללקוח על בסיס קבוע. בסיטואציה בה הציבור מתייחס ליישומון כאל תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, אין שאלה – הוא יחזור וישתמש בה.

כמה אשלם כדי לבנות אפליקציה עבור חברה קטנה ?בפרדס חנה

הסבר לא פשוט לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. עלויות הפיתוח דינאמיים ותלויים באופן משמעותי במה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. תכנות והשקת יישומון לא בעייתי כל-כך עם עסק מוכר יעלה בדר"כ סביב 9,000 שקלים עד 19,000 שקלים אפליקציות אשר אינם פשוטים כ"כ יחסית, עתידים לעלות כסף רב יותר. עסק רציני ושיש לו ניסיון צריך לתת לכם מחיר כמעט סופי בסיום דיון של כשעה וחצי. עלות השקה אישית של היישומון לארגון שלכם אמור צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא כן מוצא מענה בשביל אתגר רציני העסק.

לפתח יישומון שמיועד לפלטפורמות מרובות זה בעצם אומר לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

לא נאריך במילים: התשובה חיובית בדרך כלל. אם אכן נחוץ לך שהתוצר יעבוד במערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון), כגון iOS ואנדרואיד, סביר להניח שמה שעליכם לעשות זה להזמין יישומון מסוג WEB ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שיטת ווב היא המפתח איתו היישומון יתפקד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, זה במקרה ועיצוב היישומון התבצע על-ידי חברה רצינית, כאמור. ביכולתכם ללמוד עוד מידע נוסף על השוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בדפים אלה:

כמה סך הכל הרווח, פחות או יותר, על ההשקעה יישומון רגיל בשביל ארגון שאינו גדול?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. אם מחירי הפיתוח של היישומון עושים את דרכם חזרה אל המשקיע באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, ההשקעה כדאית. זה גם פשוט מאוד לבצע בדיקה אם היישומון מצליח להקטין את מספר הדקות שצריך לקנות משהו ב-15%, / לחתוך שימוש מיותר בתכונות המוצר בעשרה אחוז כהדגמה. כשנחשב את הכדאיות, יש להתייחס בכובד ראש אל כל החשבונות למיניהם, פלוס תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שהיישומון מתכוון באיזור פרדס חנה לגמד.

אנחנו בשלב ההשקה של היישומון, מהי הגישה על-פיה הכרחי לבעל עסק קטן לדחוף' אותה לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

הדרך האפקטיבית ביותר להוצאת יישומים זה ע"י עמוד ברשת. במקרה ואנחנו מתדיינים על יישומי Native, אותו אתם יכולים להוריד בארכיון היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (Google Play הוא דוגמה קלאסית), ראוי לבחון טיפה את הביטויים השימושיים ביותר במנועי החיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. במקביל, קיימת האפשרות לחלק המלצות על היישומון על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, או בעזרה של אלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. לפי סוגו של היישומון, יש לשקול עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולהעביר אותם אל אתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

כל כמה זמן ראוי לבעלי עסקים בפרדס חנה והסביבה לרענן את היישומון?

אף פה, התשובה טמונה במטרת היישומון שלכם. בסיטואציה בה אספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, אחרת חבל לטרוח ייצור יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות כדאי לרענן פחות או יותר כל 12 חודשים. זאת בשביל לשמור על עקביות עם העדכונים של מערכות ההפעלה של המכשירים , למשל אייפון וגלקסי,

יישומון זה משהו שהכרחי לכל סוגי העסקים?

במקרה שהחברה לא נוחלת הצלחה בניסיון לאתר קושי במוצר אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, מומלץלא למהר עם פיתוח יישומון. עם זאת, לשוחח עם ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו דרך מוכרת למצוא קושי בחברה שלא ראינו קודם.

דברים אשר ראוי למזמין היישומון לחשוב עליהם בטרם מתחילים עם תכנות והשקת יישומון

אל תשכחו כי קיימות אופציות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר באופן מהותי הרגלי עבודה שליליים שיש לעסק. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות קטנות של הפצה קיימת אופציה של להזמין אצלם בדף הרשת ששייך להם שבדר"כ לא עובדות בכלל בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. זו הנקודה בה נקבל עזרה מההיישומון שפותח במיוחד עבור זה – העלאה ברמה של היכולת להזמין זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין תאגידים. זה, בין היתר, ההסבר לכמות אדירה של קונים ב"אמאזון". אתר האינטרנט Amazon הפך את האינטראקציה של קהל הקונים איתו למשהו קל ופשוט ממש. ל-"Amazon" זה מתאים? כנראה שזה מתאים גם לכם. לפתח יישומים ליזמים בפרדס חנה – ליעוץ מקצועי, שיחה חינם והצעות אטרקטיביות, שלחו לנו e-mail עכשיו.