פיתוח אפליקציה בפתח תקווה

פיתוח אפליקציה לחברות בפתח תקווה וכל המידע ההכרחי

פיתוח אפליקציות לבתי עסק בכל גודל בעיר פתח תקווה

הכנת אפליקציות לבתי עסק מכל סוג: תרבות הצריכה זה לא ייחודי לזמננו, ואע"פ כן, המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, אשר הניעה עוצמתית את הפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, והניעה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, חד משמעית פרסה את הצרכנות המאסיבית למימדים מדהימים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל מדינה קונים עוד ועוד חפצים וטיפולים על-פי הצרכים שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. ע"י כך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו לעולם לא באה באיחור – התופעה גודלת עוד ועוד – נותני שירות הגיעו למסקנה שנכון להכין אפליקציות לעסק שלהם. מנהלים הבינו כבר את הטוב אשר בהזמנת אפליקציות במטרה לספק חוויית קנייה חיובית לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). והאמנם, האם מדובר במעשה שכדאי שנעשה?

בעמוד זה נדון בהשאלה שכולם שואלים: מה צריך לעשות עבור הזמנת יישומון לעסק וכיצד יישומון לטלפון יש ביכולתו לקדם את ההעסק שלכם? נתינת אופציה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, לבצע דיאלוג מתקדם מול הצוות ברבות השנים האחרונות הופך לנושא חובה. כשהעסק נגיש מהטלפון של הקליינט וכאשר הלה מתקשר איתו באופן של התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, הוא בונה תחושה של ביטחון ומן ההיגיון שהוא יזהר באור הזרקורים, לטובה, מול מתחריו.

יש קורולציה ברורה: אם לצרכן קליל להיות בתקשורת, מן ההיגיון שגם יהיה רחב יותר המחזור העסקי. יישומים לבית העסק מסוגלים להעלות את גודל ותכיפות הרכישות מפני שלבצע רכישה נהיה כל-כך זמין, להגביר את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותה נשימה ניתן להעניק סיוע למשתמש שישתמש בצורה הטובה ביותר ב פיצ'רים שהעסק מציע בצורה של הבאת מידע רלוונטי ועדכני על-גבי מכשיר הסמארטפון.

במילים אחרות, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, היא לא העיקר. אל תוותרו לעולם על לסקור בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים בעזרתו של מפתח האפליקציות ע"מ שלא יהיו טעויות והיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

על איזה דברים חכם יהיה להתייחס בבניית יישומון?

המפתח הוא לשים דגש על לפתור אישיו שיש בחברה או במוצר או בשירות. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לתקלה , זה יכול להיות לתת אפשרות לקונה לסיים את ענייניו בזמן המועט ביותר, לעשות שימוש יעיל ונכון במשאבים, להפחית שימוש מיותר בשירות המוצע ולהעניק לחברה Image (תמונה) רצינית וחזקה לעיני משתמשים , הן הנמצאים והן העתידיים, ע"י טיפול ברצון המשתמש באופן אדיב, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כמאוד משתלמות לאחר זמן לא ארוך במיוחד. החברה או התאגיד צריכים להצביע על מה בדיוק צריך לעשות היישום, וכאן נכנס כאמור הצורך של השוק, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי מוצלחת, ראוי למצוא מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון מטרתם לחקור' אתכם באיזה אופן הינכם מריצים את הפעולות העסקיות כעת. המפתחים מטרתם להפנות אל החברה שאלות שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. אם ניתן, חשוב מאוד לשאול את המתכנתים אם הם יכולים לחשוף בפניכם רפליקה של איך האפליקציה הסופית תיראה.

באיזה אופן מובטח למזמין שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא יילך לאיבוד בתוך ים היישומים שיוצאים כל הזמן?

החשוב מכל לזכור הוא שהיישומון צריך להיות שימושי ומעודכן בשביל הקונים. השיטה לתת גושפנקא שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בכמות העצומה של היישומים שמוצעים היום היא לבחון שהוא נותן יתרון משמעותי לציבור ובאופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. אם המשתמש מייחס ליישומון מעמד של תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, אין שום ספק שהוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

מה המחיר של לקבל יישומון עבור ארגון זעיר באיזור פתח תקווה?

מענה מסובך לשאלה מורכבת. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה משתנות ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה סדר גודל מורכבות היישומון. בניית יישומון שאינו בעייתי כ"כ ע"י עסקים חזקים בתחום יעלה פחות או יותר סביב 10 אלף ₪ עד 17 אלף ₪. יישומונים בדרגת 'סיבוך' אחרת יחסית, עומדים לעלות יותר מזומנים. עסק מנוסה אמור להיות מסוגל להחזיר לכם תשובה עם הצעת עלות בתום מפגש של 60-120 דקות. תמחור הכנת היישומון לחברה שלכם אמור להצדיק את זה שהיישומון אכן נותן מענה לקושי מהותי בחברה.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל מכשירים שונים יתומחר בכסף רב ממה שחשבנו?

בפשטות: התשובה חיובית בדר"כ. יצא ואכן נחוץ לך שמה שאתם מקבלים יעבוד בסוגים רבים של מכשירים, כמו אייפון וגלקסי, לא תהיה הגזמה להגיד שהמעשה החכם יהיה לבקש יישומון ווב (רשת) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. השיטה Web application היא המפתח איתו היישומון יתפקד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; רק בסיטואציה בה היישומון נבנה ועוצב ברמה גבוהה, כאמור. לחצו כאן כדי לקבל מידע בנושא השוני שישנו במערכות המגונות בקישורים אלה:

מה בדיוק הרווח, בערך, בהזמנה של יישומון לאייפון או לאנדרואיד עבור ארגון מזערי?

זה מאוד תלוי במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. במידה ועלויות הפיתוח כולן חוזרת לבעלים שלה באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם די קל לברר את היישומון, אם הוא ממזער את משך הזמן הנצרך לבצע רכישה ב-15%, ולחלופין להפחית בזבוז שירות המוצע ב-15 אחוזים וזו רק ההתחלה. כשנחשב את צורך בהזמנה, מומלץ להתייחס בכובד ראש אל כל החשבונות למיניהם, פלוס ה"הפסדים" של החברה, בצורה מיידית ולפרקים, שאמור היישומון באיזור פתח תקווה לצמצם.

אנחנו בשלב ההשקה של היישומון, כיצד הכרחי לבעלים של החברה להגיע איתה ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להוצאת יישומון לשוק זה עם עמוד ברשת. בסיטואציה בה השיח הוא על אפליקציית ניטיב, אותו אתם יכולים להכניס אל הטלפון אצל ארכיון היישומים הרשמי (גוגל פליי למשל), כדאי לבדוק פה ושם את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. כמו כן, קיימת האפשרות לעשות קידום ליישומון ע"י הפצה בדוא"ל, או להסתייע באלו שאחראים על המכירות בחברה. בהתחשב באופי האפליקציה, רצוי לשקול עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולהעביר אותם אל אתר העסק או לערוץ היוטיוב והפייסבוק.

באיזו תדירות חובה לבעלי עסקים בפתח תקווה לחדש את היישומון שהזמינו?

בדומה לשאלות הקודמות, התשובה טמונה בייעודו של היישומון הזה. במצב בו האפליקציה מונחת תוכן, נעדכן אותו באופן קבוע, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל בנייה של יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות הכרחי לעדכן פחות או יותר כל 12 חודשים. נעשה זאת במטרה לשמור על עקביות עם השינויים של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כמו אנדרואיד ואפל.

אז יישומון למעשה חובה לכל סוגי העסקים?

יצא והחברה נכשלת בלשים אצבע על אתגר במוצר שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, מומלץשלא יפתח אפליקציה כלל. אולם לדבר עם צוות פיתוח של יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על קושי במוצר שלא ראינו בעבר.

עניינים אשר חכם יהיה ליזם החכם להגות בהם כאשר מדברים על פיתוח אפליקציות

בזמננו אנו יש פתרונות באינטרנט שמסוגלות לגרום שיפור באופן מהותי תכונות שיש לחברה. למשל להזמין. למפיצים קטנים ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין אצלם בדף הרשת שבניהולם שהמון פעמים אינן מתפקדות בכלל באייפון או באנדרואיד. פה למשל צריך להיכנס היישומון – להעלות ברמה את היכולת לבצע רכישה זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. דרך-אגב זה ההסבר להזמנות רבות באמזון – אתר Amazon הפך את הדו-שיח של קהל הקונים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. אם זה טוב לאמאזון, כנראה שזה מתאים גם לכם. בניית יישומים לבעלי תאגידים בפתח תקווה- לקבלת ייעוץ, קביעת מפגש והצעה גמישה, התקשרו אלינו עכשיו.