פיתוח אפליקציה בצפת

יצירת אפליקציה לעסקים בצפת וכל המידע ההכרחי

הכנת יישומים לעסקים קטנים וגדולים בצפת

פיתוח אפליקציה לחברות מכל סוג: הצרכנות המאסיבית זה לא בלעדי לתקופה זו, ואף על-פי כן, המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר דחפה, אולי יותר מכל, את תקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ונתנה את חלקה באת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בוודאות פתחה את עולם הצרכנות למימדים עצומים. עוד ועוד בני אדם מכל הגלובוס דורשים עוד ועוד קניות וטיפולים ע"פ הרצונות שלהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. כמובן, השוק מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא מתעכבת מלהגיע – כמות גדולה של מנהלים הגיעו למסקנה שנכון להכין אפליקציות לעסק שלהם. נותני שירות מבינים לאיטם את הרווח שבהזמנת אפליקציה ע"מ לעשות חיים קלים לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. אבל, זה באמת דבר שכדאי לנו לעשות?

במאמר הבא נדסקס בשאלת השאלות: מה הכרחי על מנת להגיע לבניית אפליקציות לארגונים ואיך יישומון לטלפון יש בו לקדם את המוצר שאתם מציעים? מתן אפשרות לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע יכולת תקשורתית מתקדמת עם החברה לאט לאט נהייה דבר שהוא קריטי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות מצוי וקיים בנייד של הקליינט וכאשר התקשורת נעשית באופן של מסרונים וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, מתפתחת תחושת אמון והוא יואר באור הזרקורים, לטובה, , זה כמובן בניגוד למתחרים.

אם לקליינט יש את האופציה הפשוטה לבוא באינטראקציה, לפיכך יהיה גדול יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לבית העסק יש בהם להגדיל את תדירות ונפח הקניות ע"י זה שלבצע קנייה הפך לכה זמין, לחזק את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהצמיח שם תחושת ביטחון, כמו גם לתת מענה לקליינט שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב מוצרים והשירותים שקיימים בשירות המוצע דרך פרסום אינפורמציה עניינית בצגו של הפלאפון.

בקצרה, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. אל תוותרו לעולם על להעמיד תחת זכוכית מגדלת את רצונותיו של בעל החברה בסיועו של בונה היישומון במטרה שבוודאות נדע שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

מהם המוקדים שאליהם חובה לתת את הדעת בייצור יישומים?

מטרת העל היא טיפול בצרכיו של המשתמש, כמו לפתור עניין שקיים בשירות. יישומים שעניינם למצוא פתרון לנקודת חולשה כמו להעניק אפשרות לקונה לסיים את העניינים שלו בפחות זמן, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר במוצר עצמו, לתת ידע על שימוש חכם בשירות המוצע ויחד עם זאת להקנות תמונה רצינית וחזקה לעיני צרכנים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, ע"י טיפול בצורכי המשתמש באופן טוב יותר שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כהשקעה נבונה לאורך זמן. התאגיד או החברה צריכים לדעת בדיוק מה צריך לעשות היישומון, וזאת על סמך רזי המקצוע, בתחומו. להשגת התוצאות הכי מוצלחת, נכון למצוא בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. המפתחים צריכים לתשאל אתכם באיזו שיטה הינכם מריצים את עסק נכון לעכשיו. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה צריכים להקשות קושייות על החברה על צרכיו שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. במצב בו מתאפשר, חכם יהיה לשאול את הצוות אם ביכולתם לשלוח לכם מבנה שלדי של איך האפליקציה הסופית תיראה.

מהי הדרך בה בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא יטבע בתוך שלל היישומים שמסתובבות בשוק?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון צריך להיות רלוונטית למען הלקוחות. הגישה הראויה להיות רגועים שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בין שלל היישומים שמשווקים בכל עת היא לבדוק האם הוא מביא טוב' מהותי ללקוח ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. במקרה והצרכן חש שזה יישומון שהוא תוצר שימושי ויעיל עבורו, ההמשך צפוי – הוא ישוב להיעזר בו.

מה המחיר של לרכוש יישומון בשביל ארגון שאינו גדול בעיר צפת?

מענה בעייתי לסוגייה בעייתית. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה בתנועה מתמדת ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון פשוטה יחסית עם עסק חזק בתחום מחירו יהיה סביב – 17,000 ש"ח10000 אפליקציות אשר אינם פשוטים כ"כ יחסית, תעלנה כסף רב יותר. עסק עם ותק יכול בדר"כ לספק לך הערכת מחיר בסיום דיון של כשעה וחצי. תעריף תכנות והשקת היישומון לחברתכם צריך לשקף היטב את זה הסיבה שעליה לפתור אתגר רציני העסק.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל פלטפורמות מרובות זה במילים אחרות לשלם סכומים גבוהים יותר?

בלי ללכת סחור-סחור: כן, בדר"כ. במקרה שזה מהותי מבחינתכם שמה ששילמתם עבורו יתפקד בסוגים רבים של מכשירים, כמו אייפון ו-Android, יכול להיות שמה שעליכם לעשות זה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון אינטרנט (Web application) ולא יישומון מסוג Native. שיטת Web היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; זה במקרה והיישומון תוכנת ועוצב על-ידי חברה רצינית, כאמור. לחצו כאן כדי לקבל פרטים על ההבדלים שקיים במכשירים השונים בלינקים הבאים:

מה בדיוק הרווח נטו, בערך אם נזמין יישומון ייעודי לעסק קטן?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. אם עלות פיתוח האפליקציה מכוסים בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, ההשקעה כדאית. זה גם פשוט מאוד לעשות בירור אם היישומון מצליח למזער את מספר השניות הנצרכות לביצוע פעולה ב-20%, או לחלופין למזער בזבוז אמצעים בעשרה אחוז כהדגמה. בבירור הרווחיות, מומלץ לא לשכוח את כל החשבונות למיניהם, פלוס תשלומים מצד החברה, בכל היבט, שעתיד היישומון באיזור צפת לצמצם.

כשנגמרה העבודה על היישומון, באיזה אופן הכרחי לצד המזמין (הבעלים של החברה) לדחוף אותה לשוק ולמשתמשים עתיידים ונוכחיים?

האופן הכי נכון להשקת יישומון זה דרך דף ברשת. בסיטואציה בה הדיבור הוא על יישומון Native, אותו אפשר להוריד במאגר היישומים הבלעדי (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), הכרחי לשים תחת זכוכית מגדלת קלות את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. כתוספת, אתם יכולים לקדם את האפליקציה ע"י לוח תפוצה, ולהיעזר באלו שאחראים על המכירות בחברה. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון כדאי לשקול צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולפרסם אותם בYouTube, Facebook וכו'.

מתי וכמה תדיר כדאי באופן כללי בצפת לחדש את האפליקציה שלהם?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, נוכל לענות רק מתוך הבנה של תכלית היישומון הרלוונטי. במידה ואספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, אחרת חבל לטרוח ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים עם מטרות אחרות רצוי לעדכן כל 12 חודשים פחות או יותר. בשביל לשמור על עקביות עם התפתחויותיהן של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, , לדוגמה אייפון ו-Android,

שאלה: יישומון חובה לחברות, לא משנה מה?

במקרה שהחברה לא מצליחה לשים פוקוס על בעיות בשירות שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, חכם יהיהלא למהר עם פיתוח יישומון. אמנם שיחה אצל מפתחים של יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום קושי בשירות שלא ראינו קודם.

נושאים אשר רצוי ליזם החכם לשקול לפני שמגיעים אל תכנות והשקת יישומון

בזמננו אנו יש פונקציות באינטרנט שמסוגלות לגרום שיפור באופן מהותי הרגלי עבודה שהעסק כבר מאמץ. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה מזעריות יש אופציה בדר"כ של להזמין אצלם בדף שלהם שבדרך-כלל לא עושות את העבודה בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. פה למעשה נסתייע ביישומון – להנגיש את היכולת לבצע רכישה ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בין חברות. ד"א זה ההסבר לכמות אדירה של קונים ב"אמאזון". האתר הפופולרי הפך את התקשורת של קהל הקונים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? זה טוב גם לעסקים הקטנים. השקה אישית של יישומים ליזמים בצפת – ליעוץ מקצועי, מפגש והצעות נוחות, שלחו לנו הודעה עכשיו.