פיתוח אפליקציה בקרית אונו

יצירת יישומים לבתי עסק בעיר קרית אונו ומה חשוב שתדע

הכנת אפליקציה לעסקים קטנים וגדולים בקרית אונו

הכנת אפליקציות לבתי עסק לכל מטרה ועניין: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא עניין בלעדי למאה העשרים ואחת, אולם רשת האינטרנט אשר תרמה לתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ונתנה את חלקה באת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. חד משמעית פרסה את תרבות הצריכה להיבטים אדירים. עוד ועוד בני אדם מכל מקום רוכשים עוד ועוד פריטים וחומר מכל סוג על-פי הצרכים שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. ע"י כך, השוק מגיב, והתגובה שלו בחיים לא מגיעה באיחור – כמות גדולה של בעלי מקומות עבודה מחליטים לפתח יישומון לעסקיהם. מנהלים מבינים עם הזמן את הטוב שבהכנת יישומון ע"מ להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חלקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. ואע"פ כן, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה חכם?

בטקסט שלפניכם נפתח את מה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה נדרש במטרה להגיע ליצירת אפליקציה לעסק ומהי הדרך בה יישומון Mobile מסוגל לסייע להצלחת השירות שאתם מציעים? נתינת אופציה לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע התקשרות יישומית מול הצוות עם הזמן נהייה עניין קריטי. כאשר "המוצר" והצוות זמין מהנייד של צורך המוצר וכאשר ישנה אינטראקציה דרך התראות ס.מ.ס וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, נוצרת תחושה של אמון והוא יואר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות , זה כמובן בניגוד לחברות המתחרות.

יש קורולציה ברורה: אם לצרכן קל יותר לתקשר, על-פי כך יגדל דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לחברה יוכלות להגביר את כמות ותכיפות הרכישות על ידי כך שלבצע רכישה נהיה כזה פשוט, למנף את קביעות השיח עם המשתמש ולהצמיח מערכת יחסים, באותו מעמד תוכלו להעניק סיוע למשתמש להפיק תועלת מירבית מה אפשרויות שקיימים בשירות המוצע דרך הצגת מידע רלוונטי ועדכני בצגו של מכשיר הסמארטפון.

בפשטות, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אך זה נושא שולי. הצעתנו היא לאבחן בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים יחד עם בונה היישומים ע"מ להבטיח שהאפליקציה תתחבר עם המשתמש וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

על מה רצוי לתת מחשבה בהכנת יישומון?

מטרת העל היא לשים דגש על לפתור עניין שיש בחברה. יישומים שעניינם למצוא פתרון לאישיו , דוגמה לכך יכולה להיות לאפשר למשתמש לבצע דברים רבים יותר במינימום דקות, לבצע שימוש נכון ויעיל בזמן, לצמצם בזבוז המוצר עצמו ולתת לציבור תמונה שאומרת 'קידמה' לעיני קונים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, עם טיפול בצורכי המשתמש באופן מהיר, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כמכניסות מאוד בטווח הרחוק. מטרת התאגיד או החברה לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישום לעשות, זאת על-פי הידע המקצועי וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי מתאימה, חכם יהיה למצוא בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מטרתם להקשות עליכם (מלשון קושיה) באיזו צורה הינכם מנהלים את העסק נכון לעכשיו. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון מטרתם להפנות אל החברה שאלות בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם את הסוגייות והמטרות של הארגון. במידת האפשר, חכם יהיה לבוא בבקשה למתכנתים לשלוח לכם מבנה שלדי של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

באיזה אופן מובטח לבעלים של חברה שאותו יישומון לא תאבד בתוך ים היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים?

חוק השיטה הראויה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שלנו לא ייבלע בשפע היישומים שמשווקים בכל עת היא לבחון שהוא משרת ומביא רווחה מהותית ללקוח ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן תמידי. אם הצרכן חש שזה יישומון שהוא תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, ההמשך צפוי – הוא יחזור וישתמש בה.

מהי העלות של לתכנת יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל ארגון שאינו גדול בעיר קרית אונו?

הסבר בעייתי לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה לא קבועים ותלויות מאוד בבמה היישומון עוסק. בניית יישומון שאינו מורכב כ"כ עם עסק מוכר מחירו יהיה באיזור 10 אלף ₪ עד 19 אלף ₪. יישומונים לא פשוטים כל-כך לעומת זאת עתידים לעלות הרבה יותר. מפתחים של יישומים בעסק מנוסה , לא צריך להיות לו קושי להחזיר לכם תשובה עם עלות מוערכת בתום מפגש של 60-120 דקות. מחירון בניית היישומון לחברתכם אמור לשקף היטב את זה שהוא אכן פותר אתגר המותי בחברה.

לפתח אפליקציה בשביל סוגים רבים של מכשירים זה במילים אחרות לשלם עוד כסף?

לא נאריך במילים: התשובה חיובית בדרך כלל. במקרה שזה מהותי מבחינתכם שהיישומון יעבוד במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו אייפון וגלקסי, סביר להניח שמה שעליכם לעשות זה לבקש יישומון ווב ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שיטה זו היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; אבל רק בסיטואציה בה היישומון תוכנת ועוצב על-ידי חברה רצינית, כאמור. לחצו כאן כדי לקבל הסברים בנושא השוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בלינקים הבאים:

מהם אחוזי הרווח נטו, בהערכה גסה, בקניית פיתוח יישומון לאנדרואיד או לאייפון לעסק קטן?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. במצב בו עלויות הפיתוח כולן חוזרת לבעלים שלה בשנה הראשונה, ההשקעה כדאית. זה גם פשוט מאוד לבדוק את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את משך הזמן הנצרך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ואף להקטין בזבוז תכונות המוצר בעשרה אחוזים למשל. בבדיקת הרווחיות, כדאי לקחת בחשבון את שלל החשבונות, יחד עם מה שהחברה מוציאה, בצורה מיידית ולפרקים, שאמור היישומון בקרית אונו למזער.

כאשר היישומון עומד, באיזו שיטה יש למזמין האפליקציה לדחוף אותה לשוק ולמשתמשים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי ראויה לקידום של יישומון זה ע"י עמוד ברשת. אם העיסוק שלנו הוא כרגע באפליקציית ניטיב, אותו ביכולתכם להוריד בארכיון היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), נכון לבדוק מעט את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש בטרם השקת היישומון לחנות. במקביל, ישנה האופציה להודיע על השקתו של היישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ולהיעזר בהמחלקה לפרסום שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון נכון יהיה לקחת בחשבון עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהעלות אותו יוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

כל איזו תקופת זמן רצוי באופן כללי בקרית אונו לבצע עדכון של היישומון?

אפילו פה, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את תכלית היישומון הרלוונטי. במקרה והיישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, נעדכן אותו באופן קבוע, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות חכם יהיה לערוך חידוש בערך אחת לשנה. ע"מ להיות מותאמים להשינויים של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כמו אייפון ו-Android,

האם אפליקציה טוב לכל בית עסק?

אם התאגיד לא מצליח להתמקד על בעיות בשירות אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, כדאילהניח כרגע לרעיון של יישומון. אמנם ישיבה עם חברת פיתוח אפליקציות זו אחת הדרכים למצוא אתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

פואנטות שכדאי ליזם החכם לתת עליהם את הדעת לפני שמתחילים עם הכנת יישומון

בזמננו אנו ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות שביכולתן לגרום לשיפור בצורה מהותית הרגלי עבודה שקיימים בעסק. למשל להזמין. למפיצים קטנים קיימת אופציה של להזמין אצלם בדף הרשת שלהם שבדר"כ לא עושות את העבודה בטלפון הסלולרי. למעשה פה נסתייע בהיישומון לסמארטפון – להעלות ברמה את היכולת לקנות יכול לעשות את כל ההבדל בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. זו אגב הסיבה לכמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. האתר הפופולרי שינה את ההתקשרות של המשתמשים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. טוב לאתר "Amazon"? אז זה מתאים גם לכם. בניית יישומים לתאגידים בקרית אונו – להתייעצות עם מקצוענים, קביעת ישיבה והצעות נוחות, שלחו לנו הודעה עכשיו.