פיתוח אפליקציה בקרית אתא

יצירת אפליקציות לבתי עסק בקרית אתא וכל מה שצריך לדעת

הכנת יישומים לארגונים קטנים וגדולים באיזור קרית אתא

פיתוח אפליקציה לתאגידים קטנים וגדולים: תרבות הצריכה אינה ייחודית למאה העשרים ואחת, אולם המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, אשר הניעה עוצמתית את הפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ותרומתה לאת הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בהחלט הגדילה את תרבות הצריכה לאופקים עצומים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל העולם רוכשים עוד ועוד מוצרים וטיפולים על-פי הדרישות שלהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. ע"י כך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא מתעכבת מלהגיע – גדלה הכמות של נותני שירות מתחילים לבנות אפליקציה לבתי העסק שבבעלותם. מנכ"לים קולטים אט-אט את הרווח אשר בפיתוח יישומון ע"מ לעשות חיים קלים לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. והאמנם, האם מדובר במעשה נחוץ?

בטקסט שלפניכם נדבר על השאלה הגדולה: מה מתבקש על מנת להגיע לבניית יישומון לתאגידים ובאיזה אופן אפליקציית מובייל יש בו לעזור לשירות שלכם? מתן אפשרות ללקוחות קיימים ופוטנציאלים לנהל מערכת יחסים מול בית העסק עם הזמנה הופך לבסיסי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות מצוי בנייד של הקליינט וכשהוא בא במגע עמו בשיטה של מסרונים ועדכונים שוטפים, מתפתחת תחושה של אמון והוא יהיה מצוי באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) , זה כמובן בניגוד למתחריו.

אם לקונה יש את האופציה הפשוטה לבוא באינטראקציה, באותו אופן גם יהיה גדול יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים מסוגלים להגדיל את תכיפות וכמות הרכישות ע"י זה שלבצע קנייה הופך למהיר יותר, להגביר את קביעות השיח עם הקליינט ולטפח מערכת יחסים אמיתית, כמו גם לעזור לקליינט שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה דברים שיש במוצר בצורה של הבאת נתונים ענייניים במסך מכשיר הטלפון.

במילים אחרות, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אבל זה נושא שולי. הצעתנו היא להעמיד תחת זכוכית מגדלת בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים בסיועו של מתכנת היישומים כדי להבטיח שהאפליקציה יותאם היטב ללקוח ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.

מהם המוקדים שאליהם ראוי להתייחס ב'הנדסת' אפליקציות?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה התמקדות על פתרון בעיה שקיים בחברה. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לאישיו , זה יכול להיות להעניק אפשרות ללקוח לעשות יותר דברים בזמן מועט יותר, יעילות שימוש במוצר עצמו, למזער בזבזנות של אמצעים ויחד עם זאת להקנות תמונה אמינה וחזקה לעיני צרכנים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. עם טיפול בצורכי המשתמש באופן סבלני, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן בתור השקעה מוצלחת לאחר זמן לא ארוך במיוחד. התאגיד או החברה אמורים לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישום להוציא לפועל, וזאת על סמך הצורך של השוק, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי רווחית, נכון לאתר מתכנת עם ותק רב שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון אמורים לתשאל אתכם כיצד הינכם משיקים את השירות או המוצר כעת. המפתחים חייבים לשאול את העסק שאלות בנוגע לצרכיה, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם זה אופציונלי, כדאי לבוא בבקשה למתכנתים להראות לכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

באיזו דרך בעלים של חברה יכול להיות בטוח שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יטבע בים היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון אמור להיות רלוונטית למען הלקוחות. הדרך לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שלנו לא ייעלם בכמות האדירה של האפליקציות המתחרות היא לסקור אותו אם הוא נותן ערך אמיתי למשתמש ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה יומיומי. יצא והקונה רואה באפליקציה דבר שמקל לו על החיים, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב להסתייע בו.

מה המחירון עבור לבנות יישומון בשביל חברה קטנה בעיר קרית אתא?

הסבר לא פשוט לשאלה מורכבת. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה כל הזמן בתנועה ואחד הגורמים הקריטיים הוא מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. תכנות והשקת יישומון שאינו מורכב כ"כ אצל עסק עם מוניטין עולה בדרך כלל בסביבות 10 אלף שח עד 19 אלף שח. יישומים שהם מורכבות יותר לעומת זאת יתומחרו בהרבה יותר. מפתחים של יישומים בעסק עם ותק צריך לספק לך מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי אחרי פגישה של שעה-שעתיים. מחירון פיתוח אפליקציה לארגון שלכם אמור להצדיק את זה שהוא אכן פותר קושי מהותי בחברה.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל סוגי מכשירים רבים זה בעצם אומר לשלם מחירים גבוהים יותר?

בלי ללכת סחור-סחור: התשובה חיובית רוב הזמן. אם יש לכם צורך אמיתי שהיישומון יעבוד במערכות הפעלה שונות, כמו iPhone וגלקסי, לא תהיה הגזמה להגיד שהבחירה החכמה יותר תהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון ווב ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. הגישה הזו זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; רק במקרה שהיישומון עוצב על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. אתם מוזמנים להבין ידע בנוגע לשוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים במאמרים הבאים:

כמה סך הכל הרווח נטו, בערך ברכישת יישומון בהזמנה אישית עבור ארגון זעיר?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. יצא ומחירי הפיתוח כולם שבים אל המשקיע בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, ההשקעה כדאית. זה גם פשוט מאוד לעשות חישוב אם היישומון מצליח להקטין את משך הזמן הנצרך לביצוע פעולה ב-20%, או לצמק שימוש מיותר בהמוצר עצמו ב-18 אחוזים בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בבירור כמה הדברים משתלמים, חשוב מאוד להתחשב גם בכלכל חשבונות העסק, כולל תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, באופן ישיר ועקיף, שעומד היישומון באיזור קרית אתא להפחית.

כאשר היישומון עומד, כיצד יש למזמין השירות לדחוף' אותה לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה להשקת יישומים זה ע"י עמוד ברשת. במצב בו העיסוק שלנו הוא כרגע ביישומון Native, אותו אפשרי להשיג בארכיון היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (App Store בתור דוגמה), חובה לבדוק טיפה את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש בטרם נשיק את היישומון לחנות. בנוסף, תוכלו להמליץ על היישומון דרך רשימת דיוור, או להסתייע באלו שאחראים על המכירות בחברה. בהתאם לסוג היישומון, חכם יהיה לשקול עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהכניס אותם אל כל הפלטפורמות המתאימות לכך

מתי מומלץ בקירוב בקרית אתא לעדכן את היישומון?

בדומה לשאלות הקודמות, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את אופי האפליקציה המדוברת. במקרה והיישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, אחרת חבל לטרוח ייצור יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה הכרחי לבצע עדכון כל 12 חודשים בהערכה גסה. ע"מ להיות מסונכרנים עם ההתפתחויות של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כאנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

האם אפליקציה כדאי לכל סוגי העסקים?

בסיטואציה בה החברה לא נוחלת הצלחה בניסיון לאתר אתגר בשירות שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, נכון יהיהלוותר על רעיון של יישומון כרגע. אמנם ישיבה עם תאגיד פיתוח יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום קושי במוצר שלא ראינו בעבר.

נושאים אשר ראוי למנהל הנבון להרהר בהם לפני ההוצאה לפועל של לפתח יישומון

צריך לזכור כי יש פונקציות באינטרנט שמסוגלות לגרום שיפור בצורה רצינית הרגלים בעיתיים שיש לעסק. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות הפצה מזעריות קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף ששייך להם שבדרך-כלל אינן עובדות כלל בנייד. למעשה פה צריך להיכנס ההיישומון לנייד – שדרוג היכולת לקנות ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בין ארגונים. ד"א זה למה יש כמות של קניות מאתר "אמאזון". אתר "אמאזון" שינה את ה'דיבור' של הקונים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. אם זה טוב לאמאזון, אז זה מתאים גם לחברה קטנה. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון ליזמים בקרית אתא – להתייעצות, שיחה חינם והצעה לעלות, שלחו לנו e-mail עכשיו.