פיתוח אפליקציה בקרית ביאליק

בניית אפליקציות לחברות בעיר קרית ביאליק ומה חשוב שתדע

פיתוח אפליקציה למקום עבודה לכל מטרה ועניין בקרית ביאליק

בניית יישומים לתאגידים לכלל המטרות האפשריות: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא ייחודי לזמננו, אולם המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר דחפה, אולי יותר מכל, את סחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ונתנה את חלקה באת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בוודאות הרחיבה את עולם הצרכנות להיבטים מדהימים. בני אדם רבים יותר ויותר בעולם משיגים עוד ועוד פריטים ושירותים על-פי הגחמות שלהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. כמובן, שעולם הסחר מגיב, והתגובה שלו בשום פנים ואופן לא מתעכבת מלהגיע – ומהר מאוד הגענו למצב בו מנהלים הגיעו למסקנה שנכון להכין יישומים לבתי העסק שבבעלותם. מנכ"לים מגיעים לאט לאט למסקנה: כל הרווח אשר בהזמנת יישומים על-מנת לספק חוויית קנייה חיובית לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. והאמנם, האם מדובר במעשה נחוץ?

במאמר הבא נדבר על שאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה נדרש להזמנת יישומים לחברות ואיך בדיוק אפליקציית מובייל יש ביכולתו למנף את השירות שלכם? הענקת גישה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים לבצע דיאלוג מתקדם מול הנהלת העסק עם הזמן נהייה עניין הכרחי. כשהעסק קיים ומצוי בנייד של הצרכן וכאשר ישנה אינטראקציה בשיטה של התראות ס.מ.ס ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, נוצרת אמינות ומאיר על עצמו אור ייחודי , זה בניגוד לחברות המתחרות.

קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן נגיש להיות במגע, ודאי שגם יהיה מפותח יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. אפליקציות בהחלט יכולים להגדיל את תכיפות וכמות הקליינטורה בגלל שלבצע רכישה נהיה כזה נוח, להעלות את תדירות המגע עם הלקוח ולהצמיח מערכת יחסים, אפשר גם על הדרך לעזור לקליינט להפיק תועלת מירבית מה אפשרויות שקיימים בשירות המוצע ע"י הצגה של ידע חשוב במסך הפלאפון.

בקיצור, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. כדאי לסקור בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים בעזרתו של בונה היישומים ע"מ להבטיח שהאפליקציה יותאם היטב ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

לאיזה נושאים הכרחי לשים לב בעיצוב יישום?

מטרתנו היא הנגשה ונוחות ללקוח, כמו לפתור תקלה שיש בשירות. יישומים שיכולים למצוא פתרון לנקודת חולשה כמו להעניק אופציה ללקוח להספיק יותר בפחות זמן, לעשות שימוש נכון ויעיל במשאבים, למזער בזבזנות של תכונות המוצר ולהעניק מוניטין או תמונת מצב חזקה ואמינה עבור צרכנים קיימים ופוטנציאליים זאת עם מענה לצורכי המשתמש באופן אדיב, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כרווחיות ביותר בהיבט ארוך טווח. מטרת התאגיד או החברה לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישום להוציא לפועל, וכאן נכנס כאמור הדרישה המקצועית, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי מוצלחת, ראוי לחפש מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון חייבים לתשאל אתכם באיזה אופן הינכם מריצים את המוצר נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה אמורים להפנות אל החברה שאלות על הצרכים האמיתיים שלה, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם ניתן, כדאי לבקש מצוות המפתחים להציג בפניכם רפליקה של איך האפליקציה הסופית תיראה.

איך מובטח לבעלים של חברה שהיישומון שהזמין לא יטבע בתוך שלל היישומים שקיימים עכשיו?

חוק השיטה להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון שלנו לא ייעלם בכמות העצומה של היישומים שיוצאים בכל יום היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא מספק ערך אמיתי לקונה על בסיס קבוע. בסיטואציה בה הציבור חש שזה יישומון שהוא ככלי אהוב עליו, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מהי העלות של לפתח אפליקציה עבור ארגון זעיר בעיר קרית ביאליק?

מענה לא פשוט לשאלה מורכבת. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה כל הזמן בתנועה ותלויים באופן משמעותי בעד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. לפתח יישומון שאינו מורכב במיוחד ע"י עסק רציני עולה בדרך כלל בסביבות – 18,000 ש"ח10000 יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם אשר אינם פשוטים כ"כ עם זאת, עתידים לעלות מספרים רציניים יותר. צוות מפתחי אפליקציות עם ניסיון , לא אמורה להיות לו בעיה לתת לכם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי אחרי פגישה של שעה-שעתיים. תעריף פיתוח אפליקציה לארגון שלכם אמור משקפת נאמנה את שהיישומון אכן פותר קושי מהותי בחברה.

לפתח יישומון שמתאים למערכות הפעלה מגוונות יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

לא נאריך במילים: התשובה חיובית בדרך כלל. במקרה ובהחלט חשוב לכם שהיישומון יתפקד במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו אייפון ו-Android, יכול להיות שהדבר החכם לעשות יהיה לבקש יישומון רשת (ווב) ולא נטיב. שימוש בקונסטרקציית Web היא המפתח איתו היישומון יעבוד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; רק במקרה שהיישומון תוכנת ועוצב ברמה גבוהה, כאמור. אתם מוזמנים ללמוד ידע בנוגע לשוני שישנו במערכות המגונות בקישורים אלה:

כמה יוצאת התשואה הממוצעת ברכישה של יישומון רגיל עבור חברה קטנה?

הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. יצא ומחירי הפיתוח כולם שבים לכיסו של הבעלים בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. גם לא קשה לעשות חישוב אם היישומון מצליח להקטין את הזמן הדרוש לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ואף לחתוך בזבוז אמצעים ב-19 אחוזים וזו רק ההתחלה. בבחינת הרמה של כמה הדברים כדאיים, יש להתייחס בכובד ראש אל כל החשבונות למיניהם, פלוס הוצאות העסק, בכל צורה שלהם, שעומד היישומון בקרית ביאליק והסביבה להקטין.

כאשר היישומון עומד, באיזה אופן מומלץ לבעלים של החברה להגיע איתה לקונים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי טובה לשווק אפליקציה היא ע"י דף ברשת. במקרה ומדובר ביישומון נייטיב, אשר אפשר להתקין בדף היישומים הבלעדי (בתור דומה זה יכול להיות App Store), מומלץ לבחון בזעיר אנפין את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. בנוסף לכך, ישנה האופציה להודיע על השקתו של היישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, ובסיועם של אלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, יש להכניס את האופציה של בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולפרסמם באתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

מתי וכמה תדיר חובה בערך באיזור קרית ביאליק לעדכן את היישומון?

בהתאם להסברים הקודמים, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את מהות היישומון שלכם. במצב בו סיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על בניית יישומון כזה. מינים שונים של יישומים הכרחי לערוך חידוש בערך כל 12 חודשים. בשביל להיות מותאמים לההתפתחויות של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כמו iOS ואנדרואיד,

אז יישומון למעשה מתאימה לחברה בכל מצב?

במקרה שהחברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה לאתר בעיות בחברה שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, חכם יהיהלוותר על רעיון של יישומון כרגע. עם זאת, דיבור עם חברת פיתוח אפליקציות זו דרך מוכרת למצוא אתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

נקודות נוספות שחכם יהיה לבעלים הנבון להקדיש להם מחשבה לפני שמתחילים עם תכנות והשקת יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום קיימות פונקציות ברשת שביכולתן לגרום לשיפור בצורה רבה תכונות שיש לעסק. למשל להזמין. לחברות הפצה קטנות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין בתוך האתר שבניהולם שהמון פעמים אינן עובדות כלל בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. ברגע זה נקבל עזרה מההיישומון שפותח במיוחד עבור זה – שדרוג היכולת לבצע רכישה זה בדיוק מה שייצור את הפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות של קניות מאתר Amazon. אתר "אמאזון" הפך את ההתקשרות של הצרכן איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. טוב לאתר "Amazon"? זה טוב גם לעסקים הקטנים. תכנות והשקת יישומון לחברות בקרית ביאליק – לקבלת ייעוץ, תיאום פגישה והצעת מחיר, דברו איתנו עכשיו.