פיתוח אפליקציה בקרית גת

הכנת אפליקציה לעסקים בעיר קרית גת וכל המידע ההכרחי

פיתוח אפליקציה למקום עבודה בכל גודל בקרית גת והסביבה

פיתוח אפליקציות לחברות מכל סוג: תרבות הצריכה כלל לא ייחודיים למאה העשרים ואחת, ועם זאת, המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן שנתנה את הפוש הגדול ביותר בסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, והניעה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי ספק פרסה את הצרכנות המאסיבית אל היבטים אדירים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל העולם משיגים עוד ועוד חפצים וטיפולים ע"פ גחמותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. ודאי שתגובת השוק בשום פנים ואופן לא באה באיחור – התופעה טופחת בכל יום יותר – מנהלים מסכימים שצריך ליצור אפליקציות לעסקים שבבעלותם. בעלי מקומות עבודה מבינים עם הזמן את הרווח שביצירת יישומים במטרה לספק חוויית קנייה חיובית לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. ועם זאת, האם זה באמת דבר נבון?

במאמר הבא ניתן מענה לשאלת השאלות: מה נדרש להכנת יישומון לחברות ובאיזה אופן יישומון באייפון או באנדרואיד יש בו לקדם את המוצר שאתם מציעים? נתינת אפשרות ללקוחות קיימים ופוטנציאלים קשר טכנולוגי מול צוות העסק הופכת לקריטי. כשה"מוצר" זמין מהנייד של הקונה או המשתמש וכאשר הלה מתקשר איתו על-ידי התראות ס.מ.ס והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, צומחת תחושת ביטחון והוא יצטייר באור הזרקורים, לטובה, אל מול העסקים שהתחרו בו עד עתה.

אם לקליינט יש את האופציה הפשוטה לנהל דו-שיח, כמובן שגם יגדל המחזור העסקי. יישומים לחברה מסוגלים להגדיל את תכיפות וכמות התשלומים בכך שביצוע ההזמנה נהיה כזה פשוט, להעלות את קביעות השיח עם הקליינט ולטפח מערכת יחסים אמיתית, רצוי גם על הדרך להעניק סיוע לקונה להפיק תועלת מירבית מה מוצרים והשירותים שהעסק מציע ע"י פרסום אינפורמציה עניינית על-גבי הסמארטפון.

בפשטות, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל זה נושא שולי. הצעתנו היא להעמיד תחת זכוכית מגדלת בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים בסיוע של המפתח של היישומון במטרה שלא יהיה ספק שהיישומון תתחבר עם המשתמש וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

לאיזה מוקדים חכם יהיה לתת את הדעת בתכנות יישום?

המפתח הוא הקלה על הלקוח, כמו פתרון בעיה שישנו בחברה. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים למצוא פתרון לתקלה , דוגמה לכך יכולה להיות להקל על הקונה לסיים את העניינים שלו בזמן קצר יותר, לעשות שימוש יעיל ונכון בתכונות המוצר, להפחית שימוש מיותר בהמוצר עצמו ולתת לעסק תמונה חזקה ורצינית עבור קונים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם טיפול ברצון הלקוח באופן נכון, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כהשקעה מוצלחת לאורך זמן. מטרת החברה או התאגיד זה לדעת בוודאות מה אמור היישום לעשות, וזאת על סמך הצורך של השוק, בתחומו. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי טובה, הכרחי לעשות מאמץ בהשגת בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה מטרתם להפנות אליכם שאלות באיזה אופן הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם כעת, ללא אפליקציה. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה צריכים להפנות אל החברה שאלות בנוגע לצרכים שלה ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במצב בו ניתן, מומלץ לבקש מצוות המפתחים להציג בפניכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

באיזו דרך יכול בעל חברה להיות רגוע שאותו יישומון לא יטבע בתוך ים היישומים שמשווקים בכל עת?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שחובתו של היישומון להיות עדכני ושמיש עבור הציבור. הגישה הנכונה להיות בטוחים שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בים האפליקציות המתחרות היא לבחון האם הוא נותן שימוש מהותי לציבור באופן קבוע. במצב בו הלקוח חש שזה יישומון שהוא כלי-עזר שימושי, אין שום ספק שהוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מה התעריף עבור לפתח יישומון עבור ארגון מזערי בקרית גת?

הסבר בעייתי לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה כל הזמן בתנועה והגורם המשפיע ביותר הוא מבנה ומורכבות היישומון. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון שאינו בעייתי במיוחד אצל עסק עם מוניטין יעלה פחות או יותר בין 10 אלף שח עד 18 אלף שח. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם מורכבות יותר בהשוואה, תעלנה הרבה יותר. עסק רציני ועם שנים בתחום יכול בדר"כ להודיע לכם על הערכת מחיר בסיום דיון של כשעה וחצי. מחירון בניית היישומון לחברתכם אמור לשקף היטב את זה הסיבה שעליה לפתור אתגר המותי בחברה.

לפתח אפליקציה שמיועדת לסוגי מכשירים רבים יעלה לבעל עסק סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בקצרה, אכן, בדר"כ. במקרה שבהחלט חשוב לכם שהיישומון יעבוד בסוגים רבים של מכשירים, כמו אייפון ו-Android, לא תהיה הגזמה להגיד שהבחירה החכמה יותר תהיה לפתח אפליקציית ווב (רשת) ולא נטיב. שיטת ווב היא הדלת של היישומון לעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; זאת אם היישומון נבנה ועוצב על-ידי חברה רצינית, כאמור. הקליקו כדי ללמוד מידע נוסף על השוני בין הפלטפורמות השונות בלינקים הבאים:

מה בדיוק הרווח, פחות או יותר, ברכישה של יישומון Web לעסק קטן?

הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במקרה ועלות פיתוח האפליקציה מקבלים כיסוי בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, ההשקעה כדאית. זה גם לא בעיה לחשב את היישומון, אם הוא מוריד את הזמן הדרוש לביצוע פעולה ב-20%, או למזער בזבוז המוצר עצמו בעשרה אחוז לדוגמה. בבירור כמה הדברים משתלמים, ראוי לקחת בחשבון את שלל החשבונות, יחד עם ההוצאה לאותה תקופת זמן, בכל צורה שלא תהיה, שאמור היישומון בקרית גת לצמצם.

כשנגמרה העבודה על היישומון, באיזו צורה חכם יהיה למזמין האפליקציה להביא אותה אל ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית לקידום יישומון זה דרך עמוד ברשת. במקרה שהדיון הוא על יישומי Native, אותו ביכולתכם להתקין אצל ארכיון היישומים הרשמי (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), מומלץ לבחון קצת את הביטויים השימושיים ביותר במנועי החיפוש בטרם נשיק את היישומון לחנות. בנוסף, ניתן לספר לאנשים על היישומון החדש דרך רשימת דיוור, או בסיוע המחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון רצוי לקחת בחשבון עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולהטמיעם ביוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

באיזו תדירות רצוי למנהלים בקרית גת והסביבה לבצע רענון וחידוש של היישומון שהזמינו?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מהות היישומון שלכם. במצב בו אספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, אחרת חבל לטרוח פיתוח יישומון כזה. סוגים אחרים של אפליקציה הכרחי לבצע רענון וחידוש כל, פחות או יותר, 12 חודשים. בשביל שהיישומון יעבוד חלק עם כל השינויים בתוך הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, , לדוגמה iPhone וגלקסי,

שאלה: יישומון הכרחי לכל תאגיד?

במקרה והתאגיד לא מצליח להתמקד על אתגר בחברה שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, ראוילוותר לגמרי על יישומון. אבל התייעצות עם מפתחי יישומים, זו דרך מוכרת למצוא קושי במוצר שלא ראינו בעבר.

נקודות נוספות שנכון יהיה למנהל הנבון לחשוב עליהם כאשר מדברים על עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש פתרונות ברשת שמסוגלות לגרום שיפור משמעותית הרגלים שיש לחברה. למשל להזמין. לחברות הפצה מזעריות ישנן אופציות של להזמין אצלם בדף שלהם שיותר מדי פעמים לא מתפקדות בכלל בטלפון הסלולרי. ברגע זה ניעזר בהיישומון לסמארטפון – הנגשה של האופציה לקנות יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול אצל חברות. ד"א זה למה יש כמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". אתר האינטרנט Amazon הפך את האינטראקציה של קהל הצרכנים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. לאתר "אמאזון" זה מתאים? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומים לבעלי חברות בקרית גת – לקבלת ייעוץ, קביעת מפגש והצעה לעלות, שלחו לנו מייל עכשיו.